abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:22:11 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72097772
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 10:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Lettergrootte iets kleiner maken? 11 ipv 12 oid? Dat doe ik altijd als ik zinnen niet wil schrappen .
Lettertype was al lettertype 11 . Maar het is goed gekomen. Hij is verzonden. En hij is erg goed, al zeg ik het zelf . Nu de tweede brief . Ik wil eigenlijk buiten zitten om Mannen die vrouwen haten uit te lezen, maar we hebben een wespenplaag en moeten daar morgen eerst even wat voor kopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_72097834
Oh en Tink: jij was toch dromenuitlegger? Ik heb ontzettend naar gedroomd vannacht. (heb er nu hoofdpijn van zelfs!).

Situatie: Ik was in een vliegtuig, maar dat vliegtuig zag er niet uit als een gewoon vliegtuig, want het had meer weg van het interieur van zo'n gevangenis die je wel eens op TV ziet, met van die stapelbedden. Beetje in donker, gedekte kleuren. We waren aan het wachten totdat we zouden vertrekken en de piloot liep een beetje van voor naar achter. Geen idee waarom we niet vertrokken. De mensen in het vliegtuig kende ik geloof ik niet. Er was 1 leuke man en daar praatte ik wat mee. Tot zover niets aan het handje. Toen kwam ik er achter dat ik Koekie (m'n hond) kwijt was en begon ik hem te zoeken en te roepen. Toen vertelde iemand me dat Ali B. ( ) hem had gestoken met een mes. Dus ik helemaal in paniek die hond zoeken, want niemand wist of hij dood was. Intussen wilde ik ook Ali B. vermoorden, maar ik had alleen zo'n pizza-rolmes. En toen kwam iemand met Koekie aanzetten: helemaal slap, maar hij leefde nog net en probeerde te kwispelen toen hij me zag. En toen moest ik zo hard huilen dat ik er wakker van werd.

edit: de Koek in kwestie:

[ Bericht 5% gewijzigd door conleche op 23-08-2009 11:55:51 ]
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:25:23 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72097839
Ik voel me ook een vette koe en ik bén het ook, want ik ben de afgelopen week weer een kilo aangekomen (blame de brie, chocola, patat en croissantjes ). Maar deze week doen we weer serieus .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:04:00 #204
24188 Belana
kloon van belana
pi_72098806
conleche wat een nare droom bah!
en wat een lief hondje

ik wil al tijden een weekje gaan low carben, maar heb er moeite mee om te beginnen.
komende week komt er ook niks van, want ik zit 2 dagen in Londen voor mijn werk met dus reizen erbij e.d.
Ik wil het de week erna gaan doen, ik denk dat ik me er even goed op moet voorbereiden.
Ik ga de tips van conleche die ik opgeslagen heb even goed doornemen en menu's bedenken.
stormy waters...
sailin'
pi_72098971
wat een stomme droom co!
Ja doei.
pi_72099071
Ah das echt rot wakker worden Co .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72099166
Ik ben zo toe aan een nieuwe start..

Nieuwe studie die ik wel ga kunnen hopelijk, nieuwe doelen voor sporten, nieuwe doelen voor afvallen... nieuwe voornemens genoeg te eten..

Ik kan niet wachten op 1 september!!! Écht!

zin in! Morgen ga ik ook lekker sporten, misschien wel spinnen, sowieso roeien bij Phocas (deel van de Intro), de ballen

Lijstje vandaag is wrsch crap ivm verjaardag en de waarschijnlijkheid van chinees (en morgen weer ) :

O: 2.5 broodje met filet americain
T: kwark
T: taart
D:
T: spa rood geen bier
Ja doei.
pi_72099306
He bah, Co! Maar wel fijn om dan te merken dat het een droom was en alles ok is met de Koek, toch?

Ik heb gedroomd dat ik met een meisje zoende. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72099312
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:14 schreef Chicolate het volgende:
Ah das echt rot wakker worden Co .
Yep!! Maar gelukkig was het een droom, want hij ligt gezellig naast me te snurken hier in de galerie!

Lijstje:

O: plak ontbijtkoek en cappuccino
T: 1 cracker met zonnestroop
L: 2x geroosterd brood met filet A. en rauwkost
T: cracker met Philadelphia light of plakje ontbijtkoek
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: rest van de gegrilde kip van gisteren met rijst en curry. Toe: citroenijsje
pi_72099324
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
He bah, Co! Maar wel fijn om dan te merken dat het een droom was en alles ok is met de Koek, toch?

O!! Was het wat??
pi_72099335
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
pics paints or it didn't happen!
Ja doei.
pi_72099352
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben zo toe aan een nieuwe start..

Nieuwe studie die ik wel ga kunnen hopelijk, nieuwe doelen voor sporten, nieuwe doelen voor afvallen... nieuwe voornemens genoeg te eten..

Ik kan niet wachten op 1 september!!! Écht!

zin in! Morgen ga ik ook lekker sporten, misschien wel spinnen, sowieso roeien bij Phocas (deel van de Intro), de ballen

Lijstje vandaag is wrsch crap ivm verjaardag en de waarschijnlijkheid van chinees (en morgen weer ) :

O: 2.5 broodje met filet americain
T: taart
D:
T: spa rood geen bier
Mo: neem Tjap Tjoi bij de Chinees en er is niets aan de hand!!! Stay away van de babi pangang!!
pi_72099399
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:23 schreef conleche het volgende:

[..]

O!! Was het wat??
Ja, 't was best leuk. . Maar daarna ging m'n vriendje ook met d'r zoenen, dat was wat minder.
pi_72099432
als we vanavond chinees bestellen bij de schoonouders zal ik idd om Tjap Tjoi vragen met witte rijst erbij.. verstandigste keuze.. de rest neemt daar altijd babi pangang spek maar de laatste keer had ik ook TjapTjoy
Ja doei.
pi_72099448
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, 't was best leuk. . Maar daarna ging m'n vriendje ook met d'r zoenen, dat was wat minder.
Wat een na-aper!! Moest ie ook weer!!
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:30:00 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72099494
Met meisjes zoenen . Ik ga zo toch maar eens proberen om buiten te zitten, want het is niet normaal dat ik door die kutwespen gegijzeld word in m'n eigen huis .

Zou ik stroop in een halve fles frisdrank kunnen doen? Of is stroop niet sterk genoeg? (heb nml geen siroop in huis).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:30:39 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72099511
Bah, tjap tjoi. Foe yong hai! .
Niet meer actief op Fok!
pi_72099520
Foe Jong Ei is ook ev0l
Ja doei.
pi_72099521
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Met meisjes zoenen . Ik ga zo toch maar eens proberen om buiten te zitten, want het is niet normaal dat ik door die kutwespen gegijzeld zit in m'n eigen huis .

Zou ik stroop in een halve fles frisdrank kunnen doen? Of is stroop niet sterk genoeg? (heb nml geen siroop in huis).
Heb je geen park in de buurt? Neem je een kleedje mee en wat te drinken en een fijn boek........
pi_72099546
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Yep!! Maar gelukkig was het een droom, want hij ligt gezellig naast me te snurken hier in de galerie!
Gelukkig . Ik kan dan echt de rest van de dag van slag zijn, als ik heel vervelend gedroomd heb. Want ik droom meestal dat mn vriend me niet meer moet of er iemand van mn familie/vrienden dood gaat en ik moet mezelf meerdere keren per dag herinneren dat het níet echt is .
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:32:31 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72099564
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
Foe Jong Ei is ook ev0l
Maar wel lekker .

Ja wel park in de buurt, maar ook balkon en balkon is zo relaxed . Ik zie me nu steeds gedwongen om naar mijn ouders te gaan als ik buiten wil zitten met mooi weer, maar dan moet ik het oeverloze geklets van m'n moeder op de koop toe nemen
Niet meer actief op Fok!
pi_72099597
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Met meisjes zoenen . Ik ga zo toch maar eens proberen om buiten te zitten, want het is niet normaal dat ik door die kutwespen gegijzeld word in m'n eigen huis .

Als je siroop gaat halen, geen citroenlimo halen . Dat motten ze niet. Honing en water doet hier in de achtertuin ook helemaal niets, of nouja, we hebben een hele kolonie mieren gevangen en er zelf wat dode wespen bij gegooid. Heb je niet toevallig zo'n elektrische vliegenmepper? Die werken wel goed .
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:35:01 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72099631
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Als je siroop gaat halen, geen citroenlimo halen . Dat motten ze niet. Honing en water doet hier in de achtertuin ook helemaal niets, of nouja, we hebben een hele kolonie mieren gevangen en er zelf wat dode wespen bij gegooid. Heb je niet toevallig zo'n elektrische vliegenmepper? Die werken wel goed .
Ja maar dan moet ik alsnog naar die beesten slaan en ik wil gewoon dat ze lekker naar zo'n pot zoetigheid vliegen en daar dan een langzame en pijnlijke dood sterven .
Niet meer actief op Fok!
pi_72099695
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar dan moet ik alsnog naar die beesten slaan en ik wil gewoon dat ze lekker naar zo'n pot zoetigheid vliegen en daar dan een langzame en pijnlijke dood sterven .
Schijnt dat wespen het geluidje van de vliegenmepper kunnen horen (als je het knopje indrukt) en bij kenissen hoefden ze de mepper alleen maar aan te zetten en die beesten maakten al dat ze wegkwamen . Maar als je er eenmaal een stuk of 10 dood hebt, blijven ze hier wel weg voor de rest van de middag.

Of heb je cassis? Dat werkt ook echt goed .
pi_72099753
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Gelukkig . Ik kan dan echt de rest van de dag van slag zijn, als ik heel vervelend gedroomd heb. Want ik droom meestal dat mn vriend me niet meer moet of er iemand van mn familie/vrienden dood gaat en ik moet mezelf meerdere keren per dag herinneren dat het níet echt is .
Ja heb ik ook weleens dat ik er in blijf hangen, in zo'n droom. Laatst droomde ik over mijn eerste vriendje en ik had de hele dag erna zo'n verliefderig gevoel.

Wat ik ook heb, dat in dromen emoties echt veel scherper en intenser zijn. Alsof het wordt uitvergroot.
  zondag 23 augustus 2009 @ 13:13:05 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72100613
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:11 schreef Belana het volgende:

[..]

ik snap dat het lastig is hoor, maar ik snak naar dat luxeprobleem

wat voor sport deed/doe jij altijd eigenlijk?
Ik sport met een hartfrequenz horloge:
ma: 1/2 uur lowimpact aerobics met gewichtjes + half uur grondoefeningen met gewichtjes (lage hartslag)
di: uit eten met te veel drank en teveel kcal
vr: 1/2 uur aerobics met gewichtjes + 1/2 uur steps met gewichtjes + half uur grondoefeningen met gewichtjes (eerste uur hoge hartslag, 2e uur lage hartslag)
+ nog 1 keer in de week 20 km op de mountainbike (hartslag tussen 130 - 150)
en/of 1 keer per week 8 km walken (met die stomme stokken ja; hartslag tussen 130-150 (dus snel) )
en/of 1-2 keer per week half uurtje sjokken/hardlopen

Ma, di en vr. zijn vast, de rest doe ik als ik tijd en zin heb, maar ik sport nooit meer dan 4 keer per week.
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:25 schreef conleche het volgende:
Oh en Tink: jij was toch dromenuitlegger? Ik heb ontzettend naar gedroomd vannacht. (heb er nu hoofdpijn van zelfs!).

Situatie: Ik was in een vliegtuig, maar dat vliegtuig zag er niet uit als een gewoon vliegtuig, want het had meer weg van het interieur van zo'n gevangenis die je wel eens op TV ziet, met van die stapelbedden. Beetje in donker, gedekte kleuren. We waren aan het wachten totdat we zouden vertrekken en de piloot liep een beetje van voor naar achter. Geen idee waarom we niet vertrokken. De mensen in het vliegtuig kende ik geloof ik niet. Er was 1 leuke man en daar praatte ik wat mee. Tot zover niets aan het handje. Toen kwam ik er achter dat ik Koekie (m'n hond) kwijt was en begon ik hem te zoeken en te roepen. Toen vertelde iemand me dat Ali B. ( ) hem had gestoken met een mes. Dus ik helemaal in paniek die hond zoeken, want niemand wist of hij dood was. Intussen wilde ik ook Ali B. vermoorden, maar ik had alleen zo'n pizza-rolmes. En toen kwam iemand met Koekie aanzetten: helemaal slap, maar hij leefde nog net en probeerde te kwispelen toen hij me zag. En toen moest ik zo hard huilen dat ik er wakker van werd.

edit: de Koek in kwestie:
[ afbeelding ]
Eh, zo op het eerste gezicht zou ik zeggen dat je wel weer wilt gaan daten, maar dat je je er nog niet helemaal goed over voelt. Je zit nog in het rouwproces, wil eigenlijk verder met je leven, maar je gevoel laat het nog niet helemaal toe. En als je dat nou eerlijk zou toegeven aan jezelf, en het verdriet toelaat, zul je je al snel een stuk beter voelen.

@Vik: hier werkt appelsap als een tiet. En bier.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zondag 23 augustus 2009 @ 15:23:29 #227
70532 loveli
N
pi_72100840
Iets met een kilo cheesecake in 3 dagen. Hoe zat het nou met zelfsabottage?
crap in = crap out
pi_72101013
Gisteren en vandaag weer veel te veel gegeten vanwege het vieren van mijn verjaardag. Ik ben echt heel erg verwend

Lijstje van vandaag tot nu toe ter illustratie:
O: cruesli met vanilleyoghurt en een beker optime
T: spa en fruit
T: chocoladetruffelpunt
L: 2 kleine bruine bolletjes met krabsalade
T: toastje met zalm en bieslook, 2 plakjes ossenworst, magnum white, paar cashewnoten
T: spa en fruit

En dan zometeen nog
D: tjap tjoi met gemengde groenten en bami . Toe straciatellaijs

Ik kan nog steeds niet inloggen op bookdepository En ze hebben korting nu (10% extra) en ik heb zoveel boeken gezien die ik wil bestellen
  zondag 23 augustus 2009 @ 21:21:19 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72101769
Daglijst
o. 2 crepes met nutella
s. half uurtje walken/hardlopen
t. -
l. kip tandoori met sperziebonen
t. -
d. wijntje + rahmwirsing met spekjes + gehaktbal + paar patatjes + 2 bolletjes ijs

Ik heb een luxe probleempje: eigenlijk ben ik nu heel tevreden met mijn figuur en wil geen kilo danwel centimeter meer afvallen of aankomen. En geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Als ik ga sporten dan word is strakker en dunner, sport ik niet dan zak ik uit, eet ik meer dan word ik dikker, eet ik minder dan val ik af. Wat is het zoeken naar een evenwicht toch moeilijk
[/quote]
pi_72101877
uiteindelijk lijstding:

O: 2.5 afbakbroodje filet a
T: wat nootjes, pinda's
T: stukje vlaai
D: Falafel met hummus en saladbardingen bij Maoz
Ja doei.
  maandag 24 augustus 2009 @ 06:44:24 #231
24188 Belana
kloon van belana
pi_72103738
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 13:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik sport met een hartfrequenz horloge:
ma: 1/2 uur lowimpact aerobics met gewichtjes + half uur grondoefeningen met gewichtjes (lage hartslag)
di: uit eten met te veel drank en teveel kcal
vr: 1/2 uur aerobics met gewichtjes + 1/2 uur steps met gewichtjes + half uur grondoefeningen met gewichtjes (eerste uur hoge hartslag, 2e uur lage hartslag)
+ nog 1 keer in de week 20 km op de mountainbike (hartslag tussen 130 - 150)
en/of 1 keer per week 8 km walken (met die stomme stokken ja; hartslag tussen 130-150 (dus snel) )
en/of 1-2 keer per week half uurtje sjokken/hardlopen

Ma, di en vr. zijn vast, de rest doe ik als ik tijd en zin heb, maar ik sport nooit meer dan 4 keer per week.
als je op de loopband staat dan zit daar zo'n vetverbrandingsprogramma op, waar je juist op een lage hartslag moet zitten (voor mij 119) wat voegt de hoge hartslag dan toe?
echt ter info he, want ik ben op zoek naar de voor mij goeie combi
stormy waters...
sailin'
  maandag 24 augustus 2009 @ 07:30:24 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72103874
@Belana

In de lage zone (bij mij 119-130) verbrand je verhoudingsgewijs veel vet, maar in de middenzone (de hogere hartslag,, bihj mij 130-150) verbrand je nog steeds vet. Verhoudingsgewijs minder dan met een lage hartslag, maar in kcal soms zelfs meer. Ik gebruik de middenzone om mijn conditie te verbeteren. Boven de 152 train ik nooit. Dat is zinloos voor wat ik wil (gezond, slank en een goede conditie).
  maandag 24 augustus 2009 @ 07:47:11 #233
24188 Belana
kloon van belana
pi_72103974
dankjewel! heldere uitleg
stormy waters...
sailin'
pi_72104056
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 01:37 schreef motorbloempje het volgende:
uiteindelijk lijstding:
D: Falafel met hummus en saladbardingen bij Maoz
Heerlijk!
Bij 'mijn' Maoz kan je nog gezonder eten: een grote bak met spullen uit de saladebar inscheppen en dan alleen de falafel balletjes erbij.
Althans, ik denk dat ik dan gezond bezig ben als snel en makkelijk avondeten
pi_72104308
Goedemorgen. .
pi_72104659
Haai Ik was 63.7 vanmorgen Stom vreetweekend. Maarrr vandaag eerste werkdag, dus het wordt weer RRR vanaf nu.

En de stroom doet het voor de helft niet, en dat is net de helft waar de uitleenpc aan hangt Commentaar van beneden: Er komt toch geen student! Eh, nee, maar ik moet een hoop boeken omwerken en die wil ik graag kunnen scannen.

En het is hier echt smerig heet al
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:07:16 #237
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72104779
* Lastpost in brakke stand meld zich.
Verjaardag was uiteindelijk heerlijk, rond 1 uur ouders en oma het huis uit geschopt omdat we richting Den Haag gingen, daar eerst lekker wezen shoppen in de stad en daarna richting het strand.
Het eten op de boulevard verliep niet geheel zonder probleem (dikke chaos daar, uiteindelijk weggelopen zonder te betalen en elders gegaan) maar toch heerlijk gegeten en in de avond nog lekker naar het vuurwerk gekeken.

Eenmaal via de BOB-bus thuis aangekomen bleek de voordeur open te staan, politie gebeld en al waren er sporen van inbraak, niets miste in de woning.
Maar het was wel even schrikken.

Even nog slank-gerelateerd, hoe kan het dat m'n lijf op het moment dat ik echt nét uit bed kom veel strakker en gestroomlijnder is dan een uurtje later als ik mijn ontbijt naar binnen heb gewerkt.
Dát is toch niet helemaal normaal dat je buik en dat deel net boven je navel flink op/uitzet nadat je een paar boterhammen naar binnen heb gewerkt?
Heb ik overigens al lange tijd.
pi_72104823
Goedemorgen.

Resultaat van zaterdag:
O: salade van twee gekookt ei en een stronk witlof
L: smoothie van yoghurt en framboos aardbei
D: uit eten: vooraf salade caprese, hoofd een proeverij (eekhoorntjesbroodrisotto, gegrilde courgette en aubergine, groentetaartje, aardappeltaartje, paprikasaus), toe aardbeien in balsamicosiroop met mascarpone
Relatief lowcarb dus.

Resultaat van gisteren:
O: twee gekookt ei
S: twee uur trainen
L: salade van tomaat en mozarella, vifit-drankje (light citroen)
S: anderhalf uur trainen
D: geroosterde courgette en paprika, groenteballetjes, knoflook-yoghurtsaus

Planning voor vandaag:
O: salade van twee gekookt ei en een stronk witlof
L: salade van tomaat, mozarella en zwarte olijven
T: kliekje groente en vegaballetjes
D: onbekend
pi_72104853
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:07 schreef Lastpost het volgende:
* Lastpost in brakke stand meld zich.
Verjaardag was uiteindelijk heerlijk, rond 1 uur ouders en oma het huis uit geschopt omdat we richting Den Haag gingen, daar eerst lekker wezen shoppen in de stad en daarna richting het strand.
Het eten op de boulevard verliep niet geheel zonder probleem (dikke chaos daar, uiteindelijk weggelopen zonder te betalen en elders gegaan) maar toch heerlijk gegeten en in de avond nog lekker naar het vuurwerk gekeken.

Eenmaal via de BOB-bus thuis aangekomen bleek de voordeur open te staan, politie gebeld en al waren er sporen van inbraak, niets miste in de woning.
Maar het was wel even schrikken.

Even nog slank-gerelateerd, hoe kan het dat m'n lijf op het moment dat ik echt nét uit bed kom veel strakker en gestroomlijnder is dan een uurtje later als ik mijn ontbijt naar binnen heb gewerkt.
Dát is toch niet helemaal normaal dat je buik en dat deel net boven je navel flink op/uitzet nadat je een paar boterhammen naar binnen heb gewerkt?
Heb ik overigens al lange tijd.
Heb ik ook, alleen dan het deel onder m'n navel Bij jou is het dan je maag die uitzet, bij mij m'n darms.
Ik heb ze nu onder de balie ingefrommeld
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72104877
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:07 schreef Lastpost het volgende:
(dikke chaos daar, uiteindelijk weggelopen zonder te betalen en elders gegaan)
Serieus?
pi_72105314
dat zou ik echt niet durven denk ik alhoewel op Scheveningen de strandtenten wel écht heel erg kunnen zijn

70,3kg zei de weegschaal! Weer bijna onder de 70! Vanavond chinees, dus tjap tjoy here I come, en alleen vanavond biertjes, want dan gaan we bierproeven
Ja doei.
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:48:15 #242
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72105444
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Serieus?
Ja, als ik na 1,5 uur (!) nog steeds zit te wachten op het vrij simpele voorgerecht dan hoeft de rest voor mij ook niet meer.
En al helemaal niet wanneer je ook nog eens niemand treft die even verteld hoe lang het nog duurt of zich excuseerd dat het langer dan normaal duurt, je drinken wel wordt opgehaald maar niet wordt gevraagd of je nog iets wilt en nog wat van die ongein.

Dan bekijken ze het maar.
pi_72105789
@ Lastpost, groot gelijk! Hebben wij ook twee keer gedaan:

- Eén keer zat ik met vriendje in een strandtent, broodje + wat drinken gehad. Om de rekening gevraagd, kwam niets, dus na een half uur nog eens gevraagd, en toen later na nog een half uur nog eens. Uiteindelijk dus ruim een uur op de rekening zitten wachten, en gewoon weggegaan - blijkbaar wilden ze niet dat we betaalden.

- Met vriendinnen naar een Hammam in Rotterdam geweest, vooraf voor de behandelingen betaald, maar tussendoor nog een broodje + drinken genomen. Behandelingen bleken echter zó slecht en onprofessioneel te zijn, dat we zijn weggegaan zonder dat nog te betalen.

En nu weer ontopic:

Vanochtend 64.1 , das alweer 0.6 naar beneden sinds vrijdag, nog 2.2 kilo en dan zit ik weer op mijn pre-vakantie gewicht. Vrijdag weer wegen.

Ben nu volgens mij echt goed bezig, eet véél rauwkost/groente/fruit en heb het hele weekend vrijwel niet gesnackt. Wel véél wijn gedronken, maar ach, het waren zulke lekkere zwoele avonden, dat kon niet anders hoor .

Lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met special K, glas spa&fruit appel (te warm voor thee)
L: drie boterhammen met filet A of ham
T: twee tomaten met balsamico-dip
D: rijst met een boemboe, groentepakket en nasi/bamivlees
S: fitness, uurtje denk ik
T: druiven
pi_72105823
Dieet-web doet raar? Ik tik steeds 64,1 in, maar hij blijft er 64,0 van maken? :s
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:24:14 #245
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72106192
Koekie

Co, transportmiddelen zoals treinen, auto's en dus ook vliegtuigen staan symbool voor je reis door het leven (oid). Ik heb ook vaak in roerige periodes "vliegtuigdromen" . Koekie zou idd kunnen staan voor het kwetsbare in jezelf wat je probeert te beschermen. En Ali B. voor je animus (het mannelijke in jouzelf) dat die kwetsbaarheid teveel geweld aandoet.

Tot zover ViviFreud.

Oh, en wat Tink zegt dus .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_72106336
Ik droom wel regelmatig dat ik bussen mis, of moet rennen voor m'n aansluiting of dat ze de fokking bushalte verplaatst hebben

Ik heb op m'n pc thuis een heel worddocje met mijn terugkerende dromen erin
pi_72106363
Ik wilde vanwege mijn moodswings eens tryptofaan proberen, ook omdat ik slecht slaap de nacht voordat ik naar Voorburg moet voor m'n studie. Maar toen las ik dat je er heel levendige dromen van krijgt, en toen werd ik een beetje bang want ik droom dus al heel veel en heel levendig.
pi_72106445
Tink en ViviFreud: dat klinkt wel soort van plausibel allemaal.
Grappig dat bepaalde dingen in dromen staan voor iets. Hoewel Ali B...........daar heb ik me toch minstens vergist in de naam!

Vanmorgen ontbeten met een cuppuccino en 2 plakjes ontbijtkoek met boter. Voor de rest heb ik nog geen idee. Ik ga me morgen weer eens wegen. Dinsdag wordt dan bij mij weegdag voortaan.
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:39:59 #249
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72106499
Dan ben ik rijp voor een vastgeknoopt corset ben ik bang als die dromen állemaal ergens voor staan.
Halve familie al dood door uiteenlopende redenen, de hamster onthoofd, de hond doodgeschoten, broertjes bij een sekte en ikzelf levend begraven.
Zomaar wat zaken die langs zijn gekomen de laatste maanden, misschien toch eens wat minder schietspelletjes spelen.

Heb vanochtend gewoon voor het eerst een tostie op met slank-verantwoorde kaas en zonder boter en dat op volkorenbrood, ben trots op mezelf.
pi_72106960
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een heel strak gespierd lichaam had, ik denk dat het wel duidelijk is wat dat betekent

Dank jullie trouwens allemaal voor de felicitaties Was een heel leuk feestje, de schade wat eten betreft is beperkt gebleven (een stuk vlaai en verder alleen salades) maar ik had wel een paar glazen wijn. Daarna nog uit geweest en toen nog een stuk of 6 drankjes. Al waggelend voelde ik me toch een beetje schuldig, maarja het was zaterdagavond

Gisteren heb ik erg weinig gegeten omdat ik nogal laat wakker was en ik niet zoveel in huis had.
Vandaag gaan we weer normaal doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')