Turken hebben altijd konijnen om hun nek bij hun winterjas.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:46 schreef jordeeeh het volgende:
Ik heb vroeger een wurgslang om m'n nek gehad.
Een vriendje van hen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben met collega's het over een vriendje van één van hun die kan naaien. Met zo'n naaimachien, je weet wel.
Ik vind dat maar een beetje [ afbeelding ]
Een kapotte zekerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:46 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:46 schreef jordeeeh het volgende:
Ik kan dat ook. En ook met de handquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben met collega's het over een vriendje van één van hun die kan naaien. Met zo'n naaimachien, je weet wel.
Ik vind dat maar een beetje [ afbeelding ]
Maar jij bent een vrouw, en geen man.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan dat ook. En ook met de hand!
Die fobo updatequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:48 schreef RickoKun het volgende:
ik ga zo denk ik een broodje haring vreten.
Ik brei wel een condoom voor je.quote:
Jij komt uit Zeelandquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
Vroeger gingen we met de basisschool geregeld naar Reptielenzoo Iguana.
quote:
De_Ananas weet dat ik echt bestaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, en geen man.
Tenminste zo laat je je voorkomen, emimich.![]()
Nee joh, ik kan het ook!quote:
EN IK EEN TRUIquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:53 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik brei wel een condoom voor je.
Dat zou echt de rel van de eeuw zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, en geen man.
Tenminste zo laat je je voorkomen, emimich.![]()
Maar jij bent een meisjequote:
Nee, uit Texel. Dan gingen we met de boot van Texel een driedaagse boottocht maken naar Vlissingen waar we dan aanmeerde.quote:
Volgens mij heb je dat nog nooit uitgeprobeerd. Masturberen telt niet als seks.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kan alleen naaien
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
SJNAPFEN JULLIE IHN>??? NAAIEN !!111
ZOE VAN: SEX HEBBEN !!
HAHAHAHAHAHAHAHA
hhaahquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kan alleen naaien
HAHAHAHAHAHAHAHA
Alles beter dan plasser.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:56 schreef Jenglejack het volgende:
Ik noem m'n penis altijd vriend of zwaard.
Handwerken bedoel je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat nog nooit uitgeprobeerd. Masturberen telt niet als seks.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:56 schreef Jenglejack het volgende:
Ik noem m'n penis altijd vriend of zwaard.
on nom nom nomquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De_Ananas weet dat ik echt besta
Dat zou echt hilarisch zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zou echt de rel van de eeuw zijn
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kan alleen naaien
HAHAHAHAHAHAHAHA
Dan zou Emimich enorm gay zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zou echt de rel van de eeuw zijn
Uitgebreid dusquote:
Ze dachten dat al toen ik een keer een paar uurtjes niet online was na de ontmaskering van Emimichquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
on nom nom nom
[..]
Dat zou echt hilarisch zijn![]()
[..]
![]()
Dat is inderdaad retardedquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze dachten dat al toen ik een keer een paar uurtjes niet online was na de ontmaskering van Emimichhoezo retarded.
En remlof dacht dat ik een pedofiel washet zit me niet mee.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik hou mezelf dan maar gewoon voor dat ik blijkbaar te mooi ben om waar te zijn.
Waar baseer je dat op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat nog nooit uitgeprobeerd. Masturberen telt niet als seks.
Dat haal ik uit je biografie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op.
Zowel zin 1 en 2, uitleg gewenst.
Tnx.
Dat is toch zulks shit uit 2040 ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:04 schreef RickoKun het volgende:
ik heb vroeger een nanobot in mijn nek gehad
Ik dacht dat dat al was vastgesteld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zou Emimich enorm gay zijn.
Heb je daar onderbouwing voor?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al was vastgesteld.
Die fotoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je daar onderbouwing voor?
quote:
Jij bent hier de echte josti. Gefeliciteerd.quote:
Wat lul je nou manquote:
Of je wel eens homo's in het wild hebt zien rondlopen?quote:
FEESTJE!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent hier de echte josti. Gefeliciteerd.
Ik had het helemaal niet over homo's manquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of je wel eens homo's in het wild hebt zien rondlopen?
ik wel, zo vaak. Denk je even lekker je ding te doen in het park, beetje sma'tjes checken. Komen er ineens allemaal vage kleuren en een stem die zegt; "A wild gay-person appears"quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of je wel eens homo's in het wild hebt zien rondlopen?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik wel, zo vaak. Denk je even lekker je ding te doen in het park, beetje sma'tjes checken. Komen er ineens allemaal vage kleuren en een stem die zegt; "A wild gay-person appears"
En dan gooi je je pogayballsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik wel, zo vaak. Denk je even lekker je ding te doen in het park, beetje sma'tjes checken. Komen er ineens allemaal vage kleuren en een stem die zegt; "A wild gay-person appears"
Jij bestempeld Emimich toch als gay adhv die foto? Ik daarentegen vind hem niet echt gayheid uitstralen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over homo's man
Ik ook absoluut niet. En mijn gay-dar is echt heel goed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bestempeld Emimich toch als gay adhv die foto? Ik daarentegen vind hem niet echt gayheid uitstralen.
Die ludo op je ava kijkt wel alsof die een lekker jongetjeskontje(hihi) aan het checken is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bestempeld Emimich toch als gay adhv die foto? Ik daarentegen vind hem niet echt gayheid uitstralen.
Ik had het over een andere soort gay, ik dacht dat je wel doorhad. Het was om te beginnen al een flauwe grap maar jij maakt het nog veel ergerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou je dat graag willen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die ludo op je ava kijkt wel alsof die een lekker jongetjeskontje(hihi) aan het checken is.
Een ander soort gay, right!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik had het over een andere soort gay, ik dacht dat je wel doorhad. Het was om te beginnen al een flauwe grap maar jij maakt het nog veel erger!
Je weet toch wel waar gay vandaan komt he?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een ander soort gay, right!
Wat versta je daar precies onder?
Sukkelquote:gay
/geɪ/ Show Spelled Pronunciation [gey] Show IPA adjective, -er, -est, noun, adverb
Use Gay in a Sentence
–adjective
1. having or showing a merry, lively mood: gay spirits; gay music.
Omdat je foto hier zojuist gepost is?quote:
alsof jij ooit buiten komt om die gaydar te gebruikenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook absoluut niet. En mijn gay-dar is echt heel goed.
Vind je het erg als dit alles niet erg geloofwaardig op mij over komt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar gay vandaan komt he?
[..]
Sukkel
Uiteraard niet. Je mag denken wat je wilquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vind je het erg als dit alles niet erg geloofwaardig op mij over komt?
Lekker gieren en brullen zeg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat je foto hier zojuist gepost is?
Waarschijnlijk niet eens om de tekstquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet eens om de tekst
Dat zal wel gewoon bij de opdruk horenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:36 schreef Jenglejack het volgende:
[..]![]()
Ze heeft trouwens maar 2xL of is dat het merk ?
Het lijkt meer op een 7xL shirt ofzo.
Older than Jesus.quote:
You like them?quote:
Maak er dan een UI vanquote:
Dat kan niet echt zijnquote:
Dat is best een fail, wat als daar mensen stondenquote:
Dan zongen ze vast niet:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is best een fail, wat als daar mensen stonden
Daarom is er een safezone van 100+ meter tijdens zo'n explosiequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is best een fail, wat als daar mensen stonden
Ik heb weleens een filmpje gezien waar er maar 10 of 15 verdiepingen instortten en het gebouw dus gewoon een stuk lager werdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Daarom is er in ontwikkelde landen een safezone van 100+ meter tijdens zo'n explosie
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb weleens een filmpje gezien waar er maar 10 of 15 verdiepingen instortten en het gebouw dus gewoon een stuk lager werd![]()
deze dus:
Ik vraag me af wat je als bedrijf dan doet. Lijkt me onveilig om weer naar binnen te gaanquote:
AIRSTRIKE!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je als bedrijf dan doet. Lijkt me onveilig om weer naar binnen te gaan
En dan per ongeluk het verkeerde gebouw rakenquote:
Pics van de laderquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:36 schreef gers het volgende:
hoi ik heb een Creative Zen 20 GB Portable Media Center![]()
alleen geen lader
ik ben erquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga 40 minuten douchen. Ik kom terug, verdomme nog niets boeiends!
ZO HEEquote:
ik wil wel je rug inzepen hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik zat helemaal onder de griep bacteriën. SMERIG!
wel lelijk die amerikaanse snesquote:
Ik heb die dus nog nooit gespeeldquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:51 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben best ver met A Link to the Past maar ik ben vergeten wat ik aan het doen was en ik zit in een of andere kerker dus weet ik niet hoe ik verder moet
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:51 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben best ver met A Link to the Past maar ik ben vergeten wat ik aan het doen was en ik zit in een of andere kerker dus weet ik niet hoe ik verder moet
tsstquote:
Ik heb geen SNES gehad jahquote:
Dat heb ik ook altijd als ik blijkbaar bij een puzzelstuk in het spel heb gesavedquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:51 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb die 50000 keer uitgespeeld op de GBAquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:51 schreef Maisnon het volgende:
nee omgpop is verboden nazi modsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:03 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand nog een potje OMGPOP ?
Nodig me hier even uit. Tnx
welke tempel is het danquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb het nog een keer geprobeerd maar het is echt een kuttempel
Pussy eating?quote:
Precies, jij hebt het door.quote:
Wat leuk om iemands foto zo te misbruiken, erg volwassen.quote:
Nee, die heb ik niet. Verder voel ik me gewoon goed, alleen totaal geen energie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien heb je de griep!
In de cockpit is alles wat je wil!
Op tijd naar bed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet. Verder voel ik me gewoon goed, alleen totaal geen energie.
Ik moet binnen nu en 5 minuten op weg naar training.quote:
Ja en die training duurt tot 3 uur 's nachts?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet binnen nu en 5 minuten op weg naar training.
Nee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
Ben ik een nerd als ik nu al mijn studieboeken door wil spitten?
Ik heb nog geen enkel boek gehaaldquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
Ben ik een nerd als ik nu al mijn studieboeken door wil spitten?
Goedquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:06 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Hoe is het met je Mexicano griep?
Ja, maar jij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel boek gehaald
Je zet wel een trend zo, ja. Al hoop ik niet dat ie al te erg doorzetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goedniemand gelooft dat ik de Mexicaanse griep heb
had ik eindelijk iets hips
!
Maar ik begin weer wat op te knappen!
Nee want ik voel me sinds zondag best wel kut, en ik begin me nu steeds beter te voelen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je zet wel een trend zo, ja. Al hoop ik niet dat ie al te erg doorzet.
Gelukkig.
Wat ga je daar doen? Ik ga echt pas op het allerlaatste momentquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee want ik voel me sinds zondag best wel kut, en ik begin me nu steeds beter te voelen..
Een weekje dus. Maar ik ga maandag weer richting Groningen en dan wil ik weer gewoon chill zijn!
Ik moet dinsdag verplicht aanwezig zijn voor uitleg over komend jaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen? Ik ga echt pas op het allerlaatste moment. M'n OV is toch nog niet geldig
.
Ah oke, dat is chill. Ik heb verder nog geen verplichtingen daar, maar m'n beste vriendin moet werken anders hadden we dat ook gedaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet dinsdag verplicht aanwezig zijn voor uitleg over komend jaaren de rest van de week chillen met m'n beste vriendin die dinsdagavond naar me toe komt
!
En ik krijg m'n OV pas in oktober!
Kan er over 10 jaar wel afquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
http://www.bebob.nl/search?cat=47&designer=&period=&type=1&product=264
2700euries
Als je na 30 juni jarig bent loopt je kinderbijslag nog t/m september (in mijn geval dan, kan ook langer) en kun je daarna dus pas studiefinanciering en een OV krijgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke, dat is chill. Ik heb verder nog geen verplichtingen daar, maar m'n beste vriendin moet werken anders hadden we dat ook gedaan.
In oktober pas?! Why's that?
Oja, vergeten. Jij bent net 18quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan er over 10 jaar wel af!
[..]
Als je na 30 juni jarig bent loopt je kinderbijslag nog t/m september (in mijn geval dan, kan ook langer) en kun je daarna dus pas studiefinanciering en een OV krijgen.
Ja joh ik ben nog zo jongquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, vergeten. Jij bent net 18. Mijn OV loopt maar tot december, en dan moet ik er daarna weer 1 aanvragen. Echt zo'n onzin altijd.
Waarom is jouw OV nu nog niet geldig dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, vergeten. Jij bent net 18. Mijn OV loopt maar tot december, en dan moet ik er daarna weer 1 aanvragen. Echt zo'n onzin altijd.
Ja, ik wil nog héél even meedoenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Word jij niet gebanned binnen nu en een paar uur?
Ik wil een hangende fatboy, die bestaan niet moar wil ik wel (Y)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Deze vind ik trouwens ook leuk Devvie:
[ afbeelding ]
Hoe moet ik me dat voorstellenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:25 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik wil een hangende fatboy, die bestaan niet moar wil ik wel (Y)
Alsof het nog uit maakt of het een fatboy is of niet als het eenmaal hangtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:29 schreef Electro-Worm het volgende:
Soort hangmat, alleen dan is de mat een fatboy....
Dat werkt toch heul niet!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:29 schreef Electro-Worm het volgende:
Soort hangmat, alleen dan is de mat een fatboy....
Jawel, maar die ander is tofferquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Deze vind ik trouwens ook leuk Devvie:
[ afbeelding ]
Ik had er geen meer. Moest 'm opnieuw aanvragen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Waarom is jouw OV nu nog niet geldig dan?
Ik heb een OV-chipding, die is geldig tot 2012, dus ik hoef niet elk jaar een nieuwe aanvragenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had er geen meer. Moest 'm opnieuw aanvragen.
Die chipkaart duurt nog wel een paar jaar, heb ik het ideequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb een OV-chipding, die is geldig tot 2012, dus ik hoef niet elk jaar een nieuwe aanvragen
Ik mag jou wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:55 schreef blckbb het volgende:
*leest Skylarks. bazentopics nogmaals door*
Gewoon een slijmactie om in de KLB SC OP te komen, niet intrappen!quote:
Ja, ik moet eerst wat materiaal hebben wat op internet geplaatst mag worden.quote:
Ik ben vandaag een andere Skylark.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Valt me tegen Sky, dat je valt voor dergelijk geslijm.
Geen kiddypron van Dagoduckquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ik moet eerst wat materiaal hebben wat op internet geplaatst mag worden.
[..]
Ik ben vandaag een andere Skylark.
JE ZEI NEEquote:
En terecht.quote:
Je deelt je account? ban!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ik moet eerst wat materiaal hebben wat op internet geplaatst mag worden.
[..]
Ik ben vandaag een andere Skylark.
Daar ben ik hard aan het werkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:33 schreef Devvie het volgende:
Was ik maar een beroemde designer, dan kon ik iets voor 40euro maken en voor 750euro verkopen
quote:
Welke films had je gekeken op je sausagefest?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gaat in mijn gifjes map.
Waarom ben je zo kenker blij.quote:
Meisje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom ben je zo kenker blij.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Welke films had je gekeken op je sausagefest?
Ja BT ik vond hem wel leuk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Alle 4En REC was het leukst
.
Who is it? (M.J)quote:
Wat is (M.J)?quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat is (M.J)?
Die ken jeniet, we hadden vanmiddag een hete date, echt een goede date maar nu is er weer twijfel./
Ze heeft geen Hyves, boss. Maar er is iets met de ex, een heel verhaal. Voeg me toe op msn en dan leg ik het wel kort uit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
Nu alweer. Slecht begin voor een eerste date.
PM naam en dan check ik op hyves.
Kwam ik net na een kwartier zoeken ook achter.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze heeft geen Hyves, boss. Maar er is iets met de ex, een heel verhaal. Voeg me toe op msn en dan leg ik het wel kort uit.
Hoe vond je one missed callquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
Ja BT ik vond hem wel leuk.
Wat een boutfilmquote:
-1 voor jou.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
Ja BT ik vond hem wel leuk.
Al was het begin e nmiddenstuk wel saai.quote:
Dat zei ik toch al, waarom luisterde je nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat een boutfilmAlleen die chick in het begin was wel
![]()
.
Ja tegen die tijd sliep ik al half.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Al was het begin e nmiddenstuk wel saai.Maar nadat die gezondheidsinspecteur kwam werd het chill.
Zwijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn moeder is een slecht mens, ze behandelt me als een fat kid!
Zij: Kom je naar beneden, we hebben chips?![]()
Ik: Chips?Oke!
Naar bed?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:53 schreef Breathtaking het volgende:
Tijd voor tv en daarna naar bedfijne avond
![]()
!
FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU geremastered, heranimeerd en ge 3-d?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:16 schreef jordeeeh het volgende:
Ik kom in t topic en iedereen is ineens weg?
[ afbeelding ]
1ste helft was zo ontichelijk kutquote:
Wut?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:18 schreef blckbb het volgende:
[..]
FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU geremastered, heranimeerd en ge 3-d?
terecht ?quote:
Terechte lofuitingquote:
ja nou je het zegtquote:
het wat toch live op rtlquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schijnt van wel.
Niks kunnen zien.
Verschillende mods hebben al gezegd dat dat niet zo was, wat wil je nouquote:
Vond je hem eng?quote:
Neuh ik ben niet zo snel bang, alleen voor bliksem.quote:
Heul wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ontken het maar niet! Ik heb beide accounts nog nooit op zelfde moment zien posten!
Jij kent mij blijkbaar niet goed genoeg, ik ben namelijk veel te lui om een kloon te hebben en daar ook actief mee te posten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ontken het maar niet! Ik heb beide accounts nog nooit op zelfde moment zien posten!
Mods kunnen dat niet eens zien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Verschillende mods hebben al gezegd dat dat niet zo was, wat wil je nou
Ook dat toont weer aan dat Ezio niet mijn kloon is aangezien ik dat had geweten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mods kunnen dat niet eens zien.
En hij kan nog steeds Emimich achter een proxy zijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mods kunnen dat niet eens zien.
Je weet niet eens van het bestaan van je eigen kloon af?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ook dat toont weer aan dat Ezio niet mijn kloon is aangezien ik dat had geweten.
Ik heb geen kloons joh gekkie!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je weet niet eens van het bestaan van je eigen kloon af?
Ja ik ook.quote:
Oeps.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Want vragen over of een kleine piemel erg is wil k niet met m'n normale account posten natuurlijk.
Zat jij trouwens geen omgpop te spelen met mij en Ludo?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:47 schreef Siniti het volgende:
Je ontmaskert jezelf hier nu Ludo door meteen na mijn attendatie dat jij nooit op zelfde moment post alles op alles zet om op hetzelfde moment te posten!!!
Misschien een week geleden, maar niet vandaag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zat jij trouwens geen omgpop te spelen met mij en Ludo?
Ik ben geen kloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |