abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72055091
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben heel erg benieuwd hoeveel wedstrijden Jol die Atouba laat goochelen op die positie voor ie z'n eigen aankoop er uit haalt. .
Overigens had ie ook best goede acties.. Alleen die truukjes. Echt he .
Die truukjes zijn zonde, verdedigend doet hij het namelijk prima.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_72055100
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben heel erg benieuwd hoeveel wedstrijden Jol die Atouba laat goochelen op die positie voor ie z'n eigen aankoop er uit haalt. .
Overigens had ie ook best goede acties.. Alleen die truukjes. Echt he .
Ja.. als hij die stomme acties weglaat dan doet die het aardig goed maar die hakjes enzo
pi_72055122
Speel je eindelijk met een '10', alleen maar lange ballen en het middenveld overslaan. Jezus, denk dan eens na.

Siem is een keer goed ingespeeld en het was gelijk daarna een assist en een goal.

Atouba voldoet echt niet.
pi_72055133
Atouba begon inderdaad niet goed maar als hij niet gaat lutsen doet hij het toch wel aardig vind ik, ik schrijf hem zeker nog niet af.
Verder het tweede deel van de eerste helft redelijk gespeeld, snel de bal rond laten gaan.

Enoh en Alderweireld spelen het best tot nu toe.
pi_72055185
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:36 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Die truukjes zijn zonde, verdedigend doet hij het namelijk prima.
Prima? Haha
pi_72055211
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:38 schreef Nashje het volgende:

[..]

Prima? Haha
Ja.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:39:28 #107
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_72055213
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij verdient geloof ik anderhalf miljoen per jaar.. .
Dat klinkt realistisch idd voor iemand die bij de Spurs en HSV gespeeld heeft.
Ik dacht geloof ik laatst gelezen te hebben dat Ajax 45 miljoen per jaar aan salariskosten heeft , maar ik weet de bron niet meer en dus ook niet hoe betrouwbaar die is.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:41:44 #108
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72055281
-edit-

Die mening kennen we nu wel.

[ Bericht 84% gewijzigd door BliksemSchigt op 20-08-2009 21:43:50 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72055284
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Wooldoor het volgende:
Atouba begon inderdaad niet goed maar als hij niet gaat lutsen doet hij het toch wel aardig vind ik, ik schrijf hem zeker nog niet af.
Verder het tweede deel van de eerste helft redelijk gespeeld, snel de bal rond laten gaan.

Enoh en Alderweireld spelen het best tot nu toe.
Idd dat wegdraaien moet hij snel mee stoppen.
pi_72055302
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:35 schreef Silaz het volgende:
Duo de Zeeuw Enoh
De Zeeuw alleen onzorgvuldig in de passing tot nu toe. Enoh moet gewoon hard werken, ballen afpakken en zorgen dat de tegenstander hem 2x voorbij moet... en dat doet ie oke.
pi_72055323
Enoh mag de balsnelheid wel wat opvoeren.
pi_72055336
Ik vind dat Enoh erg geconcentreerd speel en ook net als de Zeeuw de bal snel laat rond gaan. Hij neemt een beetje de rol over van de Jong die totaal niet mee doet op de assist na.
pi_72055349
De drang naar voren van Enoh valt mij alleszins mee trouwens. Doet het aardig.
Rommedahl valt compleet door de man. Laat volgens mij een paar keer een bal lopen die te halen moet zijn (zeker voor hem) en de dag dat hij een bal in 1 keer aan neemt zit ik al kwijlend in een bejaardentehuis..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72055353
Ik irriteer me mateloos aan de lange ballen. Tyf daar nou eens gewoon mee op. Het haalt NIETS uit.
  Moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 21:45:25 #115
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_72055385
Ajax is niet best, maar ze controleren tenminste de wedstrijd.

Nou heeft Suarez gezegd dat ie nog CL wilt spelen met Ajax, en nog minimaal een seizoen blijft etc. Maar als er deze week nog een grote club komt met een grote zak geld bestaat er heus nog wel een kans dat ie weg gaat. Het verleden heeft uitgewezen dat het helemaal niet ondenkbaar is.

Ik denk dat Ajax dan wel een probleem heeft. Zoals ze net bij de analyse zeggen Luis = Ajax, Ajax = Luis.
Want waar zou Ajax zijn zonder Suarez?

Wie moet ze er straks intrappen als Suarez in een gek geval nog wel wordt weg gekocht door een Europese topclub?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:45:33 #116
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72055388
Enoh doet het aanvallend niet zo slecht, en De Zeeuw is in de passing niet gelukkig maar speelt verder wel degelijk.
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:45 schreef onlogisch het volgende:
Wie moet ze er straks intrappen als Suarez in een gek geval nog wel wordt weg gekocht door een Europese topclub?
Stekelenburg?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72055503
Ik zie idd, wat Humerto zegt, nog liever Urby op linksback. Ik meen het.
pi_72055506
EL Live RTL7: Ajax - Slov. Bratislava

Iedereen weer naar het livetopic, gaarne.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:51:07 #119
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_72055585
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:45 schreef onlogisch het volgende:
Ajax is niet best, maar ze controleren tenminste de wedstrijd.

Nou heeft Suarez gezegd dat ie nog CL wilt spelen met Ajax, en nog minimaal een seizoen blijft etc. Maar als er deze week nog een grote club komt met een grote zak geld bestaat er heus nog wel een kans dat ie weg gaat. Het verleden heeft uitgewezen dat het helemaal niet ondenkbaar is.

Ik denk dat Ajax dan wel een probleem heeft. Zoals ze net bij de analyse zeggen Luis = Ajax, Ajax = Luis.
Want waar zou Ajax zijn zonder Suarez?

Denk niet dat Luis naar "iedere" Europese topclub gaat. Als Barcelona komt binnen anderhalve week , dan ja. Ik zie hem niet zo snel naar een andere club verkassen.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_72055900
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:35 schreef Nashje het volgende:
Verdediging is wel zorgwekkend hoor.. En laat Alves maar mooi komen. Suarez moet echt alles doen
Verdediging is ook de reden waarom ik denk dat we geen kampioen worden. Ik vrees er echt voor.
En inderdaad.. Suarez is het halve team. Als hij geblesseerd raakt hebben wij een groot probleem.
pi_72056366
Ik hoop dat Suarez geen derde maakt.. Mijn god, als hij vertrekt stort alles in.
Ongelooflijk, nog 12 dagen, . Hoeveel kan Ajax afslaan.. .
-
pi_72056434
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat Suarez geen derde maakt.. Mijn god, als hij vertrekt stort alles in.
Ongelooflijk, nog 12 dagen, . Hoeveel kan Ajax afslaan.. .
Er is nog een winter
pi_72057147
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:29 schreef lighted het volgende:

[..]

Oh sorry, als jood zijnde mag je niet kritisch zijn...

Suarez

Atouba
Jawel, maar als Ajacied zijnde moet je weten dat je een speler als Suarez zo lang mogelijk moet houden.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72057198
[FAQ & FB] #103 Mod-Vakantie

[ Bericht 81% gewijzigd door Prosac op 20-08-2009 22:36:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')