Ook het 'blijf maar weg' ipv 'doe maar mee'?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:10 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat dat de titel werd!
iedereen die had het ook als laatste postquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:10 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat dat de titel werd!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:11 schreef Marieke12 het volgende:
is dat niet het tweelingbroertje van Karl Noten?
Nee, dat was 'doe maar mee'quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iedereen die had het ook als laatste post
heel enschede kent zijn naam, overal roepen ze hemquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:11 schreef LenaKatinaFann het volgende:
'ze zijn echt niet gek in hun hoofd als ze hem niet door laten"
Ik denk dat die vriendin zelf een beetje gek in der hoofd is
sorry, ik zat mee te blerren met de top hitquote:
bob dylan toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:12 schreef Muziekstad2000 het volgende:
.... en ja hoor: DIT IS NIET VAN ADELE!!!! Sjezus..... weten die kids niets meer van muziek tegenwoordig?
Het is niet zo gek dat ze dat niet weet...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:12 schreef Muziekstad2000 het volgende:
.... en ja hoor: DIT IS NIET VAN ADELE!!!! Sjezus..... weten die kids niets meer van muziek tegenwoordig?
Je boft, want hij heeft hem op CD!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry, ik zat mee te blerren met de top hit
Vast een domme vraag maar eh... Mark wie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik had eerst mijn twijfels bij die Mystery Popstar, maar nu vind ik het toch wel leuk. Zo te zien dit keer een man en ik denk iets ouder.
Ik weet het antwoord! Het is Mark!
Yesquote:
Mark Jackson, antwoord op de sms-vraag denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast een domme vraag maar eh... Mark wie?
Ohhhhhhhquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:17 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Mark Jackson, antwoord op de sms-vraag denk ik
Wie zat in de Jackson Fivequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast een domme vraag maar eh... Mark wie?
dat dacht ik ook eerst jahquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh![]()
Ik dacht dat ze wist wie de mystery popstar was
antwoord was al gegevenquote:
Mark Jackson????quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik had eerst mijn twijfels bij die Mystery Popstar, maar nu vind ik het toch wel leuk. Zo te zien dit keer een man en ik denk iets ouder.
Ik weet het antwoord! Het is Mark!
om te laten zien wat je later NIET moet doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:23 schreef Karina het volgende:
Wat een leuk kindje, maar waarom neem je in godsnaam je baby mee naar zoiets?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:23 schreef Kafka. het volgende:
Die binnenkomst met die kleding enzo doet me een beetje aan Michael MARK Jackson denken.
whehe dat had ik ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:23 schreef Kafka. het volgende:
Die binnenkomst met die kleding enzo doet me een beetje aan Michael Jackson denken.
eenschquote:
jah, vind ik ze al gelijk niet leuk meer hahaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:23 schreef vioo het volgende:
wat is dat toch met die grieten die allemaal gaan lopen sletdansen voor die camera
Ik dacht Ferry Somogi!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:30 schreef Rauzer het volgende:
Dat was overduidelijk Robin van Idols en GTST die mystery popstar.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:30 schreef Doopy-X- het volgende:
Nu al de beste popstars auditie OOIT, dames en heren: JEROEN! http://bit.ly/13awx0
Vroeger in GTST toch?quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:41 schreef Rijpie het volgende:
was deze al langsgekomen?
http://www.johnny-stardust.com/
quote:wekom
op mijn vernieuwde website'
van johnny stardust zanger en entertene van Enschede
hier vint je alle nieuwjes ront om johnny stardust
zo als een fotoalbum gastenboek en een agenda
dus ik zal zeggen kijk gerust rond
en laat een mooi berichtje achter in mijn gastenboek
johnny stardust boeken dat kan
klik onder rubriek contat
voor meer infomatie
liefs
johnny stardust
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:41 schreef Rijpie het volgende:
Was m'n eerste ingeving ook idd, maar dacht toch echt de stem van Robin te herkennen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:35 schreef SLP_ het volgende:
Ik denk dat het Ewout Genemans is!
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=ewout+genemans&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2&aq=f&oq=
Speelde in een soap [Zoop] en heeft ook een keer een liedje gezongen met een Zoop collega
quote:Mijn naam heb je waarschijnlijk wel eens voorbij horen vliegen, ik ben Johnny Stardust. Entertainer en zanger in hart en nieren.
Ik ben vooral te vinden in het gezellige Enschede. Geboren en getogen in Arnhem in 1978.
Gezelligheid is leuk en zo nu en dan ben ik ook te vinden op een terras, waar een biertje natuurlijk niet kan missen.
Als je mij ziet dan weet je dat ik de boel op stelten zet. Met een avondje Johnny, heb je een avond waar de tent op zijn kop staat.
Mijn nr:” 1, 2 doe maar mee”, word geregeld gedraait in diverse discotheken in Enschede.
Zelfs na het zingen, is de Shoarma boer ook heel blij met me, want na een avond hard werken, krijgt ook een Entertainer honger.
Hij is een typisch geval van ontoerekeningsvatbaar, moeten ze niet uitzenden, vind ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:41 schreef Rijpie het volgende:
riep het na de eerste noten hier thuis ook al 'Dat is toch die Robin?!', daarna dacht ik aan die Ewout, maar het nasale stemgeluid klonk redelijk overeen met wat ik herkende van Robin. Daarnaast, Henk Jan Smits herkende hem ook meteen, en moest lachen.. volgensmij heeft die hem gejureerd in Idols?quote:
Audistiquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:41 schreef Rijpie het volgende:
Ja oke, ze is superslank en danst aardig, maar ellemieke is wel 500 keer knapper dan haar. Maar ik snap wel wat je bedoelt.ik heb ook gewoon een beetje de pik op haar ,dan zie je t goede ook niet meer, hahahah....ik hou niet van die nepjankerds .quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:07 schreef female81 het volgende:
Smaakkwestie natuurlijk (inderdaad), maar ze heeft gewoon de standaard looks die door minstens driekwart van de rest van de wereldbevolking wél goed gewaardeerd worden: Lang blond haar, slank, alles in de goede verhoudingen, enzovoort. Aan de meeste mensen dus goed verkoopbaar. En daar gaat het uiteindelijk om.
Precies dezelfde reden waarom iemand als Ellemieke al jarenlang op tv is. Terwijl ze, als je er wat kritischer naar kijkt, niet veel meer kan dan de autocue voorlezen (en zelfs dat vind ik niet veel voorstellen). Maar ook zij heeft die clichématige goede looks en dat geeft haar voorrang op grijze muisjes met wat meer talent. Zo werkt het nou eenmaal.
ja daarom is die jongen ook meer blijven hangen dan de rest van die kandidatenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:11 schreef Marieke12 het volgende:
is inderdaad 100% Robin. Verder herkende HJ hem ook meteen en HJ zat in de jury van Idols toen Robin mee deed. Robin kwam echter niet ver, geloof dat hij na de tweede of derde live-uitzendig al de laan werd uitgestuurd door de nederlandse kijker. Ben benieuwd of de nederlandse kijker hem nu wel wilt
Irene Moors was toen helemaal idolaat van hem, was wel grappig. Wat een "verschijning" noemde ze hem toen!
We waren er ook al achter hier hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:15 schreef antartica het volgende:
Ik weet het zeker!! de mystery popstar is robin zijlstra alias ex-milan van gtst! kon je zien aan zn hele houding,stem e.d.
Kijk ook maar op zn hyves..http://robin-zijlstra.hyves.nl/
volgens mij kan het niet missen!!
Lees net je reactie, ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:07 schreef female81 het volgende:
Smaakkwestie natuurlijk (inderdaad), maar ze heeft gewoon de standaard looks die door minstens driekwart van de rest van de wereldbevolking wél goed gewaardeerd worden: Lang blond haar, slank, alles in de goede verhoudingen, enzovoort. Aan de meeste mensen dus goed verkoopbaar. En daar gaat het uiteindelijk om.
Precies dezelfde reden waarom iemand als Ellemieke al jarenlang op tv is. Terwijl ze, als je er wat kritischer naar kijkt, niet veel meer kan dan de autocue voorlezen (en zelfs dat vind ik niet veel voorstellen). Maar ook zij heeft die clichématige goede looks en dat geeft haar voorrang op grijze muisjes met wat meer talent. Zo werkt het nou eenmaal.
Verder over het programma:
-Dat paar dat ook in 'Gooische meisjes in de bijstand' zat: De vrouw beweerde nogal eens te gaan zitten zuipen en vreten op het Rembrandplein; toch knap hoe dat van een bijstandsuitkering kan. Altijd gedacht dat je daar niet veel meer van kon betalen dan wat sneetjes droog brood. Van mij mogen ze, hoor, als ze het kunnen, maar ik vind het wel opvallend.
-Die halve Surinamer met z'n rijmpje wordt volgens mij de nieuwe Herman/André Pronk/Dj Ventil: Zo'n dorpsgek (eigenlijk stadsgek) die jaren achter elkaar terug gaat komen in talentenjachten, om vervolgens door Henk-Jan e.d. uitgekafferd te gaan worden.
-Altijd plezierig om Nance te zien presenteren; net als een paar posters voor mij wil ik even een tegengeluid laten horen (wordt nogal vaak negatief over gedaan). Net als Ellemieke misschien óók een clichéblondine qua uiterlijk, en eveneens geen potentiele hersenchirurg, maar ze heeft in ieder geval wel talent en komt heel natuurlijk over in haar doen en laten. Volgens mij wel een aardig mens, ook. En Gerard doet het ook niet verkeerd. Ja, hij is wat volks, maar juist dat werkt hier goed.
Smaken verschillen, JIJ vindt Ellemieke knapper, dat hoeft niet iedereen zo te vinden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja oke, ze is superslank en danst aardig, maar ellemieke is wel 500 keer knapper dan haar. Maar ik snap wel wat je bedoelt.ik heb ook gewoon een beetje de pik op haar ,dan zie je t goede ook niet meer, hahahah....ik hou niet van die nepjankerds .
Zat al te twijfelen tussen hem en Mark Jacksonquote:
Die Deon van RED kon ook voor geen meter zingen maar wel goed dansen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:13 schreef Rauzer het volgende:
Wat ik wel vreemd vond was dat die knakker de Maurice kende doorgingDat was echt niet om aan te horen!
Ik had daar best een x-aantal liveshows tegenaan willen kijken jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:37 schreef Kidney_Bean het volgende:
Die broer van die jongen met dat matje ja!Maar ook die 'halve indiaan' broer met dat lange haar, waarvan zijn zusje wel door ging en hij niet. We zeiden hier thuis nog: 'die jongen moet zijn auditie wel héél erg verpesten, wil hij niet doorgaan'. Blijkt hij een stom liedje van de Lion King te gaan zingen, op de meest vreselijke manier
Jammer dat hij niet door kon gaan, want dat zag er ook appetijtelijk uit
Voor een indiaan kon hij er best mee door jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:37 schreef Kidney_Bean het volgende:
Die broer van die jongen met dat matje ja!Maar ook die 'halve indiaan' broer met dat lange haar, waarvan zijn zusje wel door ging en hij niet. We zeiden hier thuis nog: 'die jongen moet zijn auditie wel héél erg verpesten, wil hij niet doorgaan'. Blijkt hij een stom liedje van de Lion King te gaan zingen, op de meest vreselijke manier
Jammer dat hij niet door kon gaan, want dat zag er ook appetijtelijk uit
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:45 schreef Johnny-V het volgende:
Die walgelijke kut in haar blauwe pakje hadden ze nooit een tweede kans moeten geven en al helemaal niet door moeten laten gaan. Beetje als een gestoorde gaan lopen janken omdat ze haar zin niet krijgt. Leuke is, nu het heeft gewerkt, gaat ze het volgende keer weer proberen
Ja dat snap ik dus ook totaal niet......quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:36 schreef Marieke12 het volgende:
wat mij ook verbaasde was dat die Deon van RED die vriend van hem zo ophemelde qua zang. Heeft die Deon oordoppen in als hij staat te zingen met die vriend van hem? Dat was echt een flaterrrr.
Misschien had die Leroy gewoon een slechte dag....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook totaal niet......
Joh, het heeft ook altijd gewerkt bij haar papa & mama.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:45 schreef Johnny-V het volgende:
Die walgelijke kut in haar blauwe pakje hadden ze nooit een tweede kans moeten geven en al helemaal niet door moeten laten gaan. Beetje als een gestoorde gaan lopen janken omdat ze haar zin niet krijgt. Leuke is, nu het heeft gewerkt, gaat ze het volgende keer weer proberen
Kwam op mij over als een behoorlijk over het paard getild meisje. Als ze haar zin niet krijgt, gaat ze maar huilen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
En je hebt gelijk hoor, door dat aanstellerige gejank vond ik het ook meteen een lelijk spook
Ja, dat vond ik ook. Lijkt me niet meevallen als je met zo'n vader wilt proberen op eigen houtje iets te bereiken. Je wordt inderdaad al gauw gezien als: De zoon van......quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:10 schreef Anniebab het volgende:
De zoon van George Baker, die vond ik goed en ook nog eens symphatiek.....leuke vent.
Ja dan wel....maar hij lijkt uiterlijk niets maar dan ook niets op zijn vader, dus daar zagen ze t ook niet aan....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook. Lijkt me niet meevallen als je met zo'n vader wilt proberen op eigen houtje iets te bereiken. Je wordt inderdaad al gauw gezien als: De zoon van......
Ik denk dat de jury echt wel had geweten van wie hij er eentje was als hij had gezegd: Hallo, ik ben Stefano Bouwens en ik ga voor jullie zingen.
Mwa, ik vond hem in eerste instantie ook meer op Wibi Soerjadi lijken, maar die kan volgens mij nog geen zoon van die leeftijd hebben. Een andere optie zagen wij in George Kooymans van de Golden Earring. Ik vind hem echt niet zoveel op George Baker lijken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dan wel....maar hij lijkt uiterlijk niets maar dan ook niets op zijn vader, dus daar zagen ze t ook niet aan....
Volgens mij wist hij ook best wel dat hij niet kon zingen maar vond hij het gewoon leukquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:37 schreef Kidney_Bean het volgende:
Maar ook die 'halve indiaan' broer met dat lange haar, waarvan zijn zusje wel door ging en hij niet. We zeiden hier thuis nog: 'die jongen moet zijn auditie wel héél erg verpesten, wil hij niet doorgaan'. Blijkt hij een stom liedje van de Lion King te gaan zingen, op de meest vreselijke manierJammer dat hij niet door kon gaan, want dat zag er ook appetijtelijk uit
Ik kijk nu om te lachen om de slechten en te zien wat er allemaal doorgaat, de theaterrondes (zo heten ze toch?) kijk om te zien welk zootje ongeregeld er door is gegaan en welke potentie er is en de studiorondes kijk ik eigenlijk niet. Die skip ik even door en pik van ieder liedje een minuutje mee om een eigen indruk te hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:52 schreef Karina het volgende:
En @D. deel 1 was inderdaad irritant met die bus vol losers, zoals Herman. Maar deel 2 was een stuk beter, een paar echt hele slechte, maar dat is altijd leuk om te zien toch?
ik dacht idd ook meteen wibiquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Mwa, ik vond hem in eerste instantie ook meer op Wibi Soerjadi lijken, maar die kan volgens mij nog geen zoon van die leeftijd hebben. Een andere optie zagen wij in George Kooymans van de Golden Earring. Ik vind hem echt niet zoveel op George Baker lijken.
Dacht al zoiets maar heeft ie dan geen ouders o.i.d?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:23 schreef Mea.Culpa het volgende:
Jeroen is verstandelijk beperkt. Woonachtig binnen een woonvoorziening voor verstandelijk gehandicpaten te Enschede. Een hele lieve knul; jammer dat hij hierin niet bescherm wordt!
Dat vind ik zeker dat hij beschermd moet worden. Ik weet niet in hoeverre zijn vriendin ook zo is; want zij had dan ook beter moeten weten.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:23 schreef Mea.Culpa het volgende:
Jeroen is verstandelijk beperkt. Woonachtig binnen een woonvoorziening voor verstandelijk gehandicpaten te Enschede. Een hele lieve knul; jammer dat hij hierin niet bescherm wordt!
haha dat hadden wij nou ook hier thuis... dat was een gevalletje 'jammer'.. en die griet is er inderdaad in gebleven omdat ze ging huilen. Ze was zeker niet goed genoeg om de liveshows te halen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Net de herhaling gekeken...ben even aan het bijkomen van de enorme shock die ik kreeg toen die prachtige Jodi begon te zingen...wat een DESILLUSIE![]()
En die jankerd...natuurlijk is zij door, gegarandeerd succes met zo'n borderliner in een contest...
Zal nog een hoop spectakel kunnen geven dat patientje en daar houden de programmamakers van, alles voor de kijkcijfers.
He wat jammer toch van die Jodi...ik kan er maar niet over uit
Raap me op!quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:30 schreef TrailerTrash het volgende:
orginele nummer van 1, 2 doe maar mee
quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:30 schreef TrailerTrash het volgende:
bekentquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:30 schreef TrailerTrash het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:30 schreef TrailerTrash het volgende:
wat slecht weer van de telegraafquote:Zoon George Baker stopt met Popstars
AMSTERDAM - Stefano Bouwens heeft zijn Popstars-pijp nu al aan Maarten gegeven. De 21-jarige zoon van zanger George Baker is tot de ontdekking gekomen dat hij de talentenjacht niet kan combineren met zijn opleiding.
Tot zijn grote schrik werd Stefano afgelopen weekeinde door Gerard Joling ’ontmaskerd’. Hij kwam toen door de voorrondes heen met het lied waarmee zijn vader wereldwijd bekendheid kreeg: Una paloma blanca.
Uh ja, dus?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Het staat waarschijnlijk morgen pas op SBSgemist hoor
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:27 schreef Karina het volgende:
Gamen gaat nog heel even duren helaas, dus ik ga weer het begin missen.
Lol nou het was nogal een fail groep,dus ik ga nu de tv aanzetten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht 'nerd', totdat ik besefte dat ik gewoon op vrijdagavond klaarzit voor Popstars.
(ik verzwijg nu de amaretto even...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik vond het maar eentonig klinken en wat is dat kind dun.
Ik heb nog een blikje bacardi cola zag ik net, die neem ik als mijn glas wijn leeg is![]()
anders is het niet eerlijk voor de anderequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:40 schreef Karina het volgende:
Mensen een tweede kans geven vind ik zo flauw, iedereen mag gewoon 1x en daar moet je het dan maar mee doen.
Ja precies, iemand anders is misschien wel nog zenuwachtiger maar krijgt geen 2e kans. Niet eerlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
anders is het niet eerlijk voor de andere
Ik heb het idee dat dat meisje niet straks terugkomt, maar gewoon daar meteen nog een stukje moest zingen. Gebeurt wel vaker, toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:40 schreef Karina het volgende:
Mensen een tweede kans geven vind ik zo flauw, iedereen mag gewoon 1x en daar moet je het dan maar mee doen.
agreequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:44 schreef Karina het volgende:
Dat is wel het sneuste wat ik ooit heb gezien, jezelf op een tijdschrift zetten met je kop. Nog stommer dan Jamba.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:44 schreef Karina het volgende:
Dat is wel het sneuste wat ik ooit heb gezien, jezelf op een tijdschrift zetten met je kop. Nog stommer dan Jamba. @Greys: ok nog een stukje is nog tot daar aan toe, maar niet een heel ander nummer laten zingen, je kiest zelf voor een nummer, dan moet je dat maar goed doen.
goed uitzien ? Die griet met die krullen ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik heb wel het idee dat ze mensen een nieuwe kans geven omdat ze er goed uitzien en graag willen dat ze daarom door gaan.
Die zag er toch leuk uit? Die nu aan het zingen is, is best wel goed, maar wel wat gehaast en een beetje schreeuwerig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:51 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
goed uitzien ? Die griet met die krullen ?
mwah, vond haar niet bijzonder.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zag er toch leuk uit? Die nu aan het zingen is, is best wel goed, maar wel wat gehaast en een beetje schreeuwerig.
arme jijquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:48 schreef Silenus het volgende:Ik kan een maand geen erectie meer krijgen ben ik bang.
maar hij kan niet zingenquote:
t tis letterlijk een dancing QUEENquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:56 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Hij kan dansen !
Ze past nu pas door het deurtje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
51 Kilo kwijt?
Ik wil niet weten hoe ze er met die 51 kilo meer uit zag dan
dikkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
51 Kilo kwijt?
Ik wil niet weten hoe ze er met die 51 kilo meer uit zag dan
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het glazuur sprong van je tanden?
Hup, naar McDentist!![]()
whehe dat dacht ik ook gelijk.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:06 schreef StefanKollaart het volgende:
"Z'n stem is weg! Alles is weg!"
Dat is het hele programma...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:06 schreef sticky-wicked het volgende:
Plaatsvervangende schaamte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |