Samenvatting:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:35 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven en uitleggen waarom het nodig is dat er nu een #3 topic is geopend?
Geweldig man!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:19 schreef Trannellius het volgende:
Gisteravond dus naar meerlive gegaan. Omdat het zou gaan regenen was het merendeel van de groep afgehaakt, dus uiteindelijk stonden we er maar met z'n 6-en. Zij, ik, 1 vriend van mij en 3 vriendinnen van haar.
Al snel werd het gezellig; een toevallige aanraking en stiekem oogcontact met haar, afgewisseld met wat keuvelen en ouwehoeren met de rest vulde het eerste deel van de avond. Ook had ik voorgesteld de bierpot bij mij te houden, en zij ging opvallend vaak even mee om te helpen dragen.
Maar rond een uurtje of 12 hadden we het beiden wel redelijk gezien dus besloot ik haar even thuis te brengen. Voor haar huis nog een tijdje gezeten en voor vanavond weer met z'n 2-en afgesproken.
Als ik dit nog verknal ben ik echt een idioot
Adelante is jaloers denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Samenvatting:
ik vroeg een meid mee uit, zij begreep het verkeerd, maar nu zijn wij wel aan het daten.
Reden van #3:
-Het is zeldzaam dat iemand zich kwetsbaar opstelt in KLB.
-Het is zeldzamer dat er niet wordt gescholden danwel opgenaaid hier.
-Ik heb daadwerkelijk wat aan sommige tips hier.
-Het verhaal gaat verder (er zit daadwerkelijk schot in de zaak).
-Mensen vinden het blijkbaar leuk voor mij, en ook leuk om erover te lezen.
Het handje schudden stadium zijn we inmiddels voorbijquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:25 schreef MobileSuit het volgende:
Heb je nog wel gezoend? Of een vriendelijke handdruk gegeven bij het afscheid?
Kan niet wachten om morgen weer een update te lezen!!
als we een medefokker aan een goeie beurt kunnen helpen zijn we de slechtste nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geweldig man!![]()
Wat prachtig ook dat iedereen hier zo leuk gereageerd, echt ongekend voor klaagbaak.
Ja, geef jij maar een handdruk bij afscheid van je datequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:25 schreef MobileSuit het volgende:
Heb je nog wel gezoend? Of een vriendelijke handdruk gegeven bij het afscheid?
Kan niet wachten om morgen weer een update te lezen!!
Dus nu kussen jullie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het handje schudden stadium zijn we inmiddels voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:41 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Dus nu kussen jullie?
Ah, ik gebruik die terminologie doorgaans door elkaar. In dat geval zijn we nu in het stadium van zoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
Ik denk zelf dat eigenlijk best veel mensen hier zich kunnen herkennen in mijn verlegenheid (danwel stunteligheid). En dan is het best leuk om mee te lezen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:50 schreef wise het volgende:
echt dat zo'n topic het goed doet in KLB.
Even tvp.
Good game Tran
Guilty as chargedquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat eigenlijk best veel mensen hier zich kunnen herkennen in mijn verlegenheid (danwel stunteligheid). En dan is het best leuk om mee te lezen.
Het is inderdaad heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat eigenlijk best veel mensen hier zich kunnen herkennen in mijn verlegenheid (danwel stunteligheid). En dan is het best leuk om mee te lezen.
Jup.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En dan vindt je nooit een vrouw weerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:19 schreef Trannellius het volgende:
Als ik dit nog verknal ben ik echt een idioot
Toch lullig dan dat ik niet echt van plan ben om live verslag uit te brengenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:45 schreef wise het volgende:
Half fok zit vanavond achter zijn/haar pc om dit topic te volgen ipv naar de stad te gaan
Als het goed is vanavond, maar we weten allebei nog niet helemaal 100% zeker of we kunnen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:18 schreef Alices het volgende:
Dus vanavond weer een date!?![]()
Zooooooo cute ditLees vanaf het begin al stiekem mee.
Dit dus!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:36 schreef BroodjeBamihap het volgende:
Leuke topicreeks, erg herkenbaar allemaal. Goed gedaan Trannelius, dit kan niet meer misgaan!
Mjah, aan het eind van gisteravond deden we niet bepaald meer ons best om het geheim te houdenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:02 schreef Dimimash het volgende:
Weten je vrienden al hoe het zit met jou en het meisje?
En is die bemoeial nog irritant bezig geweest gister?
Ze eheft een gigantische hekel aan tijdsbesteding op internet (dus geen fora, contactensites e.d. voor haar) dus ik betwijfel dat ze dit ooit zal lezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:08 schreef shayolo het volgende:
Ik denk dat ze erg zal afknappen als ze erachter komt dat er 3 topics geopend zijn over haar.
Dan zeg ik alvast vaarwel. Mocht het serieus wat worden tussen jullie mag jij dat dan natuurlijk ook niet meer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ze eheft een gigantische hekel aan tijdsbesteding op internet (dus geen fora, contactensites e.d. voor haar) dus ik betwijfel dat ze dit ooit zal lezen
Zij besteed haar tijd liever aan sport/lezen/muziek/contacten onderhouden/whatever. Zij zit gewoonweg niet voor haar lol achter een pc. Ieder z'n ding toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:29 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Dan zeg ik alvast vaarwel. Mocht het serieus wat worden tussen jullie mag jij dat dan natuurlijk ook niet meer.
Dat is zeer zeker waar. Maar er zijn ook van die types die het niet op prijs stellen als je dan wel even achter de computer kruipt voor wat ontspanning als zij bij je is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zij besteed haar tijd liever aan sport/lezen/muziek/contacten onderhouden/whatever. Zij zit gewoonweg niet voor haar lol achter een pc. Ieder z'n ding toch?
Ik weet niet in hoeverre zij daar een probleem mee zou hebben. En al zou ze dat wel hebben, het is niet alsof ik elke keer dat ik in Hoofddorp ben in haar directe omgeving zit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:33 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar. Maar er zijn ook van die types die het niet op prijs stellen als je dan wel even achter de computer kruipt voor wat ontspanning als zij bij je is.
En uiteraard in het begin als ze bij je langskomt zal het nog niet zo zijn dat je 100% je eigen ding doet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:35 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre zij daar een probleem mee zou hebben. En al zou ze dat wel hebben, het is niet alsof ik elke keer dat ik in Hoofddorp ben in haar directe omgeving zit.
Maar het is iets om wel te onthouden. Wanneer ik mod ben op KLB moet ik daar natuurlijk tijd in blijven steken.
(hoewel ik het idee heb dat wanneer ik mod word, de hoeveelheid bagger sowieso al afneemt)
Als jij de plek van BoWa inneemt als KLB-mod, vind ik wel dat je een soortgelijke UI moet hebben als hij, maar dan met jouw verovering er opquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:35 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre zij daar een probleem mee zou hebben. En al zou ze dat wel hebben, het is niet alsof ik elke keer dat ik in Hoofddorp ben in haar directe omgeving zit.
Maar het is iets om wel te onthouden. Wanneer ik mod ben op KLB moet ik daar natuurlijk tijd in blijven steken.
(hoewel ik het idee heb dat wanneer ik mod word, de hoeveelheid bagger sowieso al afneemt)
Is er niet een van die vriendinnen de wel tijd besteeds aan achter de pc zitten, dan zou die dit wel is kunnen lezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zij besteed haar tijd liever aan sport/lezen/muziek/contacten onderhouden/whatever. Zij zit gewoonweg niet voor haar lol achter een pc. Ieder z'n ding toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |