Die truukjes zijn zonde, verdedigend doet hij het namelijk prima.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben heel erg benieuwd hoeveel wedstrijden Jol die Atouba laat goochelen op die positie voor ie z'n eigen aankoop er uit haalt..
Overigens had ie ook best goede acties.. Alleen die truukjes. Echt he.
Ja.. als hij die stomme acties weglaat dan doet die het aardig goedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben heel erg benieuwd hoeveel wedstrijden Jol die Atouba laat goochelen op die positie voor ie z'n eigen aankoop er uit haalt..
Overigens had ie ook best goede acties.. Alleen die truukjes. Echt he.
Prima? Hahaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die truukjes zijn zonde, verdedigend doet hij het namelijk prima.
Dat klinkt realistisch idd voor iemand die bij de Spurs en HSV gespeeld heeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij verdient geloof ik anderhalf miljoen per jaar...
Idd dat wegdraaien moet hij snel mee stoppen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Wooldoor het volgende:
Atouba begon inderdaad niet goed maar als hij niet gaat lutsen doet hij het toch wel aardig vind ik, ik schrijf hem zeker nog niet af.
Verder het tweede deel van de eerste helft redelijk gespeeld, snel de bal rond laten gaan.
Enoh en Alderweireld spelen het best tot nu toe.
De Zeeuw alleen onzorgvuldig in de passing tot nu toe. Enoh moet gewoon hard werken, ballen afpakken en zorgen dat de tegenstander hem 2x voorbij moet... en dat doet ie oke.quote:
Stekelenburg?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:45 schreef onlogisch het volgende:
Wie moet ze er straks intrappen als Suarez in een gek geval nog wel wordt weg gekocht door een Europese topclub?
Denk niet dat Luis naar "iedere" Europese topclub gaat. Als Barcelona komt binnen anderhalve week , dan ja. Ik zie hem niet zo snel naar een andere club verkassen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:45 schreef onlogisch het volgende:
Ajax is niet best, maar ze controleren tenminste de wedstrijd.
Nou heeft Suarez gezegd dat ie nog CL wilt spelen met Ajax, en nog minimaal een seizoen blijft etc. Maar als er deze week nog een grote club komt met een grote zak geld bestaat er heus nog wel een kans dat ie weg gaat. Het verleden heeft uitgewezen dat het helemaal niet ondenkbaar is.
Ik denk dat Ajax dan wel een probleem heeft. Zoals ze net bij de analyse zeggen Luis = Ajax, Ajax = Luis.
Want waar zou Ajax zijn zonder Suarez?
Wie moet ze er straks intrappen als Suarez in een gek geval nog wel wordt weg gekocht door een Europese topclub?
Verdediging is ook de reden waarom ik denk dat we geen kampioen worden. Ik vrees er echt voor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:35 schreef Nashje het volgende:
Verdediging is wel zorgwekkend hoor.. En laat Alves maar mooi komen. Suarez moet echt alles doen
Er is nog een winterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat Suarez geen derde maakt.. Mijn god, als hij vertrekt stort alles in.
Ongelooflijk, nog 12 dagen,. Hoeveel kan Ajax afslaan..
.
Jawel, maar als Ajacied zijnde moet je weten dat je een speler als Suarez zo lang mogelijk moet houden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:29 schreef lighted het volgende:
[..]
Oh sorry, als jood zijnde mag je niet kritisch zijn...
Suarez![]()
![]()
Atouba![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |