Is die koe dubbelzinnig bedoeld?quote:
Ik keek gisteravond in bed naar een aflevering van the Simpsons en ik at daarbij chocoladekoekjes. Op zulke momenten ben ik ook heel gelukkig dat er mensen bestaan als RaisinGirl. En Razorgirl natuurlijk, want die vind ik tof.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:52 schreef MeneerTim het volgende:
Soms denk ik weleens: Gelukkig bestaan er ook mensen zoals Raisingirl. Dat heb ik bijvoorbeeld als ik denk aan JAM, die zich aan het atrekken is terwijl hij chocopops eet en naar jazz luistert. Dan denk ik, gelukkig bestaan er ook mensen als Raisingirl.
Je hebt toch niet met zodiakk staan zoenen in de kroeg hè?quote:
Nee, ook niet toen Vlens hem had achterhaald. Geloof ik.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:07 schreef mane het volgende:
Dat zou RaisinGirl ook niet doen.
Fear and Loathing vond ik niks! Niet eens afgekeken. De andere films die je noemt, heb ik nog niet allemaal gezien, maar working on it!quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:19 schreef Frollo het volgende:
The Fisher King is een andere aanrader van Gilliam. Baron Munchausen trouwens ook. En Big Fish. En 12 Monkeys. En Fear and Loathing. Allemaal erg goede films.
The Fisher King en Big Fish zijn duidelijk de grootste tranentrekkers van Giliiams oeuvre, mocht je daar waarde aan hechten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:24 schreef mane het volgende:
[..]
Fear and Loathing vond ik niks! Niet eens afgekeken. De andere films die je noemt, heb ik nog niet allemaal gezien, maar working on it!
Mijn God, wat is er met je hormonen, RG?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:48 schreef mane het volgende:
Ja, huilen huilen wil ik! Dikke zoute tranen. En dan ondertussen chocoladekoekjes eten. Of CHOCO POPS voor mij part. In een bakje, in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |