Death grip, chains of ice combo.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:24 schreef GI het volgende:
Het schijnt een eitje te zijn de sparks te stacken als je een DK meeneemt. Die hadden wij dus niet maar kregen het toch wel voor elkaar
Is dat zo? Nooit met een DK gedaan eigenlijk...Onze guild heeft wel meer classes niet, dat krijg je als je maar met z'n 12-en bent :pquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:24 schreef GI het volgende:
Het schijnt een eitje te zijn de sparks te stacken als je een DK meeneemt. Die hadden wij dus niet maar kregen het toch wel voor elkaar
quote:Pain supression
8% of base mana 40 yd range
Instant cast 3 min cooldown
Instantly reduces a friendly target's threat by 5%, reduces all damage taken by 40% and increases resistance to Dispel mechanics by 65% for 8 sec.
This spell is not something you will use on every cooldown. The change in threat is somewhat of a risk to take so you will have to look at your Omen when you cast it to be sure you won't be sending your tank towards a dps or two due to aggro problems. The reducement of the damage is however what makes this spell so golden. 40% less damage is something you really want to use when you know the damage is going to be intense.
Verder nog dingen die ik mis heb ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:25 schreef vogelkooi het volgende:
Ik miste eigenlijk Pain Suppression. is soms ook erg handig als healer.
Zoals Freeze die niet snel genoeg word disspelt waardoor je vast blijft zitten in een circle die een paar ton sneeuw op je laat vallen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:58 schreef Murloc het volgende:
Probleem met EoE (maar ook bv. Hodir hardmode) is niet zozeer de enrage timer, maar meer de mate van gebruik maken ban debuffs.
Als je dat onder de knie hebt als raid, is het een stuk eenvoudiger
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:02 schreef GI het volgende:
Voor de healers, ik ben in de pen gekropen
http://www.yadians.com/vi(...)ling-through-it..htm
Hoor het graag als ik het mis heb
Zetten jullie een Disc-priest op de tank? Hebben jullie geen Holy paladin of Holy priest of zelfs een Resto Shaman?quote:For a disc healer this will be te toughest part. You'll probably be assigned to the tank...
Waar zou je een Disc healer anders op zetten?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:26 schreef Brutus.nl het volgende:
Zetten jullie een Disc-priest op de tank? Hebben jullie geen Holy paladin of Holy priest of zelfs een Resto Shaman?
Met een DK is het wel makkelijk ja. Death grip + chains of icequote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:24 schreef GI het volgende:
Bij ons meestal op de raid, een discpriest is erg succesvol in het in leven houden van de andere clothies en healers. Die shields zorgen er prima voor dat dps niet een one-shot krijgt en voor Holy healers is het vaak veel makkelijker om veel op slechts één of twee personen te healen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:39 schreef GI het volgende:
[..]
Waar zou je een Disc healer anders op zetten?
Zoals ik het beleef (ben zelf de disc healer) is juist een group healen niet waar ik voor gemaakt ben. Het in elkaar houden van de tank is veel meer waar ik goed voor ben. De verschillende schilden en de snelle heals zijn juist in een gevecht waar veel damage bij is een voorsprong op een andere soort healer.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:54 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Bij ons meestal op de raid, een discpriest is erg succesvol in het in leven houden van de andere clothies en healers. Die shields zorgen er prima voor dat dps niet een one-shot krijgt en voor Holy healers is het vaak veel makkelijker om veel op slechts één of twee personen te healen.
Wij doen veel 10-man raids, ik als holy paladin over het algemeen op de maintank en offtank, de resto druid op de offtank en raid en de disc priest op de raid. Als we een holy priest hebben gaat deze naar de offtank en de derde healer naar de raid.
Disc priests staan bijna nooit op de tank, tenminste niet bij ons. De hoeveelheid burst healing is vrij laag waardoor het heel veel stress oplevert als er even geen shield op de tank meer zit.
Het is ook niet zo dat een Disc healer niet op de groep kan staan, het is immers met de verschillende schilden voor veel AOE damage geen eens een hele slechte. Maar het werkt minder. Zoals je in het andere stuk dat ik geschreven heb kan lezen een hoop van een Disc healer afhankelijk van single targetting.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:27 schreef Brutus.nl het volgende:
Ja, de boom staat bij ons ook altijd op de raid, alleen een HoT zo af en toe op de offtank is wel prettig. Shaman healers hebben we al een tijdje niet (tenminste niet raidende).
Zal het eens proberen, ik deel de laatste tijd vaak de healers in. Merk vanzelf wel of het werkt en als de priest het er niet mee eens is hoor ik het ook wel
Kologarn lijkt me wel een goede om het te proberen.
Toch vind ik persoonlijk de PW:shield een hele mooie "Oh shit" voor op dps'ers.
quote:Divine Aegis
Critical heals create a protective shield on the target, absorbing 30% of the amount healed. Lasts 12 sec.
quote:Grace
Your Flash Heal, Greater Heal, and Penance spells have a 100% chance to bless the target with Grace, increasing all healing received from the Priest by 3%. This effect will stack up to 3 times. Effect lasts 15 sec. Grace can only be active on one target at a time.
Voor 500 goud ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:38 schreef joshuadewit het volgende:
ja maar kak, had ik net zo goed flying kunnen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |