quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:35 schreef Bevin het volgende:
Maar goed ook, jouw buik is genoeg bier voor de komende 23 jaar.
in de ijstijd de hele wereldquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
In de tijd van Piet Hein kon je daar nog een volwaardig fregat inclusief bemanning van kopen
ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je voortaan nou gewoon zelf je ballen epileert.
Ja maar dan wilden ze niet werken omdat je ze niet meer kon betalen, zo werd de muiterij geďntroduceerd en zo ging TS letterlijk en figuurlijk ten onder.. of bleef TS drijven?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
In de tijd van Piet Hein kon je daar nog een volwaardig fregat inclusief bemanning van kopen
http://www.ladybutterfly.nl/quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:50 schreef murp het volgende:
ik krijg meestal een massage tijdens het haren wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
22,50quote:
Hierquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan wordt je best genaaid, hier is het iets van ¤16,-
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:29 schreef Penisbaard het volgende:
Ik moest net 18 euro voor de kapper betalen terwijl het een paar week geleden nog 17,50 was en een paar week daarvoor nog 17 euro
Ja je kunt ook niet gaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan wordt je best genaaid, hier is het iets van ¤16,-
Das die hoerenkeet vlakbij Kropswolde, half uurtje bij mij vandaan. en nee, ik kom daar nooit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:54 schreef Bevin het volgende:
[..]
http://www.ladybutterfly.nl/
Dus jou zag ik laatst daar naar binnen gaan
Nee, nee, dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:06 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das die hoerenkeet vlakbij Kropswolde, half uurtje bij mij vandaan. en nee, ik kom daar nooit.
Hij heeft daar ook geen vaste parkeerplaats met zijn nummerbord op een paaltje. Of een vaste kruk aan de bar.quote:
dan banquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:08 schreef FL_Freak het volgende:
Het FAIL plaatje nog steeds niet gepost?
Als hij komt plaatsen ze dit bord bij de entreequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij heeft daar ook geen vaste parkeerplaats met zijn nummerbord op een paaltje. Of een vaste kruk aan de bar.
Hij was er vanmiddag ook nog, er stonden auto's voor de deur.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij heeft daar ook geen vaste parkeerplaats met zijn nummerbord op een paaltje. Of een vaste kruk aan de bar.
Waarna ze hem in z'n flanellen-avondjas helpen en hem z'n bavaria in zijn eigen tuitbeker aangeven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als hij komt plaatsen ze dit bord bij de entree
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als hij komt plaatsen ze dit bord bij de entree
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarna ze hem in z'n flanellen-avondjas helpen en hem z'n bavaria in zijn eigen tuitbeker aangeven.
Nee, het is veel simpeler: Alleen hoerenlopers drinken Bavaria.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat voor bier ze daar hebben, Fiets?
Maak jij soms ook regelmatig de trip naar het immer bruisende en soms ontploffende Kropswolde??
Precies, Brabanders en Limburgers dus, en alle Brabantse wijven gedragen zich als hoeren tijdens carnavalquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, het is veel simpeler: Alleen hoerenlopers drinken Bavaria.
Wel terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:35 schreef Teezie het volgende:
-doodverwensing-
Dus jij zegt nu dat op FOK!meets in de Stairway uitsluitend hoerenlopers aanwezig zijn?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, het is veel simpeler: Alleen hoerenlopers drinken Bavaria.
Ja goftedomme! werk nou eens mee verdammt noch mal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu dat op FOK!meets in de Stairway uitsluitend hoerenlopers aanwezig zijn?
Vet verhaal broederquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:19 schreef Rosbief het volgende:
Laatst was ik ook geknipt bij de kapper. Enfin (afijn red.) ik wilde afrekenen, haalde het tientje en de 2 twee-euromunten uit m'n zak zoals altijd, blijkt dat ik verdomme 15 euro moest afrekenen! Een prijsverhoging van één euro in 5 maanden tijd!
Dus ik zeg zo tegen die kapper van 'zoveel heb ik niet bij me', zegt ie tegen me 'ok, ga dan maar scharen slijpen!'.
Dus de rest van de middag heb ik daar in die zaak scharen moeten staan slijpen
De rest van de middag alsin 10min?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:19 schreef Rosbief het volgende:
Laatst was ik ook geknipt bij de kapper. Enfin (afijn red.) ik wilde afrekenen, haalde het tientje en de 2 twee-euromunten uit m'n zak zoals altijd, blijkt dat ik verdomme 15 euro moest afrekenen! Een prijsverhoging van één euro in 5 maanden tijd!
Dus ik zeg zo tegen die kapper van 'zoveel heb ik niet bij me', zegt ie tegen me 'ok, ga dan maar scharen slijpen!'.
Dus de rest van de middag heb ik daar in die zaak scharen moeten staan slijpen
Nee van 15:30 tot 17:30 ongeveer, en hij hield me steeds in de gaten dus ik kon niet vluchtenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
De rest van de middag alsin 10min?
En hoe gaat dat dan? Zo'n fatsige turks/chinese semi-allochtone vent: "ik zweel jouw, kardeş, ik jouw halen knippen". ok ok, dat was nodeloos racistisch, lullig en slecht...quote:
inflatiequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Neen, dwaas, dat komt neer op F49,50 en dat is bij lange na geen 50 gulden
Ik denk dat Sunnie z'n ballen al een flink aantal jaren niet meer heeft gezien. Dat afdakje zorgt daar wel voorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je voortaan nou gewoon zelf je ballen epileert.
2 uur werken voor ¤1quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee van 15:30 tot 17:30 ongeveer, en hij hield me steeds in de gaten dus ik kon niet vluchten
Hier vragen ze nog Florijnenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:48 schreef Myraela het volgende:
Vroegen ze guldens!? die lopen achter.
Nee, want alle allochtone kappers zijn vadsige oude mannetjes met een accent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef Cascade het volgende:
[..]
Heb persoonlijk liever (seksistische lul die ik ben) een jonge meid aan m'n kop frunikken, kan dat daar ook?
Halve liters bier.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:34 schreef Stefan het volgende:
15 minuten kapsalon kost 50 GULDEN.
Daarvoor kon je vroeger en van naar de hoeren en daarna pizza calzone eten met een pull bier
Voor 25 euro kan je zo'n 6 kapsalons halen van 4 euro per stuk. Daar doe je wel wat langer overquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:51 schreef Fha het volgende:
Binnen 15 minuten kapsalon eten moet wel lukken toch?
Hč, kut. Weer een vooroordeel bevestigd. ik wist het welquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, want alle allochtone kappers zijn vadsige oude mannetjes met een accent.
Voor het begrip is het gewoon handiger om bedragen in guldens uit te drukken, de waarde van 20 euro zegt me bv vrij weinig, als ik bedenk dat dat bijna 45 gulden is zegt me dat een stuk meer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:02 schreef jordeeeh het volgende:
Uit wat voor achterlijk gat kom jij dan dat je nog met guldens moet betalen?
Wat voor een ouderwets debieltje ben je dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:05 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Voor het begrip is het gewoon handiger om bedragen in guldens uit te drukken, de waarde van 20 euro zegt me bv vrij weinig, als ik bedenk dat dat bijna 45 gulden is zegt me dat een stuk meer.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:05 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Voor het begrip is het gewoon handiger om bedragen in guldens uit te drukken, de waarde van 20 euro zegt me bv vrij weinig, als ik bedenk dat dat bijna 45 gulden is zegt me dat een stuk meer.
Nee, sorry. De euro is er toch echt al een paar jaar en ik reken zelf al lang niet meer om, waarom doe jij het wel?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:05 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk wčl ouder dan 15 jaar, en weet nog hoe het was met de guldens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat voor een ouderwets debieltje ben je dan?
Gast je bent 24, toen we de euro kregen verdiende jij net paar guldentjes met je bijbaantje en wist je amper wat 'geld' nou eigenlijk wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:05 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hoe kan jij weten hoeveel hij als 16-jarige uitgaf?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gast je bent 24, toen we de euro kregen verdiende jij net paar guldentjes met je bijbaantje en wist je amper wat 'geld' nou eigenlijk was
Jij bent er zeker ook zo een? Ga met je tijd mee, prutser.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk wčl ouder dan 15 jaar, en weet nog hoe het was met de guldens.
Hij zal toen max 2 á 3 jaar geld hebben verdiend en uitgegeven hebben, en dat staat niet in verhouding tot wat je nu koopt, er vanuit gaande dat hij nu op zichzelf woonde en toen thuis. Het hele gezwam over 'boodschappen zijn nu zoveel duurder' enzo gaat dus al totaal niet om. Laat staan een inrichting van een huis bv.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe kan jij weten hoeveel hij als 16-jarige uitgaf?
Dat jij nou pas vanaf je 18e zelf mocht bepalen wat je kocht
Daar heeft hij het toch niet over?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij zal toen max 2 á 3 jaar geld hebben verdiend en uitgegeven hebben, en dat staat niet in verhouding tot wat je nu koopt, er vanuit gaande dat hij nu op zichzelf woonde en toen thuis. Het hele gezwam over 'boodschappen zijn nu zoveel duurder' enzo gaat dus al totaal niet om. Laat staan een inrichting van een huis bv.
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Plus ben je gewoon een autist als je 20er bent en niet aan zoiets kan wennen
Nou de waarde van een gulden zegt hem meer dan van een euro. Terwijl waarschijnlijk de ratio tussen wat hij in gulden kocht en in euro's en de relevantie van die goederen (dus wss als thuiswonende puber vooral luxe goederen en onzin-crap, en nu gewoon ook eerste levensbehoeften) ook totaal anders ligt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar heeft hij het toch niet over?
[..]
Daar heb je een punt
Waarom niet? Dat is toch een feit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
Het hele gezwam over 'boodschappen zijn nu zoveel duurder' enzo gaat dus al totaal niet om.
Ik woon nog steeds thuis en heb dus idd genoeg geld voor luxe goederenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou de waarde van een gulden zegt hem meer dan van een euro. Terwijl waarschijnlijk de ratio tussen wat hij in gulden kocht en in euro's en de relevantie van die goederen (dus wss als thuiswonende puber vooral luxe goederen en onzin-crap, en nu gewoon ook eerste levensbehoeften) ook totaal anders ligt.
Het zit alsof het 12 gulden tien waard isquote:
Ik had het over dat iemand die in de 'gulden-tijd' niet ouder dan 16 was daar dus helemaal niks van heeft meegekregen en het schier onmogelijk is dat die nu hij wss zelf boodschappen doet nog weet wat iets 8 jaar geleden in guldens kostte.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat is toch een feit?
Autist dus, dwangmatige shit en nog bij mammie wonenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds thuis en heb dus idd genoeg geld voor luxe goederen![]()
En de waarde van een gulden zegt me idd meer omdat ik sinds het afschaffen van de gulden stug blijf omrekenen. Dan merk je pas hoe belachelijk duur alles is geworden, prijzen zijn gewoon verdubbeld of verviervoudigd in supermarkten
met happy ending? dan is 23e niet veel...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:50 schreef murp het volgende:
ik krijg meestal een massage tijdens het haren wassen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
Mijn privé kapsterquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:54 schreef Tamashii het volgende:
Mijn privé kapster knipt voor 11 euroooo en komt nog bij me thuis ook.
Niet dat 11 euro geen 24 gulden was.
pullquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:34 schreef Stefan het volgende:
15 minuten kapsalon kost 50 GULDEN.
Daarvoor kon je vroeger en van naar de hoeren en daarna pizza calzone eten met een pull bier
Nou als er iets duurder is geworden dan zijn het wel boodschappen tov het guldentijdperk, de prijzen zijn gewoon minstens verdubbeld.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Boodschappen zijn trouwens over het algemeen goedkoper geworden door de prijzenoorlog
Betalen die mensen belasting dan? Ik krijg namelijk nooit een bonnetje mee.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:49 schreef devl1nsect het volgende:
Betaal hier 20 euro. Was mijn haar thuis (scheelt 10 euro en een nekkramp van die wasbakken). Na 20 minuten is het gedaan.
Idd belachelijk. Was het niet zo dat de belasting die de kapper afdraagt van 19 naar 6 % is gegaan een paar jaar geleden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |