En in Marokko.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:33 schreef JAM het volgende:
Ik mis Miko. Volgens mij heet het in Frankrijk Miko.
Choco pops. Coco pops zijn voor homo's.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Nu heb ik er genoeg van. Het zijn fucking COCO POPS. Geen. choco pops.
.
Hoe heet het in Tunesië? En Algerije? En de rest?quote:
Maar zonder dollen: ik heb dus van internet begrepen dat ze dit doet om er echt aantrekkelijker uit te zien vanwege haar baan: die is deels gebaseerd op haar uiterlijk. En niet omdat ze zichzelf als een of ander conceptueel kunstwerk beschouwd. Dat dacht ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:21 schreef mane het volgende:
Haar stijl was nooit de mijne, maar dat ze zichzelf zo laten verbouwen tot ze welhaast onherkenbaar is, vind ik pijnlijk.
Goeie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:02 schreef Gellius het volgende:
Over het algemeen zouden de mensen iets meer hun mond moeten houden, is mijn overtuiging.
Insinueer je soms iets, Gellius?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:02 schreef Gellius het volgende:
Over het algemeen zouden de mensen iets meer hun mond moeten houden, is mijn overtuiging.
Mijn mailadres wat in mijn profiel staat, bestaat niet meer dus ik kan passmailen wat ik wil, inloggen ho maar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:28 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Moest ik gedwongen mijn wachtwoord veranderen om vervolgens mijn wachtwoord weer terug te veranderen naar mijn oude wachtwoord omdat ik het anders niet kan onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |