Turken hebben altijd konijnen om hun nek bij hun winterjas.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:46 schreef jordeeeh het volgende:
Ik heb vroeger een wurgslang om m'n nek gehad.
Een vriendje van hen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben met collega's het over een vriendje van één van hun die kan naaien. Met zo'n naaimachien, je weet wel.
Ik vind dat maar een beetje [ afbeelding ]
Een kapotte zekerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:46 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:46 schreef jordeeeh het volgende:
Ik kan dat ook. En ook met de handquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben met collega's het over een vriendje van één van hun die kan naaien. Met zo'n naaimachien, je weet wel.
Ik vind dat maar een beetje [ afbeelding ]
Maar jij bent een vrouw, en geen man.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan dat ook. En ook met de hand!
Die fobo updatequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:48 schreef RickoKun het volgende:
ik ga zo denk ik een broodje haring vreten.
Ik brei wel een condoom voor je.quote:
Jij komt uit Zeelandquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
Vroeger gingen we met de basisschool geregeld naar Reptielenzoo Iguana.
quote:
De_Ananas weet dat ik echt bestaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, en geen man.
Tenminste zo laat je je voorkomen, emimich.![]()
Nee joh, ik kan het ook!quote:
EN IK EEN TRUIquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:53 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik brei wel een condoom voor je.
Dat zou echt de rel van de eeuw zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, en geen man.
Tenminste zo laat je je voorkomen, emimich.![]()
Maar jij bent een meisjequote:
Nee, uit Texel. Dan gingen we met de boot van Texel een driedaagse boottocht maken naar Vlissingen waar we dan aanmeerde.quote:
Volgens mij heb je dat nog nooit uitgeprobeerd. Masturberen telt niet als seks.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kan alleen naaien
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
SJNAPFEN JULLIE IHN>??? NAAIEN !!111
ZOE VAN: SEX HEBBEN !!
HAHAHAHAHAHAHAHA
hhaahquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kan alleen naaien
HAHAHAHAHAHAHAHA
Alles beter dan plasser.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:56 schreef Jenglejack het volgende:
Ik noem m'n penis altijd vriend of zwaard.
Handwerken bedoel je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat nog nooit uitgeprobeerd. Masturberen telt niet als seks.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:56 schreef Jenglejack het volgende:
Ik noem m'n penis altijd vriend of zwaard.
on nom nom nomquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De_Ananas weet dat ik echt besta
Dat zou echt hilarisch zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zou echt de rel van de eeuw zijn
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kan alleen naaien
HAHAHAHAHAHAHAHA
Dan zou Emimich enorm gay zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zou echt de rel van de eeuw zijn
Uitgebreid dusquote:
Ze dachten dat al toen ik een keer een paar uurtjes niet online was na de ontmaskering van Emimichquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
on nom nom nom
[..]
Dat zou echt hilarisch zijn![]()
[..]
![]()
Dat is inderdaad retardedquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze dachten dat al toen ik een keer een paar uurtjes niet online was na de ontmaskering van Emimichhoezo retarded.
En remlof dacht dat ik een pedofiel washet zit me niet mee.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik hou mezelf dan maar gewoon voor dat ik blijkbaar te mooi ben om waar te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |