Als je terugleest heb je ook gezien dat ik zei we machteloos waren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie he, hij zal niet fluiten omdat hij ziet dat het Heracles/Ajax is. Jullie hebben verloren omdat jullie zelf geen kansen wisten te creëren
Dan was hij dus toch inconsequent?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
En Demy De Zeeuw krijgt een gele kaart terwijl hij de bal speelt en Quansah haakte iemand en dat was niet eens een overtreding volgens de scheids.
Maar goed, dat zal je wel niet gezien hebben.
Maar je insinueert ook dat Van Boekel de 3 punten aan Ajax heeft bezorgd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als je terugleest heb je ook gezien dat ik zei we machteloos waren.
quote:Andrzej Ornoch naar Heracles Almelo
Andrzej Ornoch speelt komend seizoen voor Heracles Almelo. De 24 jarige speler tekende een contract voor één seizoen met een optie voor nog twee jaar. Ornoch heeft de Poolse en Canadese nationaliteit en hij komt over van het Deense Esbjerg. Hij speelde tot nu toe drie interlands voor Canada waarin hij niet tot scoren kwam. “Andrzej was onlangs bij ons op proef en hij liet een prima indruk achter”, aldus directeur Nico Jan Hoogma. “Hij kan op meerdere posities uit de voeten en krijgt bij Heracles Almelo de kans om zich verder te ontwikkelen.”
Optie voor nog 2.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Optie voor nog 2.
Looms liet trouwens ook Rommedahl een paar keer uit de rug lopen, gelukkig werd dat niet gevaarlijk. Breukers trouwens, wat is die man allemaal aan het doen joh? Straks gaat hij nog richting jong Oranje.
Beetje emotie he, kreeg namelijk ook te horen dat het doelpunt niet over de lijn zou zijn geweest.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar je insinueert ook dat Van Boekel de 3 punten aan Ajax heeft bezorgd.
Over de lijn bij ON wassie bijnaquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Beetje emotie he, kreeg namelijk ook te horen dat het doelpunt niet over de lijn zou zijn geweest.
Ik kan dr weinig van maken hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:02 schreef maickeltje het volgende:
Het is jammer...heracles heeft in mijn ogen gewoon voorin niks te vertellen.
De verdediging van ajax is nauwelijks in moeilijkheden gekomen terwijl heracles toch aardig goed voetbalde!
Ik vond de scheids aardig goed fluiten het is zeker dat dat we door hem hebben verloren na een goeie 60 minuten spelen was ajax gewoon beter.
Als je vanuit het stadion dat ziet kan ik het begrijpen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Beetje emotie he, kreeg namelijk ook te horen dat het doelpunt niet over de lijn zou zijn geweest.
Heracles heeft de 1e helft niet 1 echte kans gehad hoor, op het geblokte schot van Overtoom naquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik kan dr weinig van maken hoor
En de verdediging van Ajax kwam wel degelijk in problemen, vooral in de eerste helft. Misschien is Voetbalzone iets voor je.
Denk dat hij het woordje 'niet' vergat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik kan dr weinig van maken hoor
En de verdediging van Ajax kwam wel degelijk in problemen, vooral in de eerste helft. Misschien is Voetbalzone iets voor je.
Schot van Dost in de handen van Stekelenburg, paar gevaarlijke ballen voorlangs of andere hachelijke momenten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heracles heeft de 1e helft niet 1 echte kans gehad hoor, op het geblokte schot van Overtoom na
Nee, en ook veel te licht, zag je wel toen Quansah eruit was. Won bijna geen duel, terwijl Quansah bijna alles pakte.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:09 schreef Blawh het volgende:
Evert was trouwens wel weer balvast, heerlijke actie ook (waarom niet in de samenvatting?). Zet daar een echte '10' achter en hij komt los, Overtoom voedt de spitsen totaal niet.
Ga jij volgende week maar Eredivisie kijken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:11 schreef Damzkieee het volgende:
Oh, volgende week zonder Quansah tegen VVV
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk dat hij het woordje 'niet' vergat.
Ga jij nog effe bijdehand doen druiloor, over 2 weken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ga jij volgende week maar Eredivisie kijken.
Welk vak zit je trouwens? Voor de nieuwe OP.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:13 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ja het moest zijn dat we NIET door de scheids hebben verloren
Ik doe dat zeker niet als je mijn bericht goed leest.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Schot van Dost in de handen van Stekelenburg, paar gevaarlijke ballen voorlangs of andere hachelijke momenten.
Hij doet voorkomen dat Heracles nergens was en Ajax soeverein heeft gewonnen. Daarmee doe je Heracles in de eerste 60 minuten tekort vind ik.
Ik ben het er niet mee eens. Voorin zit er wel degelijk rek in, alleen de aanvoer, van Willie dus, ontbreekt. Nu moet Everton of Dost de bal zelf teveel ophalen tussen de linies, waardoor je eigenlijk een mannetje in de aanval mist.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:15 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ik doe dat zeker niet als je mijn bericht goed leest.
Ik zeg gewoon dat heracles voorin niks te vertellen heeft, het is gewoon slecht niemand die een actie maakt, weinig goeie schoten op het doel. Het is gewoon niet gevaarlijk.
De voorhoede is de slechtste linie van heracles in mijn ogen, ik vond heracles heel degelijk spelen en deed niet onder voor ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |