quote:"Na de twintigste minuut waren mijn spelers op. We hebben in een korte periode elf wedstrijden gespeeld. Dat was duidelijk te zien aan de spelers. We waren vermoeid. Ik had nog wel twee spelers willen wisselen, maar was toen al door mijn wissels heen", aldus Uhrin.
Kunnen we eens ophouden over Suarez, we wisten allemaal al lang dat dit een geweldige voetballer is die bij de wereldtop hoort. Ik vond De Jong en Enoh uitstekendquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:10 schreef Loserkid het volgende:
Ik moest vanavond helaas werken, maar kreeg constant de tussenstanden gesmst. wat een kerel toch, die Luis
Levert echt geen miljoenen op hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:14 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen als Ajax er dankbaar gebruik van maakt. Vriendschappelijke wedstrijden tegen hun topclub, billboards van blondie enzo.
Als Japannerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:18 schreef bloodysunday het volgende:
Honda zou wel de perfecte "ambassadeur" zijn van het China project van Ajax.
Idd laten we ook Oleguer gebruiken om in Portugal een project te starten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:18 schreef bloodysunday het volgende:
Koop ook even een Amerikaan om naar Irak te sturenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:18 schreef bloodysunday het volgende:
Nee een Zuid Koreaanquote:
Auto's boeie me niet zoveel vandaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Z'n naam was ook geen hint ofzo hé dat ie Japans is.
Een project om alles naar de klote te helpen daar. Primaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:19 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Idd laten we ook Oleguer gebruiken om in Portugal een project te starten.
Flapdrolquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:18 schreef bloodysunday het volgende:
Een - geven aan Wielaert terwijl hij op de bank zatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:24 schreef BluesRebel het volgende:
Suarez + (ja ik weet t maar ik geef gewoon +, - of +/-)
Enoh +
de Zeeuw toch +, alles ging via hem en Enoh
Rommedahl +
Sulejmani weer nauwelijks gezien dus ik weet t niet.
Niemand een -, ook al wil je Wielaert bijna alsnog 1 geven
Honda halen zeker?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:26 schreef taxhaven het volgende:
Sulejmani oprotten, hij heeft nu kansen genoeg gehad. Heeft zelfs in een wedstrijd als deze niets laten zien. Wát een miskoop. Wellicht een versterking voor Heracles.
Eindelijk!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:26 schreef taxhaven het volgende:
Sulejmani oprotten, hij heeft nu kansen genoeg gehad. Heeft zelfs in een wedstrijd als deze niets laten zien. Wát een miskoop. Wellicht een versterking voor Heracles.
Tjah, automatisme. Om zijn gemiddelde stabiel te houden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Een - geven aan Wielaert terwijl hij op de bank zat
Pff... schrijf hem niet zo af man.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:26 schreef taxhaven het volgende:
Kutjes hebben geen verstand van voetbal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:28 schreef Daniane het volgende:
[..]
Pff... schrijf hem niet zo af man.
Oh ja Vertonghen viel mij (voor zijn doen) ook positief op. Vormde een best aardige centrum met Alderweireld. Beste positie die hij dit seizoen heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Enoh en de Zeeuw.
Alderweireld en Vertonghen.
Na meer dan een jaar niet!? WAAROM krijgt Dario deze steun niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:28 schreef Daniane het volgende:
[..]
Pff... schrijf hem niet zo af man.
En met Alderweireld en Vertonghen centraal heb je ook nog is een centraal duo met veel lengte die allebei redelijk/goed kunnen koppenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh ja Vertonghen viel mij (voor zijn doen) ook positief op. Vormde een best aardige centrum met Alderweireld. Beste positie die hij dit seizoen heeft gespeeld.
Vertonghen speelde prima.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh ja Vertonghen viel mij (voor zijn doen) ook positief op. Vormde een best aardige centrum met Alderweireld. Beste positie die hij dit seizoen heeft gespeeld.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:26 schreef taxhaven het volgende:
Hij kreeg ook geweldig veel ballen zeg, en we hebben geen spits.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:26 schreef taxhaven het volgende:
Klopt, bijna niemand geeft toe dat hij (tot nu toe) die 16 miljoen niet waard is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Na meer dan een jaar niet!? WAAROM krijgt Dario deze steun niet?Omdat niemand wil toegeven dat we 16 miljoen voor een groot deel hebben weggegooid?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:28 schreef taxhaven het volgende:
[..]
Kutjes hebben geen verstand van voetbal.
Wil ik Dario weg hebben? Nee. Hij verdient ook zeker meer kansen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Na meer dan een jaar niet!? WAAROM krijgt Dario deze steun niet?Omdat niemand wil toegeven dat we 16 miljoen voor een groot deel hebben weggegooid?
Nu weten we het wel weer zo'n beetje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:34 schreef bloodysunday het volgende:
Oleguer op de bank (wat ik zonde vind)
ik was van plan om het nog 100x te zeggenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nu weten we het wel weer zo'n beetje.
Ik had t niet zo zeer tegen jou maar in t algemeen verwacht iedereen heel veel van Sulejmani terwijl Super Dario(quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wil ik Dario weg hebben? Nee. Hij verdient ook zeker meer kansen.
& Sulejmani is zeker geen 16 miljoen waard, maar van mij hoeft hij niet weg.
Da's een beter plan dan Honda naar China sturen als ambassadeur.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ik was van plan om het nog 100x te zeggen
jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's een beter plan dan Honda naar China sturen als ambassadeur.
Lekker die twee Belgen laten staan en de twee kale mannen ervoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Enoh en de Zeeuw.
Alderweireld en Vertonghen.
Mwah , het was wel okay , maar de tegenstander was nou ook niet van een geweldig niveau.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lekker die twee Belgen laten staan en de twee kale mannen ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |