abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:47:09 #251
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72201254
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:05 schreef R-Mon het volgende:
Prayer of Healing, 5 crits, 5 bubbles
Ik gebruik PoH eigenlijk alleen in "O FUCK!" situaties in ToC 5 man heroic.
pi_72201960
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:26 schreef Brutus.nl het volgende:
Zetten jullie een Disc-priest op de tank? Hebben jullie geen Holy paladin of Holy priest of zelfs een Resto Shaman?
Speel zelf al jaren priest; disc wordt beschouwd als single target, als ik op MT sta doe ik dat dus als disc. Het is niet echt te vergelijken met een andere spec, maar holy pala komt er het dichts bij in de buurt.
Alleen, een pala gooit grote heals, een disc priest wat minder maar die voorkomt de dmg.
Als de priests in je guild echt erg laag scoren met hun heals als dics, kijk dan even of ze niet voor holy gearen, dat zie ik helaas ook nog wel eens.

Holy priest is tegenwoordig geen sterke MT healer (zelfs resto shammy wordt daar op het moment meer voor gebruikt), maar is veel sterker op andere gebieden.
Als je naar de trees kijkt zie je het eigenlijk al, holy heeft CoH, en meerdere opties om de aoe heals te verbeteren. Zoals al eerder werd aangegeven, als disc op de raid voel ik me een beetje op de verkeerde plek, met hier en daar een uitzondering.
En kijk anders een naar de grote guilds, raid is voornamelijk druid en holy priest. Dat is niet zonder reden
Daarnaast, holy kan uiteraard ook PW:S gebruiken, niet spammen zoals disc maar er zijn genoeg andere instant heals.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:21:08 #253
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72202427
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:07 schreef Holyme het volgende:
Speel zelf al jaren priest; disc wordt beschouwd als single target, als ik op MT sta doe ik dat dus als disc. Het is niet echt te vergelijken met een andere spec, maar holy pala komt er het dichts bij in de buurt.
Alleen, een pala gooit grote heals, een disc priest wat minder maar die voorkomt de dmg.
Als de priests in je guild echt erg laag scoren met hun heals als dics, kijk dan even of ze niet voor holy gearen, dat zie ik helaas ook nog wel eens.
"Laag scoren" is natuurlijk ook nog eens een raar begrip. Als je de recount meter met 'guessed absorbs' niet meeneemt dan scoort een disc priest zo 30% lager dan de andere healer op een gelijk target. De 30% is allemaal geabsorbed.

Mijn ervaring als disc is eerlijk gezegd dat ik weliswaar minder grote heals heb maar wel veer sneller castende heals. Mijn FH staat op 1.21 seconde geloof ik en penance is natuurlijk instant.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:30:16 #254
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_72202696
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:47 schreef GI het volgende:

[..]

Ik gebruik PoH eigenlijk alleen in "O FUCK!" situaties in ToC 5 man heroic.
Ik om de raid te healen na een wipe zodat je extra van de bubbles kan genieten en bij voorspelbare tikkende raid damage zoals tympanic tantrum van XT en het vuur in een van de Mimiron fases. Mijn oh shit is eerder Inner Focus + Divine Hymn.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:32:10 #255
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72202743
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:30 schreef R-Mon het volgende:

[..]

Ik om de raid te healen na een wipe zodat je extra van de bubbles kan genieten en bij voorspelbare tikkende raid damage zoals tympanic tantrum van XT en het vuur in een van de Mimiron fases. Mijn oh shit is eerder Inner Focus + Divine Hymn.
Divine Hymn gebruik ik eigenlijk niet perse in o-shit situaties. De PoH komt pas Na de Divine Hymn die ik al vaker opgepakt heb. Wat een spell is dat trouwens dat Divine Hymn !.
pi_72202770
Had gelezen voor hunters dat ApR straks vervangen word door Mastery..
Nou het zal mij benieuwen.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_72202840
@GI, Ik zie wat je bedoeld, beetje krom gezegd. Ik ben niet het type wat recount echt belangrijk vindt, maar als ik een disc priest zie die meer voor holy geared, snap ik dat diens healing/DA uptime een stuk lager uitvalt.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:44:54 #258
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_72203115
Mijn Priest heb ik al ongeveer 4 jaar, en vele instances mee gespeeld, dus beetje ervaring heb ik er wel mee

Disc is vooral voor tankhealing, maar kan prima uit de voeten als raidhealer, alleen op een andere manier dan de andere healers dit doen.
Tankhealing is eigenlijk simpel. Weakened Soul debuff ophouden op de tank, ProM elke cooldown casten en Penance het liefst na Shield casten zodat je daarna een extra hasted Flash Heal hebt. Flash Heals zijn enkel fillers, maar ook goed om Armor buffs / DA's te creëren en Grace op te houden, als je toch genoeg mana hebt.
In Ulduar10 heal ik vooral de tank, maar gooi graag een (hasted) PoH op de tankgroup als er AoE damage is. De PoH Glyph is ook heel fijn in Ulduar. ProM moet je in melee groepen gooien, of naar een speler die dichtbij andere spelers staat en damage gaat krijgen.

Ook heb ik de raid weleens gehealed. Dit is voornamelijk Shields rondgooien, Penance op low health targets, ProM weer op cooldown houden en Flash Heals als filler. Bij AoE damage, zoals die van XT, Ignis, Kologarn, Mimi en Hodir is een Glyphed PoH van een Disc Priest toch heel erg krachtig. Doordat ik raidbuffed 35% Holy crit heb, worden er meerdere DA's gecreëerd, met een extra HoT op alle targets. Voor elke PoH moet je een Shield gooien op de low health target om Borrowed Time te activeren. Dit geeft erg goede en zekere healing/preventie van damage.

Tijdens een Hodir gevecht stond PoH als beste healing spell, PoH Glyph als 2e en toen ProM.
Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
pi_72203678
Hey allemaal,

Weet iemand een website waar een goede build staat voor een Solo Hunter (PVE) met een bear pet, gelieve ook met uitleg waarom een bepaalde talent.. Ik zie zoveel verschillende builds en wil een beetje meer info..

Alvast Bedankt
pi_72204836
Heb op het moment niet echt zin om het uit te leggen, maar dit is de gangbare SV build. En bij Marksman moet je aan zoiets denken.

Note: voel je vrij om me te verbeteren

Edit: Geef er geen Beast Mastery build bij omdat die spec op het moment helaas echt crap dps doet.
pi_72207141
Silence shot heb je niet nodig in pve.
pi_72209427
Ik zal me eerst even voorstellen, sinds ong. 4 weken speel ik nu WoW op Ghostlands, ik heb nu een lvl 39 Priest, Holy spec.

Ik heb 4 weken terug WoW Classic en Burning Crusade voor mijn verjaardag gekregen.
Leuk gespeeld die vier weken aantal handige addons geinstalleerd. Alleen nu wilde ik vandaag WotLK installeren voor de 10 day trail (heb wat van die zones nodig om te questen) Download hij eerst 1,9 gig (wat niet al te snel gaat met 156 kb/s download snelheid)

Nu wil hij ook weer alle patches vanaf 3.0.1 tot 3.2.0 weer downloaden en installeren terwijl die bestanden nog op mijn pc staan, hoe kan ik dit snel oplossen?
pi_72210076
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:15 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ik zal me eerst even voorstellen, sinds ong. 4 weken speel ik nu WoW op Ghostlands, ik heb nu een lvl 39 Priest, Holy spec.

Ik heb 4 weken terug WoW Classic en Burning Crusade voor mijn verjaardag gekregen.
Leuk gespeeld die vier weken aantal handige addons geinstalleerd. Alleen nu wilde ik vandaag WotLK installeren voor de 10 day trail (heb wat van die zones nodig om te questen) Download hij eerst 1,9 gig (wat niet al te snel gaat met 156 kb/s download snelheid)

Nu wil hij ook weer alle patches vanaf 3.0.1 tot 3.2.0 weer downloaden en installeren terwijl die bestanden nog op mijn pc staan, hoe kan ik dit snel oplossen?
Daar heb je toch nog niks aan want je ben nog geen level 68 of hoger
  donderdag 27 augustus 2009 @ 19:50:28 #264
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_72210594
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:34 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Of level 55.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_72212557
Hoop dat er player owned schepen komen in Cataclysm.
pi_72217269
Net dualspec gehaald op m'n warlock en destro erbij genomen. 3/13/55. Op trash in heroics is m'n dps met affli echt pure crap en bosses zijn vaak ook te snel dood voordat m'n dps eindelijk inkickt. Na zo'n 20 sec begint het te komen maar meestal zijn ze 5 sec later dood.

Destro daarentegen is echt imba. Speelt best lekker en dps is een stuk beter. Enige nadeel is dat het een beetje aanvoelt als mage, wat m'n main is, terwijl affli echt iets heel anders is. Maarja, op raidbosses affli, heroics destro .
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:24:10 #267
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_72217607
@Sap:
ga deep Demo als je echt iets anders wilt dan "je 2e mage" =)

Net klaar met de eerste fatsoenlijke raid in twee weken tijd -_-'
wel Hodir HM gehaald o/
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_72217880
Demo heb ik gebruikt tijdens het levellen en zo ook een aantal instances gedaan. 0/56/15 was de built waar ik ongeveer op uit kwam toen ik 80 was. Had alleen wel Mana Feed ipv Demon Form.

Het is wel redelijk anders idd, alleen ik vond het zelf vrij saai . Tijdens het levellen is het wel enorm imba. Felguard op mob af, immolate, onder 35% incinerate en naar de volgende mob. Immolate, Soulfire, Incinerate, volgende mob en daar hetzelfde etc. Je doet dan echt 3 seconden per mob .
pi_72218445
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:34 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Omdat ik nog maar pas begonnen ben gebruik ik eigenlijk de addon van jame's leveling guide 30-80 (gevonden op www.wow-pro.com) en daarvoor moest ik naar teramore isle, en dus moet ik wotlk hebben.
pi_72218519
Dat ligt in Dustwallow Marsh en kan je komen met alleen de originele WoW afaik.
pi_72218581
hmmmm dan heb ik denk ik perongeluk de verkeerde boot gepakt hehehe, achja ben nu toch al bijna de hele dag kwijt aan het installeren, en het is ook maar de 10 day trial die ik nu heb.....
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:18:50 #272
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_72218808
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:07 schreef Ender_Wiggin het volgende:
hmmmm dan heb ik denk ik perongeluk de verkeerde boot gepakt hehehe, achja ben nu toch al bijna de hele dag kwijt aan het installeren, en het is ook maar de 10 day trial die ik nu heb.....
yup, er gaat namelijk ook een boot naar Borean Tundra in Northrend waar je, inderdaad, de expansion voor nodig hebt.
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_72220502
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
Net dualspec gehaald op m'n warlock en destro erbij genomen. 3/13/55. Op trash in heroics is m'n dps met affli echt pure crap en bosses zijn vaak ook te snel dood voordat m'n dps eindelijk inkickt. Na zo'n 20 sec begint het te komen maar meestal zijn ze 5 sec later dood.

Destro daarentegen is echt imba. Speelt best lekker en dps is een stuk beter. Enige nadeel is dat het een beetje aanvoelt als mage, wat m'n main is, terwijl affli echt iets heel anders is. Maarja, op raidbosses affli, heroics destro .
Ach, uiteindelijk zijn de raidbosses toch echt waar het om gaat, iig voor mij. Maar ja, ondanks dat affli alle burst mist is het voor mij zo diepgewortelt en zo natuurlijk dat ik mijn warlock gewoonweg geen andere spec kan spelen, in destro en demon voel ik me gewoon te veel als mijn hunter of mijn mage.

Ik speel al sinds BC affli en heb toendertijd, ondanks de onmogenlijkheid van affli alsnog bijna alle destro warlocks ingemaakt kwa damage done en al helemaal kwa skills. Daarom ook mijn afkeer van destro en demon. Wat je er nooit zal uitkrijgen. Ik zal toch altijd de warlock class als Shadow zien en niet als fire, want dat is voor MIJ iig altijd gewoon mages. En al laat dat een class zien die ik ook probeer uit te diepen gewoonweg iets is zoals dat honden katten haten. Het is het toch gewoon niet (daarom speel ik frost, maar ja, lvl 20 pas).
pi_72220507
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:07 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ouch, je speelt ally, daar ga je al de fout in.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 05:58:44 #275
2738 Knut
Loyal Dog
pi_72220687
http://www.wowhead.com/?item=45703

Ow. En ulduar is erg okay als je alleen naxx gewend bent.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:26:18 #276
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_72222002
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:01 schreef Nachtraaf het volgende:
Silence shot heb je niet nodig in pve.
Dacht ik eerst ook, maar deze doet 50% autoshot damage en zit niet op de GCD.
Kun je dus in een paar shots macro-en en doe je meer extra dps door 1 talentpoint dan die talentpoint in een andere talent te stoppen.
Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:34:02 #277
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_72223485
Fijn, artisan riding kost 5000g en cold weather flying 1000g. Ik moet maar eens wat gaan farmen, want met 3500g kom ik niet ver
I spoke proper England since I was a children.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:17:14 #278
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_72224564
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 03:41 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Ach, uiteindelijk zijn de raidbosses toch echt waar het om gaat, iig voor mij. Maar ja, ondanks dat affli alle burst mist is het voor mij zo diepgewortelt en zo natuurlijk dat ik mijn warlock gewoonweg geen andere spec kan spelen, in destro en demon voel ik me gewoon te veel als mijn hunter of mijn mage.

Ik speel al sinds BC affli en heb toendertijd, ondanks de onmogenlijkheid van affli alsnog bijna alle destro warlocks ingemaakt kwa damage done en al helemaal kwa skills. Daarom ook mijn afkeer van destro en demon. Wat je er nooit zal uitkrijgen. Ik zal toch altijd de warlock class als Shadow zien en niet als fire, want dat is voor MIJ iig altijd gewoon mages. En al laat dat een class zien die ik ook probeer uit te diepen gewoonweg iets is zoals dat honden katten haten. Het is het toch gewoon niet (daarom speel ik frost, maar ja, lvl 20 pas).
High numbers <3
Ik ben 3½ jaar geleden ge-rerolled van mijn Alliance Fire Mage naar mijn huidige Horde Fire Witch \o/
BT & Sunwell waren 1 button shadowbolt spam
Daarna kwam Fire en ik ben Fire gaan spelen =D

in tegenstelling tot jouw kan ik totaal geen Affliction spelen, alleen zal ik wel moeten als we Yogg-Saron +1 gaan doen :x
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:19:59 #279
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72224647
Ik vind het komisch hoe jij je eigen naam blijft handhaven voor de class die je speelt
pi_72226484
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 03:41 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Raidbosses is wat telt idd . Alleen ik moet nog een aantal heroics doen wil ik fatsoenlijke gear hebben om een raid in te stappen, dus daarom maar de dualspec.

Ik vind idd ook dat affli eigenlijk de warlock spec is . Maar misschien komt dat ook omdat ik er mee begon in BC, waar affli alles overheerste . Demo is ook wel erg leuk om te spelen en de damage - gear verhouding is best hoog, maar het lijkt idd toch net iets teveel op een mage.
pi_72226543
Ik vind Demonology zo fucking eentonig nee dan respec ik leiver van Destruction naar Afflictiom
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:38:10 #282
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_72226683
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:19 schreef GI het volgende:
Ik vind het komisch hoe jij je eigen naam blijft handhaven voor de class die je speelt
goed he, hoewel ik de Mage class verkeerd had geschreven :p

Magistra was wat er hoorde te staan, oh well =)
pi_72226806
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik vind Demonology zo fucking eentonig nee dan respec ik leiver van Destruction naar Afflictiom
Ja ik ook. Felguard erin, immolate, corruption, CoA daarna die ophouden en incinerate spam. Onder de 35% incinerate - soulfire en dat is het eigenlijk wel .

Toen ik tijdens het levellen instances deed als demo dacht ik al: nee, ik ga iig niet demo speccen op 80 .
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:27:28 #284
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_72228360
Elke rotatie is eentonig als je het op die manier beriddeneert :x
bij Demo & Aff wissel je tenminste nog af <35% :p

mijn rotatie: Curse of Doom, Immolate, Chaos Bolt, Conflagrate, Incinerate totdat COnfl & CB van CD zijn x)
pi_72229313
Ja zo is die van mij ook met destro. Maar het voelt toch wat leuker aan doordat je die backdraft hebt enzo. Demo is niks spannends aan .
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:50:58 #286
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_72229489
sub 35 is het wel interessant om je timing goed te hebben
pi_72231819
Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd naar de nieuwe soulshards. Dat geeft hopelijk de warlock class wel iets heel unieks, want dankzij life tap is de warlock eigenlijk niet echt een mana class, tuurlijk, we hebben mana.. maar het nooit niet.. (als je het nog kan volgen).

Zou er eigenlijk een systeem kunnen komen voor mana-less warlock. Met lifetap als een soulshard charge?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:09:21 #288
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_72232032
ik ben nog niet geheel overtuigd van het nieuwe systeem (zoals het op BC te zien was). Wel mooi dan ze er eindelijk aan begonnen zijn =))
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:59:40 #289
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_72235494
Ik ben laatst met mijn Rogue van Subtlety naar Combat gegaan. Ben blij dat ik dat gedaan heb, bevalt een stuk beter. Tijdens de lagere levels hoefde ik alleen maar te ambushen, maar op een gegeven moment had het totaal geen impact meer op het gevecht. Nu met Combat is SS goedkoper, ligt m'n Energy regeneration hoger en duurt Slice and Dice langer. Mocht het een moeilijke tegenstander zijn of vecht ik tegen meerdere mobs: Evasion, Blade Flurry en Adrenaline Rush zijn je beste vrienden. Allemaal tegelijk indien nodig.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_72236113
vraagje voor de resto shamans onder ons wat voor gems gebruiken jullie om de blue sockets mee op te vullen de SP+Mp5 of de haste/intellect stenen?
pi_72236486
Ik heb geen idee van de stats voor resto shamans, maar ik negeer de socketkleur altijd. M'n ret pally zit vol met rode strength gems, mn holy set heeft alleen gele intellect gems. Mage heeft alleen rode SP etc.

Enige manier waarmee ik soms een socket bonus neem is door die meta requirements van bijvoorbeeld 2 blue gems. Of als er toevallig sowieso een matchende socketkleur in zit.
pi_72237968
Bij mij (warlock) is het altijd spellpwoer gems, tenzij de socketbonus goed is of ik moet gemmen voor mijn metasocket, dan pak ik wel hybrid gems
Mods met een x zijn tof.
pi_72238056
Mjah idd. Ik heb op zowel lock als mage alleen rode SP gems en 2x een SP/Spirit omdat m'n meta 2 blauwe eist.
pi_72239397
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:59 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben laatst met mijn Rogue van Subtlety naar Combat gegaan. Ben blij dat ik dat gedaan heb, bevalt een stuk beter. Tijdens de lagere levels hoefde ik alleen maar te ambushen, maar op een gegeven moment had het totaal geen impact meer op het gevecht. Nu met Combat is SS goedkoper, ligt m'n Energy regeneration hoger en duurt Slice and Dice langer. Mocht het een moeilijke tegenstander zijn of vecht ik tegen meerdere mobs: Evasion, Blade Flurry en Adrenaline Rush zijn je beste vrienden. Allemaal tegelijk indien nodig.
Ik heb altijd combat gespeeld en merkte dat ik muti juist onwijs leuk vond.
  † In Memoriam † vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:18:25 #295
34726 Fratz
Max
pi_72240877
heb mijn hunter alt maar eens afgestoft.
hoe werkt heart of the phoenix? schijnt het maar niet de doen bij mij?
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_72243159
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:18 schreef Fratz het volgende:
heb mijn hunter alt maar eens afgestoft.
hoe werkt heart of the phoenix? schijnt het maar niet de doen bij mij?
Heart of the Phoenix is a level 25 pet ability that allows the hunter's pet to return to life after dying.

A note on usage: the ability does not work automatically. You must click on the button once your pet is dead to make it work. You can put the button to cast this in pet's mini-bar. You can also write a macro to create a button to cast it.

Van WoWwiki
Mods met een x zijn tof.
pi_72245462
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:19 schreef Evertjan het volgende:
vraagje voor de resto shamans onder ons wat voor gems gebruiken jullie om de blue sockets mee op te vullen de SP+Mp5 of de haste/intellect stenen?
Gebruikte zelf erg veel Mp5. Heb alleen een halfjaar al niet meer gespeeld dus weet niet of dr veel veranderd is
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_72248719
MP5 is echt nutteloos. Ik heb zelf een resto shaman en met geen mogelijkheid raak ik mana kwijt. Behalve als ik continu aan het overhealen ben met healing wave ofzo Ook als elemental raak ik geen mana kwijt. Met de regen totem, water shield en nog je normale MP5 heb je niets extra's nodig. Dan kan je beter extra spellpower nemen of meer crit.
pi_72248967
Zijn er hier eigenlijk mensen die op level 80 met hun DK spelen? Heb zo het idee dat het er vast genoeg zullen zijn.

Ik word waarschijnlijk morgen 80 op m'n DK en wil 'm uiteindelijk wel een tank maken. Ik heb alleen geen flauw idee hoe of wat. Voorheen was Frost dé tanking build, is dat nu nog steeds zo?

Zelf had ik een Blood spec in gedachten (zoiets), maar ik heb geen idee of het wat is. Ik snap dat Dancing Rune Weapon niet echt een tankspell is, maar voor dat ene puntje vond ik het wel leuk.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:10:20 #300
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_72257430
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 00:24 schreef Jessah het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die op level 80 met hun DK spelen? Heb zo het idee dat het er vast genoeg zullen zijn.

Ik word waarschijnlijk morgen 80 op m'n DK en wil 'm uiteindelijk wel een tank maken. Ik heb alleen geen flauw idee hoe of wat. Voorheen was Frost dé tanking build, is dat nu nog steeds zo?

Zelf had ik een Blood spec in gedachten (zoiets), maar ik heb geen idee of het wat is. Ik snap dat Dancing Rune Weapon niet echt een tankspell is, maar voor dat ene puntje vond ik het wel leuk.
Ik heb naast mijn priest nog een level 80 unholy DK tank armory. Frost wordt inderdaad gezien als de tank build, daarna unholy (meer als aoe tank) en blood als de minste tank build. Dit wil niet zeggen dat je niet kán tanken in blood.
Ik heb gekozen voor unholy omdat ik frost niet snap en ik dps ook met een unholy build waarbij de rotatie hetzelfde is. Sinds de patch is met de verandering van Unholy Blight (van aoe naar dot) het aoe tanken van unholy een beetje generfed maar het werkt nog prima. Met deze build tank ik heroics en heb ik Sarth getanked en Naxx geofftanked.

Hier staan wat voorbeelden van tank builds: http://www.skeletonjack.c(...)dk-dps-tank-and-pvp/
&lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')