Ik gebruik PoH eigenlijk alleen in "O FUCK!" situaties in ToC 5 man heroic.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:05 schreef R-Mon het volgende:
Prayer of Healing, 5 crits, 5 bubbles
Speel zelf al jaren priest; disc wordt beschouwd als single target, als ik op MT sta doe ik dat dus als disc. Het is niet echt te vergelijken met een andere spec, maar holy pala komt er het dichts bij in de buurt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:26 schreef Brutus.nl het volgende:
Zetten jullie een Disc-priest op de tank? Hebben jullie geen Holy paladin of Holy priest of zelfs een Resto Shaman?
"Laag scoren" is natuurlijk ook nog eens een raar begrip. Als je de recount meter met 'guessed absorbs' niet meeneemt dan scoort een disc priest zo 30% lager dan de andere healer op een gelijk target. De 30% is allemaal geabsorbed.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:07 schreef Holyme het volgende:
Speel zelf al jaren priest; disc wordt beschouwd als single target, als ik op MT sta doe ik dat dus als disc. Het is niet echt te vergelijken met een andere spec, maar holy pala komt er het dichts bij in de buurt.
Alleen, een pala gooit grote heals, een disc priest wat minder maar die voorkomt de dmg.
Als de priests in je guild echt erg laag scoren met hun heals als dics, kijk dan even of ze niet voor holy gearen, dat zie ik helaas ook nog wel eens.
Ik om de raid te healen na een wipe zodat je extra van de bubbles kan genieten en bij voorspelbare tikkende raid damage zoals tympanic tantrum van XT en het vuur in een van de Mimiron fases. Mijn oh shit is eerder Inner Focus + Divine Hymn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:47 schreef GI het volgende:
[..]
Ik gebruik PoH eigenlijk alleen in "O FUCK!" situaties in ToC 5 man heroic.
Divine Hymn gebruik ik eigenlijk niet perse in o-shit situaties. De PoH komt pas Na de Divine Hymn die ik al vaker opgepakt heb. Wat een spell is dat trouwens dat Divine Hymnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:30 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik om de raid te healen na een wipe zodat je extra van de bubbles kan genieten en bij voorspelbare tikkende raid damage zoals tympanic tantrum van XT en het vuur in een van de Mimiron fases. Mijn oh shit is eerder Inner Focus + Divine Hymn.
Daar heb je toch nog niks aan want je ben nog geen level 68 of hogerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:15 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ik zal me eerst even voorstellen, sinds ong. 4 weken speel ik nu WoW op Ghostlands, ik heb nu een lvl 39 Priest, Holy spec.
Ik heb 4 weken terug WoW Classic en Burning Crusade voor mijn verjaardag gekregen.
Leuk gespeeld die vier weken aantal handige addons geinstalleerd. Alleen nu wilde ik vandaag WotLK installeren voor de 10 day trail (heb wat van die zones nodig om te questen) Download hij eerst 1,9 gig (wat niet al te snel gaat met 156 kb/s download snelheid)
Nu wil hij ook weer alle patches vanaf 3.0.1 tot 3.2.0 weer downloaden en installeren terwijl die bestanden nog op mijn pc staan, hoe kan ik dit snel oplossen?
Of level 55.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar heb je toch nog niks aan want je ben nog geen level 68 of hoger
Omdat ik nog maar pas begonnen ben gebruik ik eigenlijk de addon van jame's leveling guide 30-80 (gevonden op www.wow-pro.com) en daarvoor moest ik naar teramore isle, en dus moet ik wotlk hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar heb je toch nog niks aan want je ben nog geen level 68 of hoger
yup, er gaat namelijk ook een boot naar Borean Tundra in Northrend waar je, inderdaad, de expansion voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:07 schreef Ender_Wiggin het volgende:
hmmmm dan heb ik denk ik perongeluk de verkeerde boot gepakt hehehe, achja ben nu toch al bijna de hele dag kwijt aan het installeren, en het is ook maar de 10 day trial die ik nu heb.....
Ach, uiteindelijk zijn de raidbosses toch echt waar het om gaat, iig voor mij. Maar ja, ondanks dat affli alle burst mist is het voor mij zo diepgewortelt en zo natuurlijk dat ik mijn warlock gewoonweg geen andere spec kan spelen, in destro en demon voel ik me gewoon te veel als mijn hunter of mijn mage.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
Net dualspec gehaald op m'n warlock en destro erbij genomen. 3/13/55. Op trash in heroics is m'n dps met affli echt pure crap en bosses zijn vaak ook te snel dood voordat m'n dps eindelijk inkickt. Na zo'n 20 sec begint het te komen maar meestal zijn ze 5 sec later dood.
Destro daarentegen is echt imba. Speelt best lekker en dps is een stuk beter. Enige nadeel is dat het een beetje aanvoelt als mage, wat m'n main is, terwijl affli echt iets heel anders is. Maarja, op raidbosses affli, heroics destro.
Ouch, je speelt ally, daar ga je al de fout in.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:07 schreef Ender_Wiggin het volgende:
hmmmm dan heb ik denk ik perongeluk de verkeerde boot gepakt hehehe, achja ben nu toch al bijna de hele dag kwijt aan het installeren, en het is ook maar de 10 day trial die ik nu heb.....
Dacht ik eerst ook, maar deze doet 50% autoshot damage en zit niet op de GCD.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:01 schreef Nachtraaf het volgende:
Silence shot heb je niet nodig in pve.
High numbers <3quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:41 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk zijn de raidbosses toch echt waar het om gaat, iig voor mij. Maar ja, ondanks dat affli alle burst mist is het voor mij zo diepgewortelt en zo natuurlijk dat ik mijn warlock gewoonweg geen andere spec kan spelen, in destro en demon voel ik me gewoon te veel als mijn hunter of mijn mage.
Ik speel al sinds BC affli en heb toendertijd, ondanks de onmogenlijkheid van affli alsnog bijna alle destro warlocks ingemaakt kwa damage done en al helemaal kwa skills. Daarom ook mijn afkeer van destro en demon. Wat je er nooit zal uitkrijgen. Ik zal toch altijd de warlock class als Shadow zien en niet als fire, want dat is voor MIJ iig altijd gewoon mages. En al laat dat een class zien die ik ook probeer uit te diepen gewoonweg iets is zoals dat honden katten haten. Het is het toch gewoon niet (daarom speel ik frost, maar ja, lvl 20 pas).
Raidbosses is wat telt iddquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:41 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk zijn de raidbosses toch echt waar het om gaat, iig voor mij. Maar ja, ondanks dat affli alle burst mist is het voor mij zo diepgewortelt en zo natuurlijk dat ik mijn warlock gewoonweg geen andere spec kan spelen, in destro en demon voel ik me gewoon te veel als mijn hunter of mijn mage.
Ik speel al sinds BC affli en heb toendertijd, ondanks de onmogenlijkheid van affli alsnog bijna alle destro warlocks ingemaakt kwa damage done en al helemaal kwa skills. Daarom ook mijn afkeer van destro en demon. Wat je er nooit zal uitkrijgen. Ik zal toch altijd de warlock class als Shadow zien en niet als fire, want dat is voor MIJ iig altijd gewoon mages. En al laat dat een class zien die ik ook probeer uit te diepen gewoonweg iets is zoals dat honden katten haten. Het is het toch gewoon niet (daarom speel ik frost, maar ja, lvl 20 pas).
goed he, hoewel ik de Mage class verkeerd had geschreven :pquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:19 schreef GI het volgende:
Ik vind het komisch hoe jij je eigen naam blijft handhaven voor de class die je speelt
Ja ik ook. Felguard erin, immolate, corruption, CoA daarna die ophouden en incinerate spam. Onder de 35% incinerate - soulfire en dat is het eigenlijk welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik vind Demonology zo fucking eentonignee dan respec ik leiver van Destruction naar Afflictiom
Ik heb altijd combat gespeeld en merkte dat ik muti juist onwijs leuk vond.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:59 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben laatst met mijn Rogue van Subtlety naar Combat gegaan. Ben blij dat ik dat gedaan heb, bevalt een stuk beter. Tijdens de lagere levels hoefde ik alleen maar te ambushen, maar op een gegeven moment had het totaal geen impact meer op het gevecht. Nu met Combat is SS goedkoper, ligt m'n Energy regeneration hoger en duurt Slice and Dice langer. Mocht het een moeilijke tegenstander zijn of vecht ik tegen meerdere mobs: Evasion, Blade Flurry en Adrenaline Rush zijn je beste vrienden. Allemaal tegelijk indien nodig.
Heart of the Phoenix is a level 25 pet ability that allows the hunter's pet to return to life after dying.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:18 schreef Fratz het volgende:
heb mijn hunter alt maar eens afgestoft.
hoe werkt heart of the phoenix? schijnt het maar niet de doen bij mij?
Gebruikte zelf erg veel Mp5. Heb alleen een halfjaar al niet meer gespeeld dus weet niet of dr veel veranderd isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:19 schreef Evertjan het volgende:
vraagje voor de resto shamans onder ons wat voor gems gebruiken jullie om de blue sockets mee op te vullen de SP+Mp5 of de haste/intellect stenen?
Ik heb naast mijn priest nog een level 80 unholy DK tank armory. Frost wordt inderdaad gezien als de tank build, daarna unholy (meer als aoe tank) en blood als de minste tank build. Dit wil niet zeggen dat je niet kán tanken in blood.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:24 schreef Jessah het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die op level 80 met hun DK spelen? Heb zo het idee dat het er vast genoeg zullen zijn.
Ik word waarschijnlijk morgen 80 op m'n DK en wil 'm uiteindelijk wel een tank maken. Ik heb alleen geen flauw idee hoe of wat. Voorheen was Frost dé tanking build, is dat nu nog steeds zo?
Zelf had ik een Blood spec in gedachten (zoiets), maar ik heb geen idee of het wat is. Ik snap dat Dancing Rune Weapon niet echt een tankspell is, maar voor dat ene puntje vond ik het wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |