Alleen al om Suarez wil ik graag dat jullie winnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:26 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben bang dat we gaan verliezen, Suarez
Jah het voelde echt lekker om 3 keer te scoren!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:07 schreef Elwood1802 het volgende:
Jong Az - Jong Twente 3-2. 3 maal Marko
Is dat een vraag of een wetenschap?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:16 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Vandaag in de rust presentatie nieuwe spelers?
Idd, als hij consequent was had hij niet alleen Suarez een rode kaart gegeven maar ook Dost.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:57 schreef Blawh het volgende:
van Boekel was volgens mij met maar 1 doel naar Almelo gestuurd, Ajax de 3 punten bezorgen na die blunder in de ArenA van vorig seizoen.
Zelf machteloos, maar wat een inconsequente flikker zeg.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:23 schreef Blawh het volgende:
Hij was gewoon inconsequent, dat heeft niks met Calimero te maken hoor.
Heracles neemt een vrije trap snel op een gevaarlijke positie, van Boekel fluit af. Ajax neemt een vrije trap snel, nota bene 15 meter verderop, hij laat het doorgaan.
Ligt aan de situatie he, hij zal niet fluiten omdat hij ziet dat het Heracles/Ajax is. Jullie hebben verloren omdat jullie zelf geen kansen wisten te creërenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:23 schreef Blawh het volgende:
Hij was gewoon inconsequent, dat heeft niks met Calimero te maken hoor.
Heracles neemt een vrije trap snel op een gevaarlijke positie, van Boekel fluit af. Ajax neemt een vrije trap snel, nota bene 15 meter verderop, hij laat het doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |