Nou, PAOK beter? Minder slecht. Ik vond PAOK niet meevallen en wij hebben de vorm nog niet maar de einduitslag is niet onterecht denk ik. Spelen tegen 13 man, redelijke tweede helft, best aardig allemaal.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Afgelopen. 1-1.
Ongelooflijk, PAOK was echt zoveel beter.. Ik ze dit nog wel goedkomen in de return
.
11-3 was de kansenverhouding ergens in de 86ste minuutquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, PAOK beter? Minder slecht. Ik vond PAOK niet meevallen en wij hebben de vorm nog niet maar de einduitslag is niet onterecht denk ik. Spelen tegen 13 man, redelijke tweede helft, best aardig allemaal.
RTL zendt eigenlijk EL uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat wordt er nou bedoelt met EL Live op RTL? Of moet dat of zijn.
Europa League live op Radio Télévision Luxembourg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat wordt er nou bedoelt met EL Live op RTL? Of moet dat of zijn.
Ja, dat vond die café-eigenaar in Amsterdam ook vast.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat vond die café-eigenaar in Amsterdam ook vast.
Die boertjes in Friesland werken allemaal nog wat laat door op het land en zijn niet gewend om met etenstijd al naar het stadion te moeten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:01 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom zit er zo weinig publiek in Heerenveen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |