Mjah, aan het eind van gisteravond deden we niet bepaald meer ons best om het geheim te houdenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:02 schreef Dimimash het volgende:
Weten je vrienden al hoe het zit met jou en het meisje?
En is die bemoeial nog irritant bezig geweest gister?
Ze eheft een gigantische hekel aan tijdsbesteding op internet (dus geen fora, contactensites e.d. voor haar) dus ik betwijfel dat ze dit ooit zal lezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:08 schreef shayolo het volgende:
Ik denk dat ze erg zal afknappen als ze erachter komt dat er 3 topics geopend zijn over haar.
Dan zeg ik alvast vaarwel. Mocht het serieus wat worden tussen jullie mag jij dat dan natuurlijk ook niet meer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ze eheft een gigantische hekel aan tijdsbesteding op internet (dus geen fora, contactensites e.d. voor haar) dus ik betwijfel dat ze dit ooit zal lezen
Zij besteed haar tijd liever aan sport/lezen/muziek/contacten onderhouden/whatever. Zij zit gewoonweg niet voor haar lol achter een pc. Ieder z'n ding toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:29 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Dan zeg ik alvast vaarwel. Mocht het serieus wat worden tussen jullie mag jij dat dan natuurlijk ook niet meer.
Dat is zeer zeker waar. Maar er zijn ook van die types die het niet op prijs stellen als je dan wel even achter de computer kruipt voor wat ontspanning als zij bij je is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zij besteed haar tijd liever aan sport/lezen/muziek/contacten onderhouden/whatever. Zij zit gewoonweg niet voor haar lol achter een pc. Ieder z'n ding toch?
Ik weet niet in hoeverre zij daar een probleem mee zou hebben. En al zou ze dat wel hebben, het is niet alsof ik elke keer dat ik in Hoofddorp ben in haar directe omgeving zit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:33 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar. Maar er zijn ook van die types die het niet op prijs stellen als je dan wel even achter de computer kruipt voor wat ontspanning als zij bij je is.
En uiteraard in het begin als ze bij je langskomt zal het nog niet zo zijn dat je 100% je eigen ding doet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:35 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre zij daar een probleem mee zou hebben. En al zou ze dat wel hebben, het is niet alsof ik elke keer dat ik in Hoofddorp ben in haar directe omgeving zit.
Maar het is iets om wel te onthouden. Wanneer ik mod ben op KLB moet ik daar natuurlijk tijd in blijven steken.
(hoewel ik het idee heb dat wanneer ik mod word, de hoeveelheid bagger sowieso al afneemt)
Als jij de plek van BoWa inneemt als KLB-mod, vind ik wel dat je een soortgelijke UI moet hebben als hij, maar dan met jouw verovering er opquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:35 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre zij daar een probleem mee zou hebben. En al zou ze dat wel hebben, het is niet alsof ik elke keer dat ik in Hoofddorp ben in haar directe omgeving zit.
Maar het is iets om wel te onthouden. Wanneer ik mod ben op KLB moet ik daar natuurlijk tijd in blijven steken.
(hoewel ik het idee heb dat wanneer ik mod word, de hoeveelheid bagger sowieso al afneemt)
Is er niet een van die vriendinnen de wel tijd besteeds aan achter de pc zitten, dan zou die dit wel is kunnen lezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zij besteed haar tijd liever aan sport/lezen/muziek/contacten onderhouden/whatever. Zij zit gewoonweg niet voor haar lol achter een pc. Ieder z'n ding toch?
Ik kreeg gisteren van mijn zusje te horen dat ze al een vermoeden had dat ik met iemand aan het daten was omdat ik de afgelopen paar dagen overdag vaak een beetje stom aan het grijnzen wasquote:
Whehehehequote:Op maandag 24 augustus 2009 08:58 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren van mijn zusje te horen dat ze al een vermoeden had dat ik met iemand aan het daten was omdat ik de afgelopen paar dagen overdag vaak een beetje stom aan het grijnzen was
Wel grappig als dat evengoed gebeurtquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:04 schreef Rosalyne het volgende:
Vanaf nu kunnen de uitnodigingen niet meer verkeerd worden begrepen.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:58 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren van mijn zusje te horen dat ze al een vermoeden had dat ik met iemand aan het daten was omdat ik de afgelopen paar dagen overdag vaak een beetje stom aan het grijnzen was
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:54 schreef Trannellius het volgende:
...
Zaterdagavond bij haar gegeten, filmpje gekeken, en blijven slapen.![]()
Klacht: wat een meid
Zij heeft het merendeel gedaan. Ik werd eerst een uur door haar onder handen genomen (zij heeft een jaartje sportmassage oid gedaan als opleiding)quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:21 schreef Alices het volgende:
Blijven slapen?!Wat heb jij uitgespookt Trannellius!?
Een uur vs. vijf minuutjes, dat kan je inderdaad als 'merendeel' aanzienquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zij heeft het merendeel gedaan. Ik werd eerst een uur door haar onder handen genomen (zij heeft een jaartje sportmassage oid gedaan als opleiding)![]()
![]()
En daarna, tja, ach
Best veel mensen hebben het gezegd hoor :pquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:38 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ha Trannellius. Tof om te lezen dat het allemaal zo goed gegaan is van eerste 'date' (het misverstand) tot aan zaterdagavond.
Ik zie niemand het zeggen maar: respect dat je je zo openstel in een subforum waar je normaal door 9/10 afgezeikt word. Top kerel
Weinigquote:
Woohoo Fourth Base, Home run, Strikequote:Op maandag 24 augustus 2009 10:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zij heeft het merendeel gedaan. Ik werd eerst een uur door haar onder handen genomen (zij heeft een jaartje sportmassage oid gedaan als opleiding)![]()
![]()
En daarna, tja, ach
ditquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef mafkees01 het volgende:
Tering, wat een stelletje wijfen hier
Allemaal grote praat, maar nu komt de ware aard van de KLB users naar boven
Allemaal tof lullen dat iedereen haar direct zou palen, maar nu gaan ze allemaal als wijfen in een hoekje zitten giechelen![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:12 schreef Zjakkie het volgende:
Ik vind het tijd worden voor een update
QFT!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:21 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik volg het ook al eventjes, en ik vind je de KLB held van 2009
Uhm, tja, dat staat niet erg hoog op mijn prioriteitenlijst zeg maarquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:49 schreef De_Vink het volgende:
OK Opgelost, slotje
Maar ehh de echte vraag is natuurlijk... wanneer laat je haar dit topic lezen
Essss Hoooooooooooooooooool actie van Tran bij het kleine broertje/neefje van z'n vriendinquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:05 schreef Trollface. het volgende:
Meet the parents-situaties!Je MOET updaten
![]()
Hier scoor je altijd punten mee weet ik uit eigen ervaringquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:27 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[...]
En als je weet hoe laat ze wakker is doordeweeks even een keer zorgen voor een lekker ontbijtje? (mits tijd en persoon dat leuk vinden, en de vrouwlief 's morgens eet)
Dit dus. Dit hoort niet in KLB, eerder in RLP ofzo.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef mafkees01 het volgende:
Tering, wat een stelletje wijfen hier
Allemaal grote praat, maar nu komt de ware aard van de KLB users naar boven
Allemaal tof lullen dat iedereen haar direct zou palen, maar nu gaan ze allemaal als wijfen in een hoekje zitten giechelen![]()
-Het begon als klacht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:17 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dit dus. Dit hoort niet in KLB, eerder in RLP ofzo.
OKquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
-Het begon als klacht.
-Ik ben een notoire KLB'er
-Ook jullie gun ik wat zonneschijn in het leven
Ergo, dit topic blijft hier
OK wat......quote:
Nee, ik heb een minuut of 10 gefietst om in een nabijgelegen natuurplas te zwemmen.quote:
Of hij blijft ons elke ochtend om 5 a 6 uur updaten over de voorgaande nacht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:02 schreef Alices het volgende:
Jeeej rozengeur en maneschijn!!
Leuk dat het allemaal zo goed gaat. Maar inderdaad, de meet-the-parents update moet wel komen hoorHelemaal als er gekke dingen gebeuren. Als alles perfect gaat, dan denk ik dat deze reeks afgelopen is
![]()
Jaaaaa! Of, of, of gothics! Of hippies!quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
strax zijn die ouders dikke huurmoordenaars, of gigantische tokkies met een dikke bierpens
HOI!, dit is trouwens zulks een lief topicquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:14 schreef Alices het volgende:
[..]
Jaaaaa! Of, of, of gothics! Of hippies!
Haaiquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
HOI!, dit is trouwens zulks een lief topic
OK meneer zeg je dan...quote:
En hoe is het vrijdag gegaan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:22 schreef Trannellius het volgende:
Vooruit, zal vrijdagavond nog wel even vermelden hoe het is gegaan
Wat overigens al wel een kleine bron van irritatie is, is slapen. Zij slaapt doordeweeks van half elf tot zeven, anders is zij de volgende dag moe en redelijk chagrijnig. Ik slaap echter van 1 tot 5 meestal. Normaal gesproken ben ik die overige tijd op mijn kamer dingen aan het doen, want als ik dat beneden doe worden er mensen in huis wakker. Maar als ik dat nu op mijn kamer doe, wordt zij telkens wakker. Dus ik lig nu van 5 tot 7 een beetje voor mij uit te staren in bed
Vorige week donderdag ben ik om 6 uur opgestaan om maar te gaan zwemmen. Ik moest simpelweg iets doen
Whehe ik dacht altijd dat jij zo'n taaie G was.. maar je bent heul verlegen..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:35 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Sowieso stonden de langere stukken van mijn hand met dusdanig veel spelfouten dat ik mij schaam. Ik geef de schuld aan verliefdheid
Integendeelquote:Op maandag 7 september 2009 20:19 schreef deepart het volgende:
[..]
Whehe ik dacht altijd dat jij zo'n taaie G was.. maar je bent heul verlegen..
HAUW KJOET!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:07 schreef Trannellius het volgende:
Oh, helemaal vergeten te updaten
Vrijdagavond dus bij haar thuis afgesproken om te komen eten. Bosje bloemen voor haar moeder gekocht, even wat nettere kleding aan gedaan en op de fiets gesprongen richting haar huis.
Daar werd open gedaan door haar moeder. Het bosje bloemen werd met een glimlach aangenomen () en ik werd binnen gelaten, alwaar ik werd voorgesteld aan de vader (een idioot brede en grote man
) . Mijn vriendin stond nog onder de douche (ik was blijkbaar wat te vroeg) dus dat was wel even kut, zo alleen met die ouders. Na wat te drinken te hebben gekregen moest er toch een gesprek op gang komen
Gelukkig had ze me daar van tevoren al op voorbereid, en hadden we dus een lijstje gespreksonderwerpen bedacht. Zo moet je dus niet tegen de vader over files beginnen (hij staat er dagelijks 2 uur in, en raakt er nogal opvliegend door), kun je de moeder van alles vragen over haar tuin en vind de vader het geweldig om verhalen uit de studententijd op te rakelen. Dus na een tijdje gekeuveld te hebben, en de standaard-kruisverhoor-vragen te hebben beantwoord ("Watvoor school doe je?", "Watvoor werk doe je?", "Waar kennen jullie elkaar van?") kwam m'n vriendin beneden en gingen we eten.
Lasagna![]()
Aardig zitten bunkeren, wat door de ouders met grote voldoening werd gezien (ze houden wel van flinke eters). Daarna geholpen met de afwas, waarna ik even emt de vader in gesprek raakte. Blijkbaar is sport erg belangrijk voor hem, en hij begon over zijn studententijd en dat hij toendertijd veel op de rugbyvelden te vinden was. Wat ik ook anderhalf jaar heb gespeeld. Bingo![]()
Al met al een leuke avond gehad. Even een benauwd begin gehad, maar verder een heerlijk ongedwongen tijd. En naar mijn weten ben ik geheel goed gekeurd
Wie?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:11 schreef De_Vink het volgende:
ik krijg bij die vader een beetje het "Ted van der Parre" gevoel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |