Ik denk dat ik het rustig aandoe met bier morgen. Ik heb nog een hele week voor de boeg.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zo net weer ff lekker gesport en zo even een balletje trappen. Heb ik mijn beweging weer gehad kan ik vandaag (en morgen uiteraard) weer vol gas aan het bier
Dat gedoe daar met wie het meest kanker kan gebruiken is mij een doorn in het oog, voor de rest. Ach, soms zitten er echt pareltjes van topics tussen en soms gewoon mongolen van TS-en.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:31 schreef denthemen het volgende:
[ code verwijderd ]
[..]
Het is alleen jammer dat het daar altijd erom draait dat je moet laten merken dat je bier hebt gedronken, dan ben je pas stoer
Hoe laat ben je er morgen? Ik ben er rond 12.00 / 12.15 ong.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het rustig aandoe met bier morgen. Ik heb nog een hele week voor de boeg.
Zal ik ook wel doen dan. Doen we ff een biertje @ home.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er morgen? Ik ben er rond 12.00 / 12.15 ong.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze moeten oude mensen en mensen met kinderwagens gewoon verbieden
Ze moeten oude mensen en kinderen gewoon verbieden
Ze moeten mensen gewoon verbieden.
Ze moeten mensen die mensen dingen verbieden gewoon verbieden
Ze moeten gehandicapte mensen gewoon verbieden
FOK VBL CUP wat doe jequote:
Doelsaldo van VVV aan het einde van het seizoen: 80-80 en 34 punten.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Doelsaldo van VVV aan het einde van het seizoen: 80-80 en 34 punten.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:03 schreef RayMania het volgende:
OH NOES, ALLEMAAL WACHTWOORD VERANDEREN!111111
Ik heb een zeer gecompliceerd password. Is die dan nog wel zo makkelijk te decoderen dan?quote:Middels een website die MD5 hashes berekent via een combinatie van dictionary attacks, rainbow attacks en brute force attacks heeft hij daaruit minstens twee passwords van crewleden, waaronder die van mij, gevonden.
Was weer goed. Vanmiddag weer een feestje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gezellig man.![]()
Beetje jammer trouwens dat je een oog hebt laten vallen op een bezette dame. Maar goed, mijn motto is, alles kan kapot.
Lekkerquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:28 schreef Breach het volgende:
Dancetourrrrrrrr
Lekker chill manquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Misschien iets voor jou Houniet?
Lekkere track.
Die line-up vandaagquote:
Jammer dat je samsobeats mist, die waren de vorige keer het beste.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Die line-up vandaag
Mis alleen een samsobeats, dan had ie compleet geweest. Maar Marco V
Van alles eigenlijk. Zoals bekend ben ik groot bewonderaar van Michael Jackson, maar ik kan ook erg genieten van bijvoorbeeld R.Kelly of Simply Red. Ik heb niet echt bepaalde voorkeurquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:04 schreef Houniet het volgende:
Den wat voor muziek luister jij eigenlijk?
Ja die mis ik in de zin van: jammer dat ze er niet zijnquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jammer dat je samsobeats mist, die waren de vorige keer het beste.
Doe ik. Mensen, de mazzel.quote:
x2quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:39 schreef BliksemSchigt het volgende:.
Ik kan totaal niet slapen, doet FOK! het nu ook nog eens.
http://tweakers.net/nieuw(...)fer-ddos-aanval.htmlquote:Op maandag 24 augustus 2009 01:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
x2
Had Danny z'n rekeningen niet betaald?
Precies.quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:46 schreef Kopbal het volgende:
Dat heb ik nou nooit begrepen, hacken. Wat levert het jou nou op als een site een paar uurtjes plat ligt?
Tis nog vakantie in sommige delen van het land.. Kindertjes moeten ook wat te doen hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2009 01:46 schreef Kopbal het volgende:
Dat heb ik nou nooit begrepen, hacken. Wat levert het jou nou op als een site een paar uurtjes plat ligt?
Dat niks, als je goed bent willen grote bedrijven je nog weleens flink betalenquote:Op maandag 24 augustus 2009 01:46 schreef Kopbal het volgende:
Scriptkiddies doen echt niet iets bijzonders hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:23 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat niks, als je goed bent willen grote bedrijven je nog weleens flink betalen
Leuk als je van Lowlands komt en via Lelystad reistquote:Op maandag 24 augustus 2009 07:51 schreef RayMania het volgende:
Hoera, voor de derde keer in vijf dagen alles plat in Almere. Ach, je zal maar een meeting hebben. NS; sterf maar keihard.
Inglourious Basterds nog beter, denk ik zo. Wat een heerlijke film is dat, zeg.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:04 schreef denthemen het volgende:
The Taking of Pelham 1 2 3Hij was goed
Ik ga donderdagavond naar de bios.. Hij is ook lekker lang, ik heb er zin in iig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inglourious Basterds nog beter, denk ik zo. Wat een heerlijke film is dat, zeg.
Dialoog geweldig, actie prima (niet teveel en té bloederig) en heerlijke humor. Heb echt goed gelachen ook.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja? Een typische QT of zo'n rukfilm als die dubbel van die vorige keer?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)fer-ddos-aanval.html
Oow zo werkt datquote:Het is nog niet bekend wie of welke groep achter de aanvallen zit. Wel is bekend dat de aanvaller of aanvallers het ook via 'udp flooding' hebben geprobeerd. Tijdens die udp-aanval was er sprake van 30.000 packets per seconde die werden geblokkeerd. Op het hoogtepunt van de tcp-aanval, die aan de udp-aanval vooraf ging, werden er zo´n 150.000 packets per seconde op de servers van Tweakers.net afgevuurd. Uit onderzoek is inmiddels gebleken dat de servers van FOK en Tweakers.net op dezelfde manier zijn belaagd. Tijdens de aanval werden er 20 tot 25 miljoen gespoofde ip-adressen gebruikt.
Ziet er goed uit ouwe.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:20 schreef Breach het volgende:
Wat een heerlijke dag gister. Op Ajax na dan..
[ afbeelding ]
Het was ook best goed. Vanaf Jip Deluxe ging het goed los. Erick E viel wat tegen en Bates vond ik matig. Gregor Salto en Marco V waren zeker ook goed.quote:
Nee, maar ik heb Marco V ook niet helemaal afgemaakt. Al die gasten wilden eerder weg omdat ze moesten werken vandaagquote:
Momenten.. Herinneringenquote:
Lekker is dat, plaat met herinneringen.quote:
Kut.. was dat gister?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:20 schreef Breach het volgende:
Wat een heerlijke dag gister. Op Ajax na dan..
[ afbeelding ]
Dat was wel vetjes geweest als ML niet op het programma had gestaan. Solarstone.quote:Infekted [trance]
Datum : 29.08.09
Tijd : 23:00
Omschrijving : Eindelijk terug in Groningen, 1 van de populairste dance stromingen van de wereld: TRANCE!
Voor deze eerste editie hebben we in Huize Maas een line up om van te watertanden!!
- Solarstone [Solaris, UK]
meer info: www.solarstone.co.uk/
- First State [In Trance We Trust, NL]
- Leon Bolier [Armada / Black Hole, NL]
- Ton TB [3 Drives on a Vinyl, NL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |