aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrggg wat heb ik een hekel aan zulke mensen...quote:Dieven verdrinken hamster en pletten vis in Turnhout
* E-mail bericht
* Bookmarken/Delen
09:54 Bij een inbraak in een appartement in de Herentalsstraat in Turnhout hebben inbrekers een hamstertje verdronken en een vis geplet.
Dieven drongen er woensdag binnen in een appartement en haalden de woning overhoop.
Toen de bewoonster rond 15u thuiskwam, vond ze haar hamster terug in de visbak en de goudvis geplet werd geplet met een glazen beeldje. Wat de inbrekers uiteindelijk meenamen, is niet bekend.
Nee, niks. Die achterlijke hamsters moeten gewoon niet de moraalridder uit gaan lopen hangen als je een kraak zet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:23 schreef trovey het volgende:
Mijn angst mocht er ooit iemand wel inbreken....neem alle troep mee (want dat is hier toch niet veel meer waard) maar laat mijn huisdieren met rust.
Stelletje sadisten die dat soort ziekelijke dingen doen.
Jij zult ook kunnen zwemmen maar als ze je kopje onder water houden helpt zwemmen ook niet meer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:23 schreef Homdeck het volgende:
waarom kunnen hamsters niet zwemmen dan?
Hahaha....wat moet ik lachenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, niks. Die achterlijke hamsters moeten gewoon niet de moraalridder uit gaan lopen hangen als je een kraak zet.
Zo, gelukkig kom jij nog even langs zodat we er het beste van kunnen maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:23 schreef Buitendam het volgende:
Een topic met een seniele TS, dat kan ik altijd waarderen.
Die gast die dat op een basisschool deed ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:26 schreef pisnicht het volgende:
Je hoort ook wel van inbrekers die je hele huis onderschijten en dat tegen de muur smijten. Die lui sporen sowieso niet.
Dat moet wel een fokker geweest zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die gast die dat op een basisschool deed ookLegendarisch, de moderne Robin Hoods
Het beste maken van een topic over een verzopen hamsterquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:26 schreef Quir het volgende:
[..]
Zo, gelukkig kom jij nog even langs zodat we er het beste van kunnen maken.
ey simpele, ik heb het ook helemaal niet over de doodstraf voor die mongolen die die hamster verzuipen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Doodstraf omdat iemand een vis en een hamster heeft gedood is ook nogal wat overdreven vind je niet? Apart altijd, die dierenactivisten die vinden dat je een mens maar moet doden nadat hij een dier heeft gedood. Of precies hetzelfde bij hem doen.
Redelijk hypocriet en je bent zelf net zo erg bezig.
Moderne Robin Hood?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die gast die dat op een basisschool deed ookLegendarisch, de moderne Robin Hoods
Gaan we weer....waarom zou het ene leven het andere uitsluiten. Een leven van een mens is waardevol maar waarom zou het leven van een dier minder waardevol zijn....omdat wij de kroning op de schepping zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:32 schreef Nobu het volgende:
Eens met de klacht, tegenwoordig overleeft elk zacht ei dat het leven van een goudvis even waardevol vindt als dat van een mens.
Ja, wij zijn verder dan dieren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:37 schreef trovey het volgende:
[..]
waarom zou het leven van een dier minder waardevol zijn....omdat wij de kroning op de schepping zijn
Je komt over als een boer met een iq van 80 en de toevoeging XTC in je naam voorspelt ook al niet veel goeds. En dan noem je mij simpelequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:33 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ey simpele, ik heb het ook helemaal niet over de doodstraf voor die mongolen die die hamster verzuipen!![]()
Idd, moet je nagaan hoe hoog ik je inschat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je komt over als een boer met een iq van 80 en de toevoeging XTC in je naam voorspelt ook al niet veel goeds. En dan noem je mij simpele.
TS is zo'n type die denkt inbrekers die je huis leeg komen halen normen en waarden bij te brengen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je komt over als een boer met een iq van 80 en de toevoeging XTC in je naam voorspelt ook al niet veel goeds. En dan noem je mij simpele.
Hoe wereldvreemd ben je dan:')quote:zij het door het gerecht, zij het door de maatschappij.
Zou je niet zeggen zoals we de planeet aan het verkloten zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, wij zijn verder dan dieren.
Weer zo'n onrealist. Alsof de planeet verkloten gelijk staat aan dierlijk gedrag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen zoals we de planeet aan het verkloten zijn.
Een gemiddeld dier verkloot de planeet niet, de mens wel met zijn kennis heeft dus niets met dierlijk gedrag te maken maar met wat wij menselijk gedrag noemen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weer zo'n onrealist. Alsof de planeet verkloten gelijk staat aan dierlijk gedrag.
Wij hebben het vermogen om de planeet te verkrachten, dieren niet. Wij zijn dus verder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen zoals we de planeet aan het verkloten zijn.
Als alle mensen zoals jij dachten waren we al lang uitgestorven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Gaan we weer....waarom zou het ene leven het andere uitsluiten. Een leven van een mens is waardevol maar waarom zou het leven van een dier minder waardevol zijn....omdat wij de kroning op de schepping zijn
Dieren zijn niet in staat om de aarde te verkloten, maar anders hadden ze dat zeker niet nagelaten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Een gemiddeld dier verkloot de planeet niet, de mens wel met zijn kennis heeft dus niets met dierlijk gedrag te maken maar met wat wij menselijk gedrag noemen.
Maar we gaan nu te off-topic dus terug naar het onderwerp wat TS hier heeft gepost.
Wij zijn geweldig, althans, we hebben het potentieel om geweldig te zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, wij zijn verder dan dieren.
daarom zou het dus beter zijn om mensen hierin harder aan te pakken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:12 schreef Mystikvm het volgende:
In de Middeleeuwen was er net zoveel klootzakkerij. Hoe meer mensen op een kluitje, hoe meer van dergelijke uitwassen er zijn.
Sterk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ga terug naar het Telegraaf of het PVV forum man.
Je denkt fascistisch, heb je dat zelf wel door?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:16 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
daarom zou het dus beter zijn om mensen hierin harder aan te pakken.
Moordenaars en verkrachters ophangen.
Achterlijken verplicht steriliseren.
Afschaffen kindertoeslag vanaf 2e kind.
en hoe cru het ook moge klinken, minder geld geven aan Afrika
Hoe meer negertjes we in leven houden, hoe meer er honger lijden. Afrika is een verloren zaak.
Grappig dat domme mensen als jij iedere keer weer met alleen dit soort oplossingen komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:16 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Hoe meer negertjes we in leven houden, hoe meer er honger lijden. Afrika is een verloren zaak.
Datgene wat ons ondershceidt van de dieren is niet dat wij de planeet moeten redden (zoals de bomenknuffelaars en F&F-huilies ons laten geloven) maar dat wij compassievol en geciviliseerd met elkaar om kunnen gaan. Dat betekent dus dat we diegenen die geen respect en beschaving tonen maar dood moeten laten gaan. Dát zou ons tot dieren maken. Slecht plan dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:16 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:22 schreef Jenglejack het volgende:
Een vis en een hamster![]()
MOORD DOOD EN VERDERF !!!!!!!!!!!!!!!!!! HAAT EN DOOD AAN DE DADERS !!!!!!!!111!!!1!!1!!!!
Wat erg..
ga jij je maar eens even inlezen in fascisme dan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je denkt fascistisch, heb je dat zelf wel door?
Ironisch, dat slimme mensen als jij dan ook meteen met een betere oplossing komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Grappig dat domme mensen als jij iedere keer weer met alleen dit soort oplossingen komen.
En jij in mensenrechtenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:24 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ga jij je maar eens even inlezen in fascisme dan.
Mensenrechten, nog zoiets belachelijks...quote:
Als de oplossing zo simpel zou zijn, zou ik het niet achter mijn pc'tje in jouw topic neerplempen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:25 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Ironisch, dat slimme mensen als jij dan ook meteen met een betere oplossing komen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Mensenrechten, nog zoiets belachelijks...
zolang deze niet globaal, consequent worden nageleefd, zijn ze niks waard.
Nee precies, dus blijven we tot in het oneindige schoppen tegen mensen die anders denken waardoor er nooit een oplossing komt...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als de oplossing zo simpel zou zijn, zou ik het niet achter mijn pc'tje in jouw topic neerplempen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
hmmja, nu help je je eigen topic om zeep.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Laat je hamster er niet in vallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:32 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ja is goed, ik ga biertje drinken buiten.. later.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |