Nee nee, dat zie je helemaal verkeerd.quote:
TS is homoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:00 schreef Ploertendoder het volgende:
TS wil geen arm van zijn vriendin om zich heen
Mijn toekomstige vriendin is nog WIP. Ze komt straks wel langsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:00 schreef Ploertendoder het volgende:
TS wil geen arm van zijn vriendin om zich heen
Dat bedoel ik dus. En het zit nog eens kut ook, want je kunt niet naar achter leunen, daarom zeg ik er gewoon meteen wat van. Wat denken ze wel niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
Ik voel me dan serieus niet op mijn gemak als dat gebeurt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:08 schreef Stephan1237 het volgende:
Ach, TS houdt er niet van![]()
Gebeurd mij zovaak
Dus : Geen terechte klacht
Slim, die ga ik onthouden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:07 schreef Trannellius het volgende:
Ik vlij mij dan gewoon in hun armen. Meestal doen ze het dan nooit meer bij mij.
TNA, wil je mij vast houden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:14 schreef TNA het volgende:
Nou ja, als je een slechte dag bij de vrouwtjes hebt gehad kan het weleens fijn zijn om een dikke behaarde met goud behangen mannenarm om je heen te voelen
Dat beeld heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]![]()
. Weet je dat je als je dat accepteert je akkoord gaat dat ze boven jou in de voedselketen staan, en een hogere rang bekleden in jouw vriendengroep?
What. The. Fuck.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]![]()
. Weet je dat je als je dat accepteert je akkoord gaat dat ze boven jou in de voedselketen staan, en een hogere rang bekleden in jouw vriendengroep?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:09 schreef PankPinther het volgende:
Zit je lekker breeduit, komt er iemand naast je zitten, een beetje eng naar je arm kijkend...
Ik wel, zo voorkom ik dat ik te ver onderuit zak.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:45 schreef RehabNemesis het volgende:
[..]
![]()
Stoor me er nooit zo aan, behalve als de oksel in kwestie onwelriekend is...![]()
Zit overigens zelf nooit zo.
vriendengroepen met hierarchie van mensen > 12 jaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]![]()
Skylark. laat zich niet kleineren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:49 schreef Skylark. het volgende:
Al die mensen die weigeren te geloven dat de wereld zo werkt, en dan nog daar demonstratief niet aan mee willen doen.
Gebreedarmt worden én toelaten duidt gewoon op een ondergeschikte positie. Dat zie je zo, aangezien de alpha-male dan breed kan zitten, terwijl het slachtoffer geen fijne zitplaats meer heeft, hij kan niet te veel naar achter leunen en z'n armruimte is beperkt.
Mij krijge ze niet klijn!!~!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:08 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Skylark. laat zich niet kleineren.
Boks.
Awesome! Dat betekent dus dat ik de top-dog ben in mijn groepquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:49 schreef Skylark. het volgende:
Al die mensen die weigeren te geloven dat de wereld zo werkt, en dan nog daar demonstratief niet aan mee willen doen.
Gebreedarmt worden én toelaten duidt gewoon op een ondergeschikte positie. Dat zie je zo, aangezien de alpha-male dan breed kan zitten, terwijl het slachtoffer geen fijne zitplaats meer heeft, hij kan niet te veel naar achter leunen en z'n armruimte is beperkt.
Mensen die hun innerlijke oermens niet naar buiten latenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:06 schreef Convergence het volgende:
[..]
vriendengroepen met hierarchie van mensen > 12 jaar
Sinds wanneer is primitiviteit vooruitgang?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen die hun innerlijke oermens niet naar buiten laten
Kijk jongens, alhoewel ik zijn wegen niet goedkeur, hebben we hier wel met iemand te maken die weet hoe het werkt in de wereld en daar zijn voordeel uit haalt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:11 schreef Lakitu het volgende:
Zo test ik altijd uit of ik met een ondergeschikte te maken heb
Sinds je het kan combineren met moderne middelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:15 schreef Convergence het volgende:
[..]
Sinds wanneer is primitiviteit vooruitgang?
Eens! Mijn bank, mijn arm. En het is altijd leuk om die homofoobjes dan eens even in de nek te kietelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:09 schreef PankPinther het volgende:
Zit je lekker breeduit, komt er iemand naast je zitten, een beetje eng naar je arm kijkend...
Tegen zijn arm in slaap vallen en zorgen dat die afgekneld raakt zodat er geen bloeddoorstroom meer is waardoor er geen zuurstof in zijn armcellen meer komt wat als gevolg heeft dat zijn arm afsterft lost het probleem op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef Skylark. het volgende:
Nog zoiets, mensen die het op de achterbank van een auto doen, terwijl je daar met z'n 3en zit.Die mogen ze echt kapotschieten.
Wat als de auto te klein is om normaal te zitten? Door je arm op de bank te leggen heeft iedereen meer zitruimte.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef Skylark. het volgende:
Nog zoiets, mensen die het op de achterbank van een auto doen, terwijl je daar met z'n 3en zit.Die mogen ze echt kapotschieten.
Ik ken de verdedigingsmechanismen, maar ik vind het gewoon getuigen van abnormale brutaliteit. Mijn tere, van gerechtigheid gevulde hartje kan zoiets niet aan. Tegen dit soort dingen moet ik in het geweer springen, al is het maar om mijn zwakkere wapenbroeders die er niets van zeggen van dit kwaad af te helpen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:04 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tegen zijn arm in slaap vallen en zorgen dat die afgekneld raakt zodat er geen bloeddoorstroom meer is waardoor er geen zuurstof in zijn armcellen meer komt wat als gevolg heeft dat zijn arm afsterft lost het probleem op.
Want jij legt je armen over het zitvlak van de bank? Je kunt ook gewoon je armen op je schoot leggen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:05 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Wat als de auto te klein is om normaal te zitten? Door je arm op de bank te leggen heeft iedereen meer zitruimte.
Hoe maf het in rationele zin ook is, het komt gewoon voor. Elke groep kent hiërarchieën en horizontale of verticale relaties tussen personen. Het 'breedarmig zitten' is, zoals aangekaart in dit topic, een subtiele manier om dominantie te bevestigen. Wat te doen als je er een 'slachtoffer' van wordt? Opties: ga ook op die manier zitten om te laten zien dat het suf is, knal het gezelschap neer met een machinegeweer of maak een sarcastische opmerking over het 'breedarmige' gedrag. Niet aanvaarden in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:06 schreef Convergence het volgende:
[..]
vriendengroepen met hierarchie van mensen > 12 jaar
Ik ben geen neger dus de bro code does not apply to mequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:09 schreef Skylark. het volgende:
En daarbij kunnen jullie zeggen wat jullie willen, maar ik heb Barney Stinson én de Brocode aan mijn zijde![]()
.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:08 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Hoe maf het in rationele zin ook is, het komt gewoon voor. Elke groep kent hiërarchieën en horizontale of verticale relaties tussen personen. Het 'breedarmig zitten' is, zoals aangekaart in dit topic, een subtiele manier om dominantie te bevestigen. Wat te doen als je er een 'slachtoffer' van wordt? Opties: ga ook op die manier zitten om te laten zien dat het suf is, knal het gezelschap neer met een machinegeweer of maak een sarcastische opmerking over het 'breedarmige' gedrag. Niet aanvaarden in ieder geval.
Oja Barney Stinson is een neger.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:10 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ben geen neger dus de bro code does not apply to me
/carequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oja Barney Stinson is een neger.
Je mag je piemel maandagmorgen om 9.00 uur komen inleveren bij het clubhuis. Elke dag dat je hem te laat inlevert is een hogere boete.quote:
Whehe, ja, expres een stevige hand gevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:01 schreef C_a_K_e het volgende:
Met handen schudden straal je ook dominantie uit.
Ik grom altijd een beetje als ik een hand schud.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Whehe, ja, expres een stevige hand geven. En soms dan met de linkerhand een schouderklopje geven.
Internetheld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:58 schreef Skylark. het volgende: en ik zeg er dan ook altijd meteen wat van, à la: "Wat ben jij van plan? Haal die arm eens weg."
TS moet de volgende keer tegen die breedarm aan gaan pissen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:20 schreef Penisbaard het volgende:
Ik pis altijd tegen bomen om mijn dominantie te uiten en duidelijk te maken wat mijn gebied is
Rik Mayall.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:10 schreef Trannellius het volgende:
De meester in het verwerven van respect:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:50 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Eens! Mijn bank, mijn arm. En het is altijd leuk om die homofoobjes dan eens even in de nek te kietelen
Wat is WIP?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn toekomstige vriendin is nog WIP. Ze komt straks wel langs. Maar daar doe ik dat niet bij. Sowieso laat je een arm van een vriendin niet achter je op de leuning, dat is nog erger.
Work in progress neem ik aanquote:
Work in Progress. En ik had vanmiddag met haar afgesproken, en het was zo'n mooie middagquote:
Oh daarom ben je zo vrolijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Work in Progress. En ik had vanmiddag met haar afgesproken, en het was zo'n mooie middag! Kenser nice, het was fantastisch.
![]()
The Bro Codequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:09 schreef Skylark. het volgende:
En daarbij kunnen jullie zeggen wat jullie willen, maar ik heb Barney Stinson én de Brocode aan mijn zijde![]()
.
[ afbeelding ]
hahaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:09 schreef PankPinther het volgende:
Plakt je haar zo erg?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
Doen ze bij mij ook vaak, en dan leggen ze hun arm op m'n haar neer en als ik dan op wil staan worden al m'n haren eruit getrokken en lijd ik helse pijnen.
Ow god nee tijdens het autorijden doe ik dat niet meer.. tijdens het autorijden legde ik altijd mijn rechterhand op de pasagiers stoel... ook een keer toen een gast naast me zatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:24 schreef El_Liberaliste het volgende:
Het zit relaxed.
Als ik in de auto zit dan doe ik ook vaak, ongeacht of er nog iemand in zit, een arm over de rechterstoel. Prettige houding.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:00 schreef Ploertendoder het volgende:
TS wil geen arm van zijn vriendin moeder om zich heen
Voelde je toen opeens een tweede versnellingspook?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ow god nee tijdens het autorijden doe ik dat niet meer.. tijdens het autorijden legde ik altijd mijn rechterhand op de pasagiers stoel... ook een keer toen een gast naast me zat
Neuk jezelf, stuk verdriet. Ik ben 62x extraverter dan jij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:20 schreef foqqer het volgende:
Jezus, TS kan er niet eens tegen dat mensen lekker proberen te zitten?
Klacht: TS is een kankernerd
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |