Ornoch kon ook in de spits inderdaad. Schulmeister zal inderdaad niet blij zijn denk ik, helemaal niet als Armenteros ook nog eens lekker balt bij de beloften.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:26 schreef Damzkieee het volgende:
Ornoch kon toch op rechtsbuiten uit de voeten? Of was het spits?
Dan dus:
10: Vejinovic, Ornoch, Willie
Spits: Dost, Ornoch, Schulmeister (die ook niet blij zal zijn)
Rechstbuiten: Hakola, Willie, Douglas
Jup, die was sowieso al niet echt blij van de week.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ornoch kon wel ook in de spits inderdaad. Schulmeister zal inderdaad niet blij zijn denk ik, helemaal niet als Armenteros ook nog eens lekker balt bij de beloften.
Tja, niet goed genoegquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ornoch kon ook in de spits inderdaad. Schulmeister zal inderdaad niet blij zijn denk ik, helemaal niet als Armenteros ook nog eens lekker balt bij de beloften.
Ach ja, zo is er altijd wel wat. Achteraf hadden ze beter Bajer kunnen houden ipv Schoolmeester.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:22 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Schulmeister heeft het gewoon nog niet gebracht, tot wanneer loopt zijn contract? Na dit seizoen toch? Wellicht kunnen we hem nog verkopen?
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:06 schreef Elwood1802 het volgende:
Wie was die jongen waar Smit het overhad? Dat die pa zijn salaris betaalde?
Ik ga er niet heen. Denk ook niet dat Vejinovic al traint, meestal traint alleen de wedstrijdselectie de laatste training toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:36 schreef Damzkieee het volgende:
Goaj nog naar de training Blawh? En zal onze nieuwe held al meedoen?
Weet niet, ik ga nooit naar de laatste training. Alleen de laffe eerste trainingen in de week, waar ze stom hooghouden en rondjes lopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ga er niet heen. Denk ook niet dat Vejinovic al traint, meestal traint alleen de wedstrijdselectie de laatste training toch?
Gelukkig is het Hersi niet geworden.quote:Youssouf Hersi naar AEK Athene
TWENTE - FC Twente-speler Youssouf Hersi vertrekt naar AEK Athene. De middenvelder kreeg onlangs te horen dat hij bij FC Twente mocht vertrekken, hoewel zijn contract nog tot 2010 doorliep.
Onder meer Heracles Almelo toonde belangstelling voor hem, maar Hersi verkoos een avontuur in het buitenland. Net voor het sluiten van de transfermarkt is zijn wens uitgekomen, hij gaat naar Griekenland. De middenvelder treft in Athene zijn schoonfamilie, die er al een jaar woont. Schoonvader Henk ten cate is trainer van stadsgenoot Panathinaikos. Hersi speelde sinds 2007 bij FC Twente, in 46 competitieduels scoorde hij acht keer.
Ik zie Heracles best een resultaat halen eigenlijk. Het is gewoon best een goed team, en van Ajax ben ik ook niet bijzonder onder de indruk. Schop Suarez uit de wedstrijd en je bent al een heel end op weg.quote:
Nouja als Heracles druk zet op Ajax zullen jullie geen problemen hebben om te scoren.. onze spelers kunnen niet met druk om gaan en die verdediging is al bagger, gelukkig zit Atouba niet bij de selectie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:14 schreef Blawh het volgende:
We kunnen in ieder geval vrijuit voetballen. Ajax is veruit favoriet en wij hebben al 7 punten, als we verliezen hebben we nog altijd een goede maand achter de rug.
Alleen al om Suarez wil ik graag dat jullie winnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:26 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben bang dat we gaan verliezen, Suarez
Jah het voelde echt lekker om 3 keer te scoren!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:07 schreef Elwood1802 het volgende:
Jong Az - Jong Twente 3-2. 3 maal Marko
Is dat een vraag of een wetenschap?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:16 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Vandaag in de rust presentatie nieuwe spelers?
Idd, als hij consequent was had hij niet alleen Suarez een rode kaart gegeven maar ook Dost.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:57 schreef Blawh het volgende:
van Boekel was volgens mij met maar 1 doel naar Almelo gestuurd, Ajax de 3 punten bezorgen na die blunder in de ArenA van vorig seizoen.
Zelf machteloos, maar wat een inconsequente flikker zeg.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:23 schreef Blawh het volgende:
Hij was gewoon inconsequent, dat heeft niks met Calimero te maken hoor.
Heracles neemt een vrije trap snel op een gevaarlijke positie, van Boekel fluit af. Ajax neemt een vrije trap snel, nota bene 15 meter verderop, hij laat het doorgaan.
Ligt aan de situatie he, hij zal niet fluiten omdat hij ziet dat het Heracles/Ajax is. Jullie hebben verloren omdat jullie zelf geen kansen wisten te creërenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:23 schreef Blawh het volgende:
Hij was gewoon inconsequent, dat heeft niks met Calimero te maken hoor.
Heracles neemt een vrije trap snel op een gevaarlijke positie, van Boekel fluit af. Ajax neemt een vrije trap snel, nota bene 15 meter verderop, hij laat het doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |