4-3-3 weer... ik was er voor PSV sceptisch over en nu weer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:27 schreef thewishmaster het volgende:
Ik word weer langzaam bang voor een gevalletje Slavia Praag als ik die opstelling zie.
Dat je van de opstelling tegen PSV sceptisch werd met alleen Suarez in principe als echt kwalitatief voldoende aanvallende inbreng kan ik me voorstellen. Maar met De Jong en Sulejmani naast Suarez is dit toch wel een veel betere opstelling.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
4-3-3 weer... ik was er voor PSV sceptisch over en nu weer.
Maar Vertonghen is 1001x niks!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Weet niet, Wielaart is 100x niks. Ben blij dat hij eindelijk is een keer op de bank begint.
Alleen 410 is bezet op de 2e ring dacht ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:48 schreef need2009 het volgende:
Volgens mij niet uitverkocht ofwel? Bovenste ring helemaal leeg?
Ik snap werkelijk waar niet dat Jol zich na ervaring met Atouba bij de Spurs én HSV in hem zou kunnen vergissen :S.. of heeft ie dat hakje achterlangs pas sinds kort onder de knie?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:09 schreef Nashje het volgende:
Jongens. We gaan het niet redden met deze linksback. Hopelijk doet Jol nu wel wat
Hij verdient geloof ik anderhalf miljoen per jaar..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:16 schreef MassimO het volgende:
Ik ben blij dat ie transfervrij gekomen is , stel je voor dat we hier nog geld voor betaald hadden.![]()
Alhoewel blij...tot nu toe niet iig
Hij vind zichzelf ook geen linksbackquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef Nashje het volgende:
Nou doet die Atouba het overigens vrij aardig. Verdedigen kan ie niet helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |