Ben je anders gewend?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
Zelfs Willem II en RKC halen nu spelers binnen. Respectievelijk slecht en gehuurd, maar toch.
Ik hoop dat de last minute gok van Smit en consorten goed uitpakt. We zitten waarschijnlijk nog tot en met dinsdag in spanning
Neequote:
quote:Alkmaar - Marko Vejinović tekent vandaag of morgen een 3-jarig contract bij Heracles Almelo. Er is al een mondeling akkoord. Bij AZ had de middenvelder nog een contract tot 2010, maar wilde deze niet verlengen door de geringe speeltijd die hij tot zich moest nemen.
Nadat Vejinović enkele jaren in de jeugd van AZ speelde maakte hij sinds het seizoen 2007/2008 deel uit van de selectie van AZ. Daarop volgde zijn debuut in de wedstrijd om de KNVB-Beker tegen Achilles'29 op 21 januari 2009. Zijn eredivisie debuut maakte hij op 22 maart 2009 thuis tegen Feyenoord.
Voordat Vejinović bij AZ speelde kwam hij ondermeer uit voor Zeeburgia, Ajax en FC Utrecht.
Hmm...quote:Vejinovic praat met Heracles Almelo
Marko Vejinovic zet zijn loopbaan mogelijk voort bij Heracles Almelo. De middenvelder van AZ is momenteel in onderhandeling met de club van Gertjan Verbeek, weet VoetbalPrimeur.
Vejinovic, die in Alkmaar niet in aanmerking komt voor een basisplaats, hoopt in Almelo wel aan de nodige speelminuten te komen. Eerder weigerde de jeugdinternational zijn aflopende contract in Alkmaar al te verlengen.
Waar zijn toekomst ligt is op dit moment nog onduidelijk, wel is zeker dat Vejinovic Alkmaar nog deze zomer achter zich laat. Naast Heracles is het management van de middenvelder ook in gesprek met enkele andere geïnteresseerde clubs. Volgens de doorgaans goed geïnformeerde website AZjeugd.nl zou de overgang naar Heracles al rond zijn, maar zover is het nog niet.
De achttienjarige Vejinovic is een jeugdproduct van de Alkmaarse eredivisionist. In totaal mocht hij drie keer zijn opwachting maken in de hoofdmacht van de club.
Hoppa.quote:Marko Vejinovic naar Heracles Almelo
Marko Vejinovic speelt de komende drie seizoenen voor Heracles Almelo. Daarnaast is er een optie voor nog een seizoen in het contract opgenomen. De 19 jarige middenvelder is afkomstig van landskampioen AZ waar hij vorig seizoen zijn debuut maakte in de Eredivisie. De in Amsterdam geboren Vejinovic speelde voor de amateurverenigingen Voorland en Zeeburgia en hij kwam in de jeugd uit voor FC Utrecht en Ajax. Daarnaast speelde hij 17 interlands voor Oranje onder 19, waar hij ook aanvoerder is.
“Marko is een zeer talentvolle middenvelder, een nummer tien. We zijn erg blij dat hij voor ons kiest, want er waren meerdere mooie clubs in hem geïnteresseerd, zelfs uit het buitenland. Marko is een uitstekende versterking voor ons en hij is enorm gedreven om er iets moois van te maken bij Heracles Almelo”, aldus directeur Nico Jan Hoogma.
“Ik wil me fysiek en tactisch doorontwikkelen bij een mooie club met een goede spelersgroep en een fantastische trainer”, zegt Marko Vejinovic.
Oe, leuke aanwinst.quote:
quote:Koeman: 'Bij Heracles de kans om te voetballen'
“Vejinovic moet op dit moment in zijn carrière aan spelen toekomen”, reageert Ronald Koeman op het vertrek van de middenvelder. “Het is een speler met mogelijkheden. Wij hadden een verhuur voor ogen, met verlenging van zijn contract. Maar in ons traject wilde hij niet mee. Bij Heracles krijgt hij nu de kans om te voetballen.”
quote:Onderhandelingen met Andrzej Ornoch en linker centrale verdediger
Naast het aantrekken van Marko Vejinovic is Heracles Almelo ook in verregaande onderhandeling met Andrzej Ornoch. Deze speler met een Pools en een Canadees paspoort was afgelopen week op proef in Almelo en liet een goede indruk achter. Hij kan op meerdere posities uit de voeten. “We hopen de onderhandelingen met hem komend weekend af te ronden”, aldus directeur Nico Jan Hoogma. “Ook voor de positie van linker centrale verdediger, een stand-in voor Antoine van der Linden, zijn we op dit moment druk in gesprek.”
quote:Voorzitter Jan Smit te gast in Voetbal International
Voorzitter Jan Smit van Heracles Almelo is vanavond te gast in Voetbal International. Het discussieprogramma begint om 21.55 uur op RTL7. Naast Jan Smit schuiven ook Johan Derksen en Rene van der Gijp aan.
Whehe.quote:Ook Martin Jol hoopt dat zijn ploeg goed ten tonele verschijnt in het Polman Stadion, zo laat hij vrijdag weten. “Ik hoop dat we er goed op uit de voeten kunnen", zegt de trainer vrijdagmiddag op de officiële website van de hoofstedelingen, kort na terugkomst in Amsterdam. “Heracles schijnt veel punten te pakken op kunstgras.”
Precies, een slimmere aankoop dan Cziommer!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:45 schreef Zapper het volgende:
Een speler met veel statiegeld, dus eigenlijk veel beter dan Cziommer. Netjes gedaan
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben benieuwd of het echt zo'n groot talent is.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Het lijkt me toch sterk dat Heracles Vejinovic kan betalen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:49 schreef Blawh het volgende:
Zal ook het definitieve einde van Douglas betekenen denk ik.
Dacht ik dus ook. Wellicht dat Verbeek het ziet in Jallo en heeft aangegeven dat het niet nodig is? Als er middelen zijn, zie ik niet in waarom je anders die positie niet zou versterken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:41 schreef Zapper het volgende:
Dat moet haast wel een onbekende jongen zijn, aangezien hij voor de bank wordt gehaald. Ik dacht trouwens dat we al die tijd op zoek waren naar een back-up of vervanger van Looms, maar dat is dus niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |