Lettertype was al lettertype 11quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lettergrootte iets kleiner maken?11 ipv 12 oid? Dat doe ik altijd als ik zinnen niet wil schrappen
.
Yep!! Maar gelukkig was het een droom, want hij ligt gezellig naast me te snurken hier in de galerie!quote:
O!! Was het wat??quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
He bah, Co! Maar wel fijn om dan te merken dat het een droom was en alles ok is met de Koek, toch?
Ik heb gedroomd dat ik met een meisje zoende..
pics paints or it didn't happen!quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik met een meisje zoende..
Mo: neem Tjap Tjoi bij de Chinees en er is niets aan de hand!!! Stay away van de babi pangang!!quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben zo toe aan een nieuwe start..
Nieuwe studie die ik wel ga kunnen hopelijk, nieuwe doelen voor sporten, nieuwe doelen voor afvallen... nieuwe voornemens genoeg te eten..
Ik kan niet wachten op 1 september!!! Écht!
zin in! Morgen ga ik ook lekker sporten, misschien wel spinnen, sowieso roeien bij Phocas (deel van de Intro), de ballen
Lijstje vandaag is wrsch crap ivm verjaardag en de waarschijnlijkheid van chinees (en morgen weer) :
O: 2.5 broodje met filet americain
T: kwark
T: taart
D:
T: spa roodgeen bier
Ja, 't was best leuk.quote:
Wat een na-aper!! Moest ie ook weer!!quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, 't was best leuk.. Maar daarna ging m'n vriendje ook met d'r zoenen, dat was wat minder.
Heb je geen park in de buurt? Neem je een kleedje mee en wat te drinken en een fijn boek........quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Met meisjes zoenen. Ik ga zo toch maar eens proberen om buiten te zitten, want het is niet normaal dat ik door die kutwespen gegijzeld zit in m'n eigen huis
.
Zou ik stroop in een halve fles frisdrank kunnen doen? Of is stroop niet sterk genoeg? (heb nml geen siroop in huis).
Gelukkigquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Yep!! Maar gelukkig was het een droom, want hij ligt gezellig naast me te snurken hier in de galerie!![]()
Maar wel lekkerquote:
Als je siroop gaat halen, geen citroenlimo halenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Met meisjes zoenen. Ik ga zo toch maar eens proberen om buiten te zitten, want het is niet normaal dat ik door die kutwespen gegijzeld word in m'n eigen huis
.
Zou ik stroop in een halve fles frisdrank kunnen doen? Of is stroop niet sterk genoeg? (heb nml geen siroop in huis).
Ja maar dan moet ik alsnog naar die beesten slaan en ik wil gewoon dat ze lekker naar zo'n pot zoetigheid vliegen en daar dan een langzame en pijnlijke dood stervenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als je siroop gaat halen, geen citroenlimo halen. Dat motten ze niet. Honing en water doet hier in de achtertuin ook helemaal niets, of nouja, we hebben een hele kolonie mieren gevangen en er zelf wat dode wespen bij gegooid. Heb je niet toevallig zo'n elektrische vliegenmepper? Die werken wel goed
.
Schijnt dat wespen het geluidje van de vliegenmepper kunnen horen (als je het knopje indrukt) en bij kenissen hoefden ze de mepper alleen maar aan te zetten en die beesten maakten al dat ze wegkwamenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik alsnog naar die beesten slaan en ik wil gewoon dat ze lekker naar zo'n pot zoetigheid vliegen en daar dan een langzame en pijnlijke dood sterven.
Ja heb ik ook weleens dat ik er in blijf hangen, in zo'n droom. Laatst droomde ik over mijn eerste vriendje en ik had de hele dag erna zo'n verliefderig gevoel.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik kan dan echt de rest van de dag van slag zijn, als ik heel vervelend gedroomd heb. Want ik droom meestal dat mn vriend me niet meer moet of er iemand van mn familie/vrienden dood gaat en ik moet mezelf meerdere keren per dag herinneren dat het níet echt is
.
Ik sport met een hartfrequenz horloge:quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:11 schreef Belana het volgende:
[..]
ik snap dat het lastig is hoor, maar ik snak naar dat luxeprobleem
wat voor sport deed/doe jij altijd eigenlijk?
Eh, zo op het eerste gezicht zou ik zeggen dat je wel weer wilt gaan daten, maar dat je je er nog niet helemaal goed over voelt. Je zit nog in het rouwproces, wil eigenlijk verder met je leven, maar je gevoel laat het nog niet helemaal toe. En als je dat nou eerlijk zou toegeven aan jezelf, en het verdriet toelaat, zul je je al snel een stuk beter voelen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:25 schreef conleche het volgende:
Oh en Tink: jij was toch dromenuitlegger? Ik heb ontzettend naar gedroomd vannacht. (heb er nu hoofdpijn van zelfs!).
Situatie: Ik was in een vliegtuig, maar dat vliegtuig zag er niet uit als een gewoon vliegtuig, want het had meer weg van het interieur van zo'n gevangenis die je wel eens op TV ziet, met van die stapelbedden. Beetje in donker, gedekte kleuren. We waren aan het wachten totdat we zouden vertrekken en de piloot liep een beetje van voor naar achter. Geen idee waarom we niet vertrokken. De mensen in het vliegtuig kende ik geloof ik niet. Er was 1 leuke man en daar praatte ik wat mee. Tot zover niets aan het handje. Toen kwam ik er achter dat ik Koekie (m'n hond) kwijt was en begon ik hem te zoeken en te roepen. Toen vertelde iemand me dat Ali B. () hem had gestoken met een mes. Dus ik helemaal in paniek die hond zoeken, want niemand wist of hij dood was. Intussen wilde ik ook Ali B. vermoorden, maar ik had alleen zo'n pizza-rolmes. En toen kwam iemand met Koekie aanzetten: helemaal slap, maar hij leefde nog net en probeerde te kwispelen toen hij me zag. En toen moest ik zo hard huilen dat ik er wakker van werd.
edit: de Koek in kwestie:
[ afbeelding ]
als je op de loopband staat dan zit daar zo'n vetverbrandingsprogramma op, waar je juist op een lage hartslag moet zitten (voor mij 119) wat voegt de hoge hartslag dan toe?quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik sport met een hartfrequenz horloge:
ma: 1/2 uur lowimpact aerobics met gewichtjes + half uur grondoefeningen met gewichtjes (lage hartslag)
di: uit eten met te veel drank en teveel kcal
vr: 1/2 uur aerobics met gewichtjes + 1/2 uur steps met gewichtjes + half uur grondoefeningen met gewichtjes (eerste uur hoge hartslag, 2e uur lage hartslag)
+ nog 1 keer in de week 20 km op de mountainbike (hartslag tussen 130 - 150)
en/of 1 keer per week 8 km walken (met die stomme stokken ja; hartslag tussen 130-150 (dus snel) )
en/of 1-2 keer per week half uurtje sjokken/hardlopen
Ma, di en vr. zijn vast, de rest doe ik als ik tijd en zin heb, maar ik sport nooit meer dan 4 keer per week.
Heerlijk!quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:37 schreef motorbloempje het volgende:
uiteindelijk lijstding:
D: Falafel met hummus en saladbardingenbij Maoz
Heb ik ook, alleen dan het deel onder m'n navelquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:07 schreef Lastpost het volgende:
* Lastpost in brakke stand meld zich.
Verjaardag was uiteindelijk heerlijk, rond 1 uur ouders en oma het huis uit geschopt omdat we richting Den Haag gingen, daar eerst lekker wezen shoppen in de stad en daarna richting het strand.
Het eten op de boulevard verliep niet geheel zonder probleem (dikke chaos daar, uiteindelijk weggelopen zonder te betalen en elders gegaan) maar toch heerlijk gegeten en in de avond nog lekker naar het vuurwerk gekeken.
Eenmaal via de BOB-bus thuis aangekomen bleek de voordeur open te staan, politie gebeld en al waren er sporen van inbraak, niets miste in de woning.
Maar het was wel even schrikken.
Even nog slank-gerelateerd, hoe kan het dat m'n lijf op het moment dat ik echt nét uit bed kom veel strakker en gestroomlijnder is dan een uurtje later als ik mijn ontbijt naar binnen heb gewerkt.
Dát is toch niet helemaal normaal dat je buik en dat deel net boven je navel flink op/uitzet nadat je een paar boterhammen naar binnen heb gewerkt?![]()
Heb ik overigens al lange tijd.
Serieus?quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:07 schreef Lastpost het volgende:
(dikke chaos daar, uiteindelijk weggelopen zonder te betalen en elders gegaan)
Ja, als ik na 1,5 uur (!) nog steeds zit te wachten op het vrij simpele voorgerecht dan hoeft de rest voor mij ook niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |