En in Marokko.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:33 schreef JAM het volgende:
Ik mis Miko. Volgens mij heet het in Frankrijk Miko.

Choco pops. Coco pops zijn voor homo's.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Nu heb ik er genoeg van. Het zijn fucking COCO POPS. Geen. choco pops.
.

Hoe heet het in Tunesië? En Algerije? En de rest?quote:

Maar zonder dollen: ik heb dus van internet begrepen dat ze dit doet om er echt aantrekkelijker uit te zien vanwege haar baan: die is deels gebaseerd op haar uiterlijk. En niet omdat ze zichzelf als een of ander conceptueel kunstwerk beschouwd. Dat dacht ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:21 schreef mane het volgende:
Haar stijl was nooit de mijne, maar dat ze zichzelf zo laten verbouwen tot ze welhaast onherkenbaar is, vind ik pijnlijk.

Goeie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:02 schreef Gellius het volgende:
Over het algemeen zouden de mensen iets meer hun mond moeten houden, is mijn overtuiging.

Insinueer je soms iets, Gellius?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:02 schreef Gellius het volgende:
Over het algemeen zouden de mensen iets meer hun mond moeten houden, is mijn overtuiging.

Mijn mailadres wat in mijn profiel staat, bestaat niet meer dus ik kan passmailen wat ik wil, inloggen ho maar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:28 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Moest ik gedwongen mijn wachtwoord veranderen om vervolgens mijn wachtwoord weer terug te veranderen naar mijn oude wachtwoord omdat ik het anders niet kan onthouden.

quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:53 schreef Quir het volgende:
Het is een strikvraag.

Hm, een slowreader in het langzaampraattopic. Dit gaat even duren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:58 schreef Slowreader het volgende:
[..]
Mijn mailadres wat in mijn profiel staat, bestaat niet meer dus ik kan passmailen wat ik wil, inloggen ho maar.

Ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:23 schreef Claudia_x het volgende:
Moet je koorts hebben om griep te hebben?

Iig een verhoging geloof ik. Heb je griep denk je?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:23 schreef Claudia_x het volgende:
Moet je koorts hebben om griep te hebben?

Ik denk het niet. Mijn temperatuur is keurig (37,2). Het kan het begin van een griepje zijn, maar meestal duurt bij mij de aanloop niet zo lang.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Iig een verhoging geloof ik. Heb je griep denk je?

Niet miepen, gewoon doen. Je bent zwanger!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Mijn temperatuur is keurig (37,2). Het kan het begin van een griepje zijn, maar meestal duurt bij mij de aanloop niet zo lang.
Vanmiddag voor de zekerheid maar weer eens langs het ziekenhuis.Ik voel me een hypochonder.

Bij voorbaat beterschap dan maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Mijn temperatuur is keurig (37,2). Het kan het begin van een griepje zijn, maar meestal duurt bij mij de aanloop niet zo lang.
Vanmiddag voor de zekerheid maar weer eens langs het ziekenhuis.Ik voel me een hypochonder.

Dat is ook de enige reden dat ik ga. Verhalen van vrouwen die ineens een dood kindje hebben zijn te verontrustend. Maar goed, de kleine trapt er vrolijk op los, dus er zal wel niks zijn. Ik bereid me voor op een 'het hoort erbij'.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:38 schreef Slowreader het volgende:
[..]
Niet miepen, gewoon doen. Je bent zwanger!

Een echte Nederlandse bruiloft dus!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
We hebben vanmiddag onze Nederlandse bruiloft (in Museum Jan Cunen Quir), maar het lijkt erop dat we qua weer geen goede dag hebben gekozen

Draai je oude wachtwoord dan gewoon om, of vervang een letter door een cijfer. Het wordt namelijk sterk afgeraden om je oude wachtwoord te blijven gebruiken op FOK!.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:28 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Moest ik gedwongen mijn wachtwoord veranderen om vervolgens mijn wachtwoord weer terug te veranderen naar mijn oude wachtwoord omdat ik het anders niet kan onthouden.

Nee maar, proficiat A_R!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
We hebben vanmiddag onze Nederlandse bruiloft (in Museum Jan Cunen Quir), maar het lijkt erop dat we qua weer geen goede dag hebben gekozen

In de loop van de dag zou het gaan opklaren. Sterker nog, toen ik vanochtend de deur uit ging, brak het blauw al aardig door de wolkenlucht heen, en dat gaat dus ook jouw kant op komen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:40 schreef Automatic_Rock het volgende:

Ja dat is waarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een echte Nederlandse bruiloft dus!Veel plezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |