Ironisch, dat slimme mensen als jij dan ook meteen met een betere oplossing komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Grappig dat domme mensen als jij iedere keer weer met alleen dit soort oplossingen komen.
En jij in mensenrechtenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:24 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ga jij je maar eens even inlezen in fascisme dan.
Mensenrechten, nog zoiets belachelijks...quote:
Als de oplossing zo simpel zou zijn, zou ik het niet achter mijn pc'tje in jouw topic neerplempen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:25 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Ironisch, dat slimme mensen als jij dan ook meteen met een betere oplossing komen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Mensenrechten, nog zoiets belachelijks...
zolang deze niet globaal, consequent worden nageleefd, zijn ze niks waard.
Nee precies, dus blijven we tot in het oneindige schoppen tegen mensen die anders denken waardoor er nooit een oplossing komt...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als de oplossing zo simpel zou zijn, zou ik het niet achter mijn pc'tje in jouw topic neerplempen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
hmmja, nu help je je eigen topic om zeep.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Laat je hamster er niet in vallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:32 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ja is goed, ik ga biertje drinken buiten.. later.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |