Tot op het botquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:00 schreef n00000b het volgende:
goh zijn er daadwerkelijk mensen fan van PAOK?
Hij staat er wel en had 2 aardige reddingen maar heeft verder niet zo heel veel te doen gehad ook .quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:07 schreef michiel_merk het volgende:
Zo te horen is lesjal weer de uitblinker
Dat zeker ja, wedstrijd gaat lekker op en neerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef SCH het volgende:
Slecht veld volgens mij , ze glijden steeds weg
Het is wel leuker dan de saaie 1e helft in ieder geval.
Die van PAOK kreeg terecht een kaart hoor, hij liet zich heel duidelijk vallen in de 16.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:25 schreef SCH het volgende:
Hij haalde hem wel onderuit, was geen schwalbe maar hij speelde de bal en dus geen geel.
Die heb ik niet gezien, mijn streampje stottert, ik bedoelde die laatste gele kaart voor Paok.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die van PAOK kreeg terecht een kaart hoor, hij liet zich heel duidelijk vallen in de 16.
Dat was heel duidelijk toen je de herhaling zag (alleen voeten)
Inmiddels al een kaart of 7 gevallen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, mijn streampje stottert, ik bedoelde die laatste gele kaart voor Paok.
Jij ziet volgens mij alleen stukken van de 2e helft... Ach ik heb ook een roze bril opquote:
Nou, PAOK beter? Minder slecht. Ik vond PAOK niet meevallen en wij hebben de vorm nog niet maar de einduitslag is niet onterecht denk ik. Spelen tegen 13 man, redelijke tweede helft, best aardig allemaal.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Afgelopen. 1-1.
Ongelooflijk, PAOK was echt zoveel beter.. Ik ze dit nog wel goedkomen in de return
.
11-3 was de kansenverhouding ergens in de 86ste minuutquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, PAOK beter? Minder slecht. Ik vond PAOK niet meevallen en wij hebben de vorm nog niet maar de einduitslag is niet onterecht denk ik. Spelen tegen 13 man, redelijke tweede helft, best aardig allemaal.
RTL zendt eigenlijk EL uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat wordt er nou bedoelt met EL Live op RTL? Of moet dat of zijn.
Europa League live op Radio Télévision Luxembourg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat wordt er nou bedoelt met EL Live op RTL? Of moet dat of zijn.
Ja, dat vond die café-eigenaar in Amsterdam ook vast.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat vond die café-eigenaar in Amsterdam ook vast.
Die boertjes in Friesland werken allemaal nog wat laat door op het land en zijn niet gewend om met etenstijd al naar het stadion te moeten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:01 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom zit er zo weinig publiek in Heerenveen?
Iddquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:15 schreef Damzkieee het volgende:
30e keer dat Leo zegt dat ze er nog niet zeker van zijn
Jij hebt zeker nog nooit een wedstrijd van Heerenveen gezien in eigen stadion?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:28 schreef golfer het volgende:
Ik hoor alleen maar die Grieken in het stadion.
maar dit is wel heel erg hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een wedstrijd van Heerenveen gezien in eigen stadion?
Nee gelukkig heb ik geen geldig paspoort om mij in die uithoek van ons land te mogen begeven.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:33 schreef Kopbal het volgende:
Jij hebt zeker nog nooit een wedstrijd van Heerenveen gezien in eigen stadion?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |