TS wil dronken wordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[ afbeelding ]Disclaimer: ik heb niks tegen mensen die geen alcohol drinken, integendeel zelfs!![ afbeelding ]
Goed, ik ken dus mensen die nooit alcohol drinken. Zoals ik daarnet al zei, heb ik daar helemaal niks tegen. Alleen is het tijdens uitgaan wel vervelend. Als ik in bepaalde tenten zit, dan drink ik gewoon om dronken te worden. Cola-drinkers daarentegen drinken alleen om hun dorst te lessen. Kortom, als het de beurt is aan de cola-drinker om een rondje te kopen, houdt hij 9 van de 10 keer de boot af omdat hij nog geen dorst heeft. Maar ondertussen slinkt het alcoholpromillage in mijn bloed, wat in bepaalde kroegen waar ik kom niet wenselijk is!!!
En ja, dan kan ik zelf een paar biertjes halen, maar dan heeft de coladrinker een veul goedkopere avond dan wij bierdrinkers!!
Hahaha, ja en dan zo zeggen: "Je hebt waarschijnlijk toch nog geen dorst!!111!!!!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:09 schreef ruud.nl het volgende:
Oplossing: sla die coladrinker over als je een rondje haalt en laat hem zijn drinken zelf halen.
TS geeft zijn breezahchicks een breezertje zodat hij goedkoop kan neuqseksenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:10 schreef Trannellius het volgende:
DRONKNE WORTEN IS LEEEUUUKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tering, groei op.
Dat dus. Opgelost.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:10 schreef Trannellius het volgende:
DRONKNE WORTEN IS LEEEUUUKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tering, groei op.
1. Maar paupertenten zijn leuk als je dronken bentquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:08 schreef Bevin het volgende:
1. Kom dan niet in paupertenten waar dat niet wenselijk is.
2. Drink dan geen bier, alcohol moet je in je slokdarm voelen jwz.
Ja, en dan? Ook cola drinken zeker?quote:
Zal ik maar eens doen jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:10 schreef Aurelianus het volgende:
Cola-drinkers die niet over de brug willen komen.
Alle banden mee verbreken.
dat heeft ie toch ook als ie alleen maar een paar sneue cola'tjes drinkt? dus je probleem is eigenlijk dat je een profiteur bent die wel gratis bier wil maar niet krijgt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:07 schreef Irritatie100 het volgende:
maar dan heeft de coladrinker een veul goedkopere avond dan wij bierdrinkers!!
Ik hoef geen alcohol te drinken hoor. Sterker nog, als ik naar de kroeg ga, ga ik vrij vaak met de auto omdat ik te lui ben om te fietsenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:11 schreef wise het volgende:
Alsof je alcohol moet drinken als je uitgaat
Mensen die alcohol nodig hebben om het "gezellig" te maken
of omdat het "hoort" bij het uitgaan
Flikker toch op
Ja.. niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, en dan? Ook cola drinken zeker?
Nee, dat moet niet. Ja, dat maakt het gezellig. Alcohol maakt de avond wat losser. Nee, dat hoort niet, je doet het gewoon. Ga Fristi drinken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:11 schreef wise het volgende:
Flikker toch op
We geven gewoon altijd 1 voor 1 een rondje, maar als de coladrinker aan de beurt is, wil hij vaak niks geven omdat ie geen dorst heeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:12 schreef MadMarine het volgende:
[..]
dat heeft ie toch ook als ie alleen maar een paar sneue cola'tjes drinkt? dus je probleem is eigenlijk dat je een profiteur bent die wel gratis bier wil maar niet krijgt?
ok.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik hoef geen alcohol te drinken hoor. Sterker nog, als ik naar de kroeg ga, ga ik vrij vaak met de auto omdat ik te lui ben om te fietsen
Maar in sommige tenten waar in kom is het zo fout dat je wel MOET drinken, anders is er niks aan
Ja, ik hoef niet zonodig alcohol te drinken, maar ik ga wel naar een tent die we eigenlijk niet leuk vinden en alcohol moeten drinken om een leuke avond te hebben....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik hoef geen alcohol te drinken hoor. Sterker nog, als ik naar de kroeg ga, ga ik vrij vaak met de auto omdat ik te lui ben om te fietsen
Maar in sommige tenten waar in kom is het zo fout dat je wel MOET drinken, anders is er niks aan
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
1. Maar paupertenten zijn leuk als je dronken bent
2. Sterke drank tijdens uitgaan is veel te duur, dan is bier qua prijs/kwaliteit beter
Jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:14 schreef wise het volgende:
[..]
ok.
Foute tenten als in baya en ski hut? Dan ben je sowieso fout bezig als je daar heen gaat![]()
Als iedereen dat doet behalve de cola-drinker, is er dan niemand die er wat van zegt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We geven gewoon altijd 1 voor 1 een rondje, maar als de coladrinker aan de beurt is, wil hij vaak niks geven omdat ie geen dorst heeft
En bier is even duur als cola, dus dat maakt niet uit.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ik drink geregeld niet. Omdat ik moet rijden, de volgende dag druk ben en daar geen kater bij kan gebruiken, of gewoon omdat ik er geen zin in heb.
Moet ik deze post koppelen aan je topic-reeks?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:20 schreef Trannellius het volgende:
Het is echter wel zo dat mensen die met mij uitgaan meestal wel alcohol nodig hebben om een leuke avond te hebben.
Je hoeft je niet geroepen te voelen neequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:22 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Moet ik deze post koppelen aan je topic-reeks?![]()
Maar de eerste keer dat ik er kwam was ik al dronken en toen was het leukquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:15 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja, ik hoef niet zonodig alcohol te drinken, maar ik ga wel naar een tent die we eigenlijk niet leuk vinden en alcohol moeten drinken om een leuke avond te hebben....
Lees verdomme nou eens wat je zegt.
Achterlijkheid ten top
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:11 schreef Irritatie100 het volgende:
2. Sterke drank tijdens uitgaan is veel te duur, dan is bier qua prijs/kwaliteit beter
Alhoewel, zij is gewoon dus onder invloed van verliefdheid, en heeft dus geen alcohol meer nodig om een leuke tijd met mij te hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je hoeft je niet geroepen te voelen nee
Eurotje of 5 voor een whiskey, tegenover 2 euro voor bier. Tja, dan is de keuze snel gemaakt he.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]Je wordt er alleen stuk sneller dronken van
En wat vind jij te duur? Valt echt wel mee hoor
Tenzij je een pauper bent natuurlijk
Niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:20 schreef Trannellius het volgende:
Het is echter wel zo dat mensen die met mij uitgaan meestal wel alcohol nodig hebben om een leuke avond te hebben.
Als ik het niet meer lekker vind, ben ik ondertussen al flink dronken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:25 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Bier drinken puur om dronken te worden, pauper![]()
Ik drink bier omdat ik het lekker vind. Als ik het niet meer lekker vind dan stop ik.
Whehehehheheheh loser, hoe kun je bier nou niet meer lekker vinden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:25 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik drink bier omdat ik het lekker vind. Als ik het niet meer lekker vind dan stop ik.
Wie zegt dat je gelijk aan de whiskey moet dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Eurotje of 5 voor een whiskey, tegenover 2 euro voor bier. Tja, dan is de keuze snel gemaakt he.
Ik drink het ook om te genieten hoor. Maar ja, bezopen zijn is van tijd tot tijd gewoon leukquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:25 schreef Dein_Gesicht het volgende:
van die mixjes zijn meestal ook minstens een euro of 5, dus gewoon lekker aan het bier, goedkoper kan nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie zegt dat je gelijk aan de whiskey moet dan?
En reken maar dat 2,5 bier minder hard gaat dan 1 whiskey.
Dit is bullshit. Ik vind thee ook lekker, maar ik ga geen 3 liter thee op een avond drinken. Je drinkt bier omdat daat alcohol in zit en je drinkt alcohol om beneveld te raken. Ieder ander argument om bier te drinken is jezelf voor de gek houden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:25 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Het was een hele leuke reeks, maar dit gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Alhoewel, zij is gewoon dus onder invloed van verliefdheid, en heeft dus geen alcohol meer nodig om een leuke tijd met mij te hebben.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie zegt dat je gelijk aan de whiskey moet dan?
En reken maar dat 2,5 bier minder hard gaat dan 1 whiskey.
True, dan kan je net zo goed aan de bavaria malt gaan ofzo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Dit is bullshit. Ik vind thee ook lekker, maar ik ga geen 3 liter thee op een avond drinken. Je drinkt bier omdat daat alcohol in zit en je drinkt alcohol om beneveld te raken. Ieder ander argument om bier te drinken is jezelf voor de gek houden.
De trick is het om het barpersoneel te kennen. Een vodka is hier sowieso maar 3 euro, alleen als ik dan bij vrienden bestel gooien ze gewoon een drinkglas halfvol, ipv precies een shotje af te meten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Eurotje of 5 voor een whiskey, tegenover 2 euro voor bier. Tja, dan is de keuze snel gemaakt he.
Ik kan rustig 2 liter groene thee op een avond drinkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Dit is bullshit. Ik vind thee ook lekker, maar ik ga geen 3 liter thee op een avond drinken. Je drinkt bier omdat daat alcohol in zit en je drinkt alcohol om beneveld te raken. Ieder ander argument om bier te drinken is jezelf voor de gek houden.
Nee hoor, ik kan ook dronken zijn zonder het gezellig te hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:14 schreef Stephan1237 het volgende:
Alcohol drinken om het "gezellig" te maken
Wat een trieste TS , echt triest, ik hoop je nooit in mijn leven tegen te komen, zo triest
Maar als je dat doorberedeneerd kom je uit op wat ik zeg: dat dat altijd de cola-drinker is, die nog geen dorst heeft.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:33 schreef Telecaster het volgende:
Het probleem is verkeerd gesteld - het is "Mensen die te beroerd zijn een rondje te halen als ze aan de beurt zijn".
Mensen die voorgedraaide joints kopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Neem gewoon 2 joints (2x ¤3) en drink de rest van de avond cola.
Ook onzin, als ik in de kroeg zit met mijn vrienden en ik haal een rondje, dan ga ik er niet automagisch van uit dat de volgende van een ander is. Dat dit wel gebeurt komt omdat we dat altijd zo doen, maar dat wil niet zeggen dat ik het verwacht. Enhet is helemaal onmogelijk om iemand die weinig drinkt verplichten een rondje te laten halen. De coladrinker heeft waarschijnlijk ook minder gedronken dan de bierdrinkers.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:33 schreef Telecaster het volgende:
Het probleem is verkeerd gesteld - het is "Mensen die te beroerd zijn een rondje te halen als ze aan de beurt zijn".
Dat is heel treurig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:20 schreef Trannellius het volgende:
Mensenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mensen die voorgedraaide joints kopen
Logisch, want die drinken tegen de dorst, niet om dronken te wordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
Verwacht dan ook niet van mensen die niet dronken willen worden dat ze constant meedoen met het halen van rondjes..
Dan ben ik een van de weinigen die dat dan wel doet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
Verwacht dan ook niet van mensen die niet dronken willen worden dat ze constant meedoen met het halen van rondjes..
fucking pauperquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
van die mixjes zijn meestal ook minstens een euro of 5, dus gewoon lekker aan het bier, goedkoper kan niet
En ik lust geen whiskey
Er zit altijd een lamlul tussen die een mix neemt terwijl de rest voor fris of bier gaatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:43 schreef wise het volgende:
[..]
Dan ben ik een van de weinigen die dat dan wel doet.
Iemand haalt wat voor mij, dan haal ik wat voor hen. (en soms neem ik zelf dan niks)
en cola en bier zijn zowat even duur dus
Idd!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:11 schreef wise het volgende:
Flikker toch op
Ja, die staat altijd om half 1 voor de deurquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:46 schreef Misan het volgende:
[..]
fucking pauper
zo goedkoop mogelijk willen drinken, maar het kut vinden als anderen rondjes afslaan
Je laat je zeker ook ophalen door je moeder na het stappen?
Als je je daar al wat van aan trekt mag je toch echt wel even wat zelfvertrouwen gaan bouwen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:49 schreef Equites het volgende:
Of van die pleurismensen die geen alcohol drinken en als jij dan uit je naad staat te gaan, staan ze je raar aan te kijken van: Doe is ff normaal joh? Daar heb ik dan toch helemaal geen zin in!
Ja tuurlijk, dat doe ik ook wel. Maar er zijn ook mensen die elke 5 minuten een biertje achterover slaan en dan telkens om de beurt een rondje halen, en jou wat aanbieden (dan bedank je natuurlijk vriendelijk, want geen dorst) en dan verwachten dat jij ook telkens rondjes haalt voor de rest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:43 schreef wise het volgende:
[..]
Dan ben ik een van de weinigen die dat dan wel doet.
Iemand haalt wat voor mij, dan haal ik wat voor hen. (en soms neem ik zelf dan niks)
en cola en bier zijn zowat even duur dus
Kunnen ze dan wel verwachten, maar als ik aan fris zit en ik moet een rondje doen (en ik heb net fris op) dan wachten ze maar even. Gelukkig komt dat niet vaak voorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat doe ik ook wel. Maar er zijn ook mensen die elke 5 minuten een biertje achterover slaan en dan telkens om de beurt een rondje halen, en jou wat aanbieden (dan bedank je natuurlijk vriendelijk, want geen dorst) en dan verwachten dat jij ook telkens rondjes haalt voor de rest.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:26 schreef beelz het volgende:
Haha TS is een alcoholist
[ afbeelding ]
Wat ben je dan voor grafpauper als je dat echt doetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:16 schreef Trannellius het volgende:
Het is natuurlijk ook handiger om als jij ana de beurt bent voor het rondje bier te halen voor jezelf, en de mixdrankjes alleen door de anderen te laten halen. Ben je veul goedkoper uit
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:13 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Nee, dat moet niet. Ja, dat maakt het gezellig. Alcohol maakt de avond wat losser. Nee, dat hoort niet, je doet het gewoon. Ga Fristi drinken.
Ach, ik heb erger meegemaakt:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor grafpauper als je dat echt doet!
Ah, zo een ken ik ook jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:41 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, ik heb erger meegemaakt:
dan waren we met z'n zessen een avondje aan het kroegen, en als de 6e aand e beurt was wkam hij toevallig een bekende tegen waar hij mee ging ouwehoeren. Dan dachten wij dat we hem niet meer zouden zien de rest van de avond, dus haalden wij al een nieuw rondje, waarna nr.6 even later terug kwam om 1 biertje te halen omdat "wij niet het fatsoen hadden om ook gewoon voor hem te halen"
Dat soort mensen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:16 schreef Trannellius het volgende:
Het is natuurlijk ook handiger om als jij ana de beurt bent voor het rondje bier te halen voor jezelf, en de mixdrankjes alleen door de anderen te laten halen. Ben je veul goedkoper uit
of nog eentje die goedkoper bier drinkt (amstel ipv brand) en er dus ook op staat eens in de zoveel tijd een rondje niet te hoeven gevenquote:
Dat doe ik dus niet he, wel ff oplettenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:16 schreef Trannellius het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:10 schreef Trannellius het volgende:
Tering, groei op.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:11 schreef wise het volgende:
Flikker toch op
waarom laat je die coladude dan geen drinken halen op het moment dat ie dan wél dorst heeft?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We geven gewoon altijd 1 voor 1 een rondje, maar als de coladrinker aan de beurt is, wil hij vaak niks geven omdat ie geen dorst heeft
En bier is even duur als cola, dus dat maakt niet uit.
Dat zou inderdaad kunnen. Alhoewel hij wel altijd meedrinkt met onze rondjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:37 schreef MadMarine het volgende:
[..]
waarom laat je die coladude dan geen drinken halen op het moment dat ie dan wél dorst heeft?
dan maak je eerst de balans op hoeveel bier en cola je moet hebben, en dan vraag je aan die gast of ie dat rondje ff gaat halen
Goede vrienden manquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:41 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, ik heb erger meegemaakt:
dan waren we met z'n zessen een avondje aan het kroegen, en als de 6e aand e beurt was wkam hij toevallig een bekende tegen waar hij mee ging ouwehoeren. Dan dachten wij dat we hem niet meer zouden zien de rest van de avond, dus haalden wij al een nieuw rondje, waarna nr.6 even later terug kwam om 1 biertje te halen omdat "wij niet het fatsoen hadden om ook gewoon voor hem te halen"
Mjah, we vroegen hem telkens mee omdat we allemaal van elkaar dachten dat we hem best wel mochten. Toen dat eenmaal ter sprake kwam was dat snel voorbijquote:
En nu in het Nederlands graag....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:01 schreef Sesamstratjee het volgende:
Mogool :S
Je moet alcohol drinken..
Zeg gewoon bier
Je lijkt zo mogool
Vraag ben je mogool?
Homo Topic
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:09 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hahaha, ja en dan zo zeggen: "Je hebt waarschijnlijk toch nog geen dorst!!111!!!!!!"
Helden user.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:01 schreef Sesamstratjee het volgende:
Mogool :S
Je moet alcohol drinken..
Zeg gewoon bier
Je lijkt zo mogool
Vraag ben je mogool?
Homo Topic
Mooi stukje typwerkquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 05:04 schreef Irritatie100 het volgende:
zojidt ook weer he. ben nu dus net terug uit de skihut () en de coalkerel weigerde weer rondjr te hslen voor ond
o jz, let noet op de typo's, ondanks de colakerel ben ik toch lekker dronken
Zaterdagochtend om vijf uur bedoel je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 05:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
maar ke kan toch niet veel anders verwachten op vrijdagavond 05.00?
voor mij nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 05:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zaterdagochtend om vijf uur bedoel je?
wat een faler ben je dan als je na een paar biertjes niet eens normaal kan typenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 05:04 schreef Irritatie100 het volgende:
zojidt ook weer he. ben nu dus net terug uit de skihut () en de coalkerel weigerde weer rondjr te hslen voor ond
o jz, let noet op de typo's, ondanks de colakerel ben ik toch lekker dronken
tering dat is echt het meest zielige schrale-rondjes verhaal dat ik ooit gehoord hebquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
of nog eentje die goedkoper bier drinkt (amstel ipv brand) en er dus ook op staat eens in de zoveel tijd een rondje niet te hoeven geven![]()
Ach, verder kan ik met dat tuig wel lachen, dus ik vergeef het ze
De eerste 5a6 bier drink ik echt wel omdat ik het lekker vind, daarna heb ik meestal ook liever bier dan sterk, omdat ik het nogsteeds beter vind smaken. Ja ik zal niet meer alle smaaknuances eruit kunnen halen, maar het idee blijft.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Oh jawel en ik ben er zelfs voor genotequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die nog gaan computeren na het uitgaan.
Mensen die nog kunnen computeren als ze dronken zijn zijn meestal helemaal niet zo dronken.
Ik trek me daar ook niks van aan, maar ze zijn wel rete irritant. Ga dan lekker naar huis.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je je daar al wat van aan trekt mag je toch echt wel even wat zelfvertrouwen gaan bouwen.
Ook als ik de bob ben kan ik helemaal los gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |