Proficiat met de geboorte van al die kleintjes. Ik vind ze allemaal erg lief. Goed ook om te lezen dat je zo begaan bent met moederpoes en haar babies. Was iedereen maar zo. Ik hoop dat ze een goed huis en een goed leven krijgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:58 schreef Lfj het volgende:
Net mama even weg gelokt met een snoepje - dat ging er wel in na de bevalling - ze was not amused dat ik de deur had dicht gedaan en dat ze haar kittens hoorde mauwen - ze wou bijna door de deur heen beuken - maar ze zijn verplaatst en liggen nu in de doos - is iets te hoog dus moet nog even een andere vinden maar ze liggen in ieder geval warm en veilig![]()
Ik verwacht dat dit het ook zo ongeveer zal zijn - 4 stuks ze is aardig geslonken en heeft ook geen pers bewegingen meer dus ik kijk het nog eventjes aan en dan zal ik de doos zijn vaste plekje geven
Dit was mijn extra rommelkamer - waar ik het ook niet erg vond als er wat kapot ging of vies werd - maar daar hoeven ze natuurlijk niet te blijven
Nee maar wel een natte vlek in de bak - zou dit eventueel daar van kunnen zijn? - hoe kan ik dit eventueel controleren?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:01 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Heb je de placenta nog gevonden toevallig?
Mwah, als de poes in orde is, hoef je het niet te controleren. Hou haar gewoon een beetje in de gaten (elk half uurtje even checken vandaag). De placenta zelf is een soort van kipfilet in leverkleur (drolformaat en zeer smerig om te zien), laat als het goed is heel weinig vocht achter, alleen wat bloed misschien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:11 schreef Lfj het volgende:
[..]
Nee maar wel een natte vlek in de bak - zou dit eventueel daar van kunnen zijn? - hoe kan ik dit eventueel controleren?
Aaaah gossiequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:40 schreef Lfj het volgende:
De allereerste:
[ afbeelding ]
Nog een fototje
[ afbeelding ]
Allemaal:
[ afbeelding ]
Meer allemaal
[ afbeelding ]
Zo en nog een dan maar wou het zeker weten
[ afbeelding ]
Gaat goed hier hoorben heel erg blij - ondanks dat ze er eerder zijn dan verwacht maar dat maakt niet uit.
Wat een schatjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:36 schreef thcobl het volgende:
de mijne is 9 wekene geleden bevallen van 6 liefe kleintjes
zie link voor wat foto`s
http://generals.clangame.(...)y/picview.php?pid=12
Eventjes antwoorden: ze zijn wel super lief maar komen me slecht uit ivm met school - ondanks alles heb ik met familie enzo al geregeld dat ze niet langer dan een half uurtje per dag alleen zouden moeten doorbrengenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:59 schreef freecell het volgende:
Wat een frunnikjes!(ik net tegen mijn man: willen wij nog een poezel?
Hij nee
! helaas,haha )
Wilde je eigenlijk wel kleintjes?![]()
Krijg je zomaar een zwangere kat cadeau![]()
Ik zou de vorige eigenaar er wel even op aanspreken, want nu moeten ze allemaal geënt ed en dat jaagt jou op kosten terwijl het haar schuld is!
Dat is wel goedquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:07 schreef Lfj het volgende:
En heb ik gedaan ze komt helpen en eventueel eventjes overleggen idd over entingen ed
Als almelo in de buurt isquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is wel goed
Als je in de buurt woont kan ik er ook wel een keertje bij zitten?
zelfs nog een account aangemaakt - ben regelmatig bezoeker maar tjah nood breekt wet om zo maar te zeggenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:27 schreef Lips het volgende:
Wat lief! En wat zorgzaam hoe je midden in de nacht op Fok! Raad gaat vragen
Ze was van plan om de kater en kat weg te doen omdat haar vriend allergisch is voor katten - nu heb ik de poes overgenomen en zou de kater naar een ander gezin gaan maar uiteindelijk had ze toch besloten om de kater te houden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:13 schreef Greys het volgende:
Lfj, gefeliciteerd met je toch-een-beetje-vaderschap!![]()
Die foto van mams met kroost in de kattenbak, agossie
Even een vraagje puur uit nieuwsgierigheid:
Waarom deed de vorige eigenaresse de poes weg? En haar andere kat heeft ze dus gehouden?
Wist ze dan niet dat als je een poes en kater bij elkaar hebt dat de poes dan zwanger kan worden?
Het zal vast een lief meiske zijn, maar ik vind het echt een heel raar verhaalquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:22 schreef Lfj het volgende:
[..]
Ze was van plan om de kater en kat weg te doen omdat haar vriend allergisch is voor katten - nu heb ik de poes overgenomen en zou de kater naar een ander gezin gaan maar uiteindelijk had ze toch besloten om de kater te houden.
Ze hielden ze blijkbaar gescheiden van elkaar maar ja die hoeven maar een even bij elkaar te zijn en tada resultaat zie je op de foto's
Druk bezig laminaat aan het leggen voordat school weer begint - dit kwam er nog eventjes tussendoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:49 schreef Ole het volgende:
Kjoete koeiepoezels!![]()
![]()
![]()
![]()
TS is vastna deze drukke nacht
Nicequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:40 schreef Lfj het volgende:
De allereerste:
[ afbeelding ]
Nog een fototje
[ afbeelding ]
Allemaal:
[ afbeelding ]
Meer allemaal
[ afbeelding ]
Zo en nog een dan maar wou het zeker weten
[ afbeelding ]
Gaat goed hier hoorben heel erg blij - ondanks dat ze er eerder zijn dan verwacht maar dat maakt niet uit.
Daar heeft hij nog 3 tot 4 weken voor, om dat in orde te maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:11 schreef anboni het volgende:![]()
Let trouwens wel even op met je kattenbakkorrels, dit mogen absoluut geen klontvormende korrels zijn! Ik weet niet of het nu al speelt, maar over een tijdje gaan die kittens korrels opeten (zij liever dan ik) en klontvormend is dan gevaarlijk.
Het is juist wel handig dat de doos een beetje hoog is, zolang dat maar geen belemmering is voor de moeder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:58 schreef Lfj het volgende:
ze zijn verplaatst en liggen nu in de doos - is iets te hoog dus moet nog even een andere vinden maar ze liggen in ieder geval warm en veilig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |