quote:Voorzitter Jan Smit te gast in Voetbal International
Voorzitter Jan Smit van Heracles Almelo is vanavond te gast in Voetbal International. Het discussieprogramma begint om 21.55 uur op RTL7. Naast Jan Smit schuiven ook Johan Derksen en Rene van der Gijp aan.
Whehe.quote:Ook Martin Jol hoopt dat zijn ploeg goed ten tonele verschijnt in het Polman Stadion, zo laat hij vrijdag weten. “Ik hoop dat we er goed op uit de voeten kunnen", zegt de trainer vrijdagmiddag op de officiële website van de hoofstedelingen, kort na terugkomst in Amsterdam. “Heracles schijnt veel punten te pakken op kunstgras.”
Precies, een slimmere aankoop dan Cziommer!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:45 schreef Zapper het volgende:
Een speler met veel statiegeld, dus eigenlijk veel beter dan Cziommer. Netjes gedaan
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben benieuwd of het echt zo'n groot talent is.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Het lijkt me toch sterk dat Heracles Vejinovic kan betalen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:49 schreef Blawh het volgende:
Zal ook het definitieve einde van Douglas betekenen denk ik.
Dacht ik dus ook. Wellicht dat Verbeek het ziet in Jallo en heeft aangegeven dat het niet nodig is? Als er middelen zijn, zie ik niet in waarom je anders die positie niet zou versterken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:41 schreef Zapper het volgende:
Dat moet haast wel een onbekende jongen zijn, aangezien hij voor de bank wordt gehaald. Ik dacht trouwens dat we al die tijd op zoek waren naar een back-up of vervanger van Looms, maar dat is dus niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |