abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:37:53 #76
24188 Belana
kloon van belana
pi_72080547
kwas jullie kwijt, ik heb het te druk
stormy waters...
sailin'
pi_72080922
Chico! Sinds wanneer ben je terug? Hoe was het?
pi_72081061
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:37 schreef Belana het volgende:
kwas jullie kwijt, ik heb het te druk
Is dat vanwege de toffe nieuwe uitdagende functie?
pi_72081232
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:51 schreef P.F het volgende:
Chico! Sinds wanneer ben je terug? Hoe was het?
Sinds net vanmiddag! Sinds wanneer ben jij weer terug? Ik lees zo hoe het bij jou was, ben bijlezen ... in Antwerpen was het vooral erg warm en ik heb een rotzooi van mn eetpatroon gemaakt, forcefeeding en 's avonds naar de snackbar om aan mn energiebehoefte te komen enzo . Maar het was leuk! Mooi hotel, zo'n beetje alles gezien/bekeken waar ik langs wilde, lief vriendje etc .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72081929
Ooh je was naar Antwerpen dat is zo'n fijne stad.

Mijn lijstje voor vandaag is ietsje anders geworden omdat vriendlief moest overwerken:
O: Kwark met nectarine en aardbeitjes en wat muesli.
L: Twee geroosterde boterhammen met kipfilet, komkommer, mosterd. Glas karnemelk.
T: Appel.
S: Evy 5
D: Twee meergranenwraps met kliekje chili-kip-prutje, wat zure room en wat kaas.

En nu verse muntthee .

En ik moest net zo hard lachen dat m'n beeldscherm onder de thee zat . Ben VWO6 literatuurschoolexamen (Renaissance) aan het voorbereiden en stuitte op dit filmpje over religie in Engeland (voor de Anglofielen hier in dit topic , zie:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2009 21:35:49 ]
pi_72082199
Pfoew, ik ga ook weer proberen wat af te vallen. 2 jaar terug woog ik wat ik nu weeg, 71 (misschien een kilo meer), en toen ben vrij snel afgevallen naar 64. Helaas is een jaar studeren (en met de auto naar school gaan) niet zo goed voor je conditie en lijf, dus is het er weer aangekomen. Vandaag met m'n vriendin er over gehad, en ben al begonnen met wat gezonder eten; fruitsalade hier, salade als avondeten (morgen mager wokken), en een kilo appels als tussendoortje. Ik weet dat het voor mij helpt om er zo vaak mogelijk aan te denken (dat ik zo min mogelijk moet eten), dus hopelijk helpt het als ik in dit topic blijf posten
pi_72082354
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:32 schreef nVincible het volgende:
Pfoew, ik ga ook weer proberen wat af te vallen. 2 jaar terug woog ik wat ik nu weeg, 71 (misschien een kilo meer), en toen ben vrij snel afgevallen naar 64. Helaas is een jaar studeren (en met de auto naar school gaan) niet zo goed voor je conditie en lijf, dus is het er weer aangekomen. Vandaag met m'n vriendin er over gehad, en ben al begonnen met wat gezonder eten; fruitsalade hier, salade als avondeten (morgen mager wokken), en een kilo appels als tussendoortje. Ik weet dat het voor mij helpt om er zo vaak mogelijk aan te denken (dat ik zo min mogelijk moet eten), dus hopelijk helpt het als ik in dit topic blijf posten
"Zo min mogelijk eten" is juist niet handig als je blijvend af wil vallen, dat weet je?
pi_72082437
Oke, ik bedoelde niet 'zo min mogelijk eten', maar ik bedoel dat ik er aan moet denken als ik honger krijg, dat ik niet meteen naar iets te eten moet grijpen. Ik pak namelijk altijd veel te snel iets om te snacken, zeker in de vakantie. Vanaf komende week heb ik weer wat ritme, eet ik op vastere tijden en als ik er dan tussendoor aan denk dat ik niet meteen een snack moet pakken, moet het goedkomen
pi_72082568
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik woon in Almere en ik moet daarom ongeveer 300x per jaar uitleggen waarom ik "in godsnaam in Almere woon", dus Vik, als Amersfoort je hart heeft gestolen, lekker doen !
Waarom wist ik niet dat je in Almere woont? Welk deel?

Ik lees nu jullie discussie over briefaanhef enzo, ben ik blij dat ik dat nu lees, want ik begin eigenlijk altijd met Beste meneer/mevrouw "achternaam" als ik iemand nog niet ken, en moet deze week 3 verschillende hoogleraren die ik niet ken mailen om ze te vertellen dat ik een groot deel van hun colleges moet gaan missen en of ze me alvast een planning kunnen sturen. Dus die moet ik wel even te vriend houden .

Wow het is Cycle echt gelukt! Wat ver gefietst!

@nVincible: Neem liever gezonde snacks ipv geen snacks. Te weinig eten kan je stofwisseling om zeep houden en zorgt ervoor dat je steeds minder kan eten zonder aan te komen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72082735
Welkom terug, vakantiegangers! .

Sigme, ik was naar Amazing Oriental aan de Korreweg. Ik neem aan dat je die wel kent?

M'n lijstje van vandaag was prut. . Eerst al die Surinaamse eierkoek, toen bij IKEA gegeten (met patatjes o.a.), softijsje bij de KFC en die was gróót, en een doosje Hello Panda-koekjes van die toko (het doosje was zo schattig). Hmm. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72082813
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:42 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Waarom wist ik niet dat je in Almere woont? Welk deel?

Ik lees nu jullie discussie over briefaanhef enzo, ben ik blij dat ik dat nu lees, want ik begin eigenlijk altijd met Beste meneer/mevrouw "achternaam" als ik iemand nog niet ken, en moet deze week 3 verschillende hoogleraren die ik niet ken mailen om ze te vertellen dat ik een groot deel van hun colleges moet gaan missen en of ze me alvast een planning kunnen sturen. Dus die moet ik wel even te vriend houden .

Wow het is Cycle echt gelukt! Wat ver gefietst!

@nVincible: Neem liever gezonde snacks ipv geen snacks. Te weinig eten kan je stofwisseling om zeep houden en zorgt ervoor dat je steeds minder kan eten zonder aan te komen.
Als ik echt wat in m'n maag moet hebben, neem ik een appel of ander fruit En, als ik per ongeluk ontbijt of lunch gemist heb, neem ik als tussendoortje een (gezond) broodje
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:56:13 #87
24188 Belana
kloon van belana
pi_72082972
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is dat vanwege de toffe nieuwe uitdagende functie?
ja daar heb ik het aardig druk mee ja Komende week zit ik in London

Ik heb de afgelopen week best nette lijstjes gehad denk ik, alleen niet zo gepost.
dit weekend wil ik recepten van ainsley uitproberen.
vanavond hebben we iig heerlijk gegeten van ons zelf, zalmmoot, sla en aardappeltjes in de schil met roosmarijn en het is vrijdag dus ik heb een lekker portje genomen.
Morgenochtend weer zumba en krachttraining
En ik denk dat ik de buikspieren weer even moet gaan doen iedere dag, daar was een beetje de klad in gekomen.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:56:46 #88
24188 Belana
kloon van belana
pi_72082981
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welkom terug, vakantiegangers! .

Sigme, ik was naar Amazing Oriental aan de Korreweg. Ik neem aan dat je die wel kent?

M'n lijstje van vandaag was prut. . Eerst al die Surinaamse eierkoek, toen bij IKEA gegeten (met patatjes o.a.), softijsje bij de KFC en die was gróót, en een doosje Hello Panda-koekjes van die toko (het doosje was zo schattig). Hmm. .
als je er maar heerlijk van genoten hebt dan
stormy waters...
sailin'
pi_72083142
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:56 schreef Belana het volgende:

[..]

als je er maar heerlijk van genoten hebt dan
Ja, dat wel. . En er ligt nog een klein stukje spekkoek voor me... .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:23:09 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72083817
En weer thuis, dwz in Drachten.
Kamer viel me in eerste instantie een beetje tegen . Maar volgens mij ben ik gewoon een zeikerd . Er waren 6 anderen en als iedereen geweest is selecteren ze 3 die mogen komen eten en daaruit selecteren ze dan een huisgenoot. Dit omdat er vandaag maar 3 huisgenoten aanwezig waren en bij het eten proberen ze te zorgen dat zoveel mogelijk huisgenoten aanwezig zijn. Volgende week vrijdag hoor ik meer iig, dus even afwachten. Ze zeiden ook dat ze meestal maar iemand kiezen. Er is eigenlijk nooit iemand die er echt uitspringt.

O en wb, PF, fijn dat je het leuk hebt gehad .
Over niet passende shirtjes gesproken: heb naast een broek ook twee shirtje van m'n zus gekregen, maar ik krijg ze niet over m'n decolleté heen, dus ze gaan weer terug .
Niet meer actief op Fok!
pi_72084556
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Sinds net vanmiddag! Sinds wanneer ben jij weer terug? Ik lees zo hoe het bij jou was, ben bijlezen ... in Antwerpen was het vooral erg warm en ik heb een rotzooi van mn eetpatroon gemaakt, forcefeeding en 's avonds naar de snackbar om aan mn energiebehoefte te komen enzo . Maar het was leuk! Mooi hotel, zo'n beetje alles gezien/bekeken waar ik langs wilde, lief vriendje etc .
Leuk!! Sinds vannacht 3:00 ben ik terug..
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 02:07:24 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72085387
Fok doet het niet echt?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 22 augustus 2009 @ 07:30:11 #93
70532 loveli
N
pi_72086439
mogguh
crap in = crap out
pi_72086499
Goeiemorgen!

Met de gedachte dat het "vast wel half negen is als de kerkklok één keer slaat", stond ik al om half acht naast m'n bed Had ook best wel honger, dus slapen kon ik toch niet
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72086565
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net weer de WoW trial gedownload en ben weer 's aan het spelen.. wie weet koop ik weer's een licentie

Ik haat WoW

Goedenmorgen btw
pi_72086575
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 18:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Welkom terug PF, Lepra eiland is best leuk he? Hebben jullie ook nog een duik van de boot egenomen??

Bah, oogoperatie maadnag gaat niet door, chirurg ziek, waneer nu, dat weten ze niet
dat is vervelend. Stond al lang gepland toch?
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 08:39:56 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72086673
Goedemorgen .
Even ontbijten en dan weer richting Groningen .
Niet meer actief op Fok!
pi_72086702
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 08:14 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik haat WoW

Goedenmorgen btw
ja en nu?
jij hoeft het toch niet te spelen?

ook goeiemorgen
Ja doei.
pi_72086900
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 08:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja en nu?
jij hoeft het toch niet te spelen?

ook goeiemorgen
gelukkig niet maar veel van mn collega's spelen het en discussieren er hele dagen over en aan jou bericht te zien komt er een nieuw deel.

pi_72086932
Goehoeeeedemorgen lieve mensjes. .

Ik heb zo bizar gedroomd ik geloof dat ik een beetje zenuwachtig ben voor het nieuwe schooljaar . Mijn school was ineens verplaatst van locatie, dus ik was te laat. Toen hoorde ik dat ik ook nog Oud-Engels en Latijn erbij moest geven ( ), toen bleek dat alle rotkinderen van vorig jaar in 1 klas geplaatst waren, en die klas had ik elk uur. En toen had ik geen sleutel. En toen werd ik wakker. .

't Kan dinsdag alleen maar beter gaan dan dit, in ieder geval .

Mijn lijstje voor vandaag:

O: Geroosterde boterham met pindakaas/komkommer, en nog eentje met kalkoenfilet/komkommer. Thee.
L: Kwark met fruit en wat muesli.
T: Plakje ontbijtkoek / Cupasoupje.
D: Kip Tandoori met sperzieboontjes en rijst.
T: Cherrytomaatjes / komkommer met een kwarkdipje.

En nu ga ik naar de markt om allemaal lekkere gezonde dingen te kopen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')