Haha, ja ik vind het ook geen stratencircuit. Dan denk ik (en iedereen) gelijk aan Monaco.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:14 schreef bodylotion het volgende:
[..]
't lijkt meer alsof ze een grote parkeerplaats hebben afgezet
Spa is inmiddels een permanent circuit, toch?
quote:Tot 2000 bestond ook het nieuwe tracé nog voor zowat de helft uit gewone rijkswegen, open voor het gewone verkeer buiten de wedstrijddagen. Enkel het stuk van "Les Combes" tot net voor "Blanchimont" was uitsluitend voor het racen bedoeld. Sinds 2000 is het circuit echter een permanent afgesloten racecircuit en werd een nieuwe openbare weg aangelegd ten oosten van het circuit.
Motoren, race- en toerismewagens die gereden hebben op het circuit kunnen bekeken worden in het museum van het circuit te Stavelot.
Niks mis mee tochquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:34 schreef Googolplexian het volgende:
Alonso zoals gewoonlijk alleen op benzine-damp. Die gaat morgen een kwali doen met voor 2 laps peut aan boord
Tuurlijk. Zelfs mijn oma kan het tempo van Badoer volgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:43 schreef kepler het volgende:
Stel nu dat Badoer totaal niet in de buurt komt van Kimi dit weekend, zal Ferrari hem dan gelijk vervangen??
Haha, eerst maar het weekend afwachten. Grosjean is namelijk ook veel langzamer dan zn teamgenoot nu.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zelfs mijn oma kan het tempo van Badoer volgen.
Dat laatste rondje wel. Maar ik denk dat Alonso wel hoge ogen gaat gooien dit weekend. Die Renaults willen wel op dit soort circuits (ook Singapore bv.). En in Hongarije was hij ook al snel ondanks de lichte Renault. Ik zie het wel gebeuren dat Alonso naar een podium rijdt zondag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:34 schreef Googolplexian het volgende:
Alonso zoals gewoonlijk alleen op benzine-damp. Die gaat morgen een kwali doen met voor 2 laps peut aan boord
Gespind en voorvleugel eraf (de enige nieuwe overigens).quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:50 schreef Atreidez het volgende:
Ik kan niet vinden waarom Lewis maar 3 rondes heeft gereden. Eigen fout of pech, iemand een idee?
Zonder Kers? Lijkt me lastig zelfs als hij al goed zou kwalificeren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:52 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Dat laatste rondje wel. Maar ik denk dat Alonso wel hoge ogen gaat gooien dit weekend. Die Renaults willen wel op dit soort circuits (ook Singapore bv.). En in Hongarije was hij ook al snel ondanks de lichte Renault. Ik zie het wel gebeuren dat Alonso naar een podium rijdt zondag.
Het is echt voor het grootste gedeelte openbare weg, zij het dat eigenlijk alleen het rechte stuk normaal gesproken redelijk druk bereden wordt. De rest is erg, erg rustig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:14 schreef bodylotion het volgende:
[..]
't lijkt meer alsof ze een grote parkeerplaats hebben afgezet
We zullen het zien. Ik verwacht vandaag/morgen ook de bevestiging van Alonso bij Ferrari vanaf 2010.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:16 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zonder Kers? Lijkt me lastig zelfs als hij al goed zou kwalificeren.
http://twitter.com/andrewbensonf1quote:Badoer has broken the speed limit three times today - but only in the pit lane. On the track, he has not been so quick, unfortunately
benieuwd of die volgende race ook nog in die auto zitquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
http://twitter.com/andrewbensonf1
Als het zo is dan verwacht ik dat eerder in Monza, dat is toch de plek waar Ferrari de laatste jaren met grote mededelingen komt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:08 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
We zullen het zien. Ik verwacht vandaag/morgen ook de bevestiging van Alonso bij Ferrari vanaf 2010.
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:32 schreef Gauner het volgende:
[..]
Als het zo is dan verwacht ik dat eerder in Monza, dat is toch de plek waar Ferrari de laatste jaren met grote mededelingen komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |