quote:
Open er een KLB topic overquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Leuk? Denk eens aan al die arme mensen die haast hebben en de trein moeten halen
Dan neem je gewoon die trein. Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Leuk? Denk eens aan al die arme mensen die haast hebben en de trein moeten halen
Antwerpen Centraal is groot zat, dus er zijn geen problemenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
die lopen er toch wel omheen zoals je kan zien in het filmpjequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:38 schreef Ezio het volgende:
Eigenlijk moet je dan als nazi verkleed bij hun gaan staan en ze hard neerhoeken
het is trouwens ''een kleine honderdtal'', je kwoot is verkeerdquote:
Ik vond het een leuk filmpje, celebrate life gevoel krijg ik erbij. En als je echt haast hebt, kun je er als een rugbyspeler gewoon doorheen knallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Of gewoon normaal er omheen lopen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:43 schreef UZEI het volgende:
[..]
Ik vond het een leuk filmpje, celebrate life gevoel krijg ik erbij. En als je echt haast hebt, kun je er als een rugbyspeler gewoon doorheen knallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |