abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 augustus 2009 @ 09:24:11 #226
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72192542
Het schijnt een eitje te zijn de sparks te stacken als je een DK meeneemt. Die hadden wij dus niet maar kregen het toch wel voor elkaar
pi_72192588
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:24 schreef GI het volgende:
Het schijnt een eitje te zijn de sparks te stacken als je een DK meeneemt. Die hadden wij dus niet maar kregen het toch wel voor elkaar
Death grip, chains of ice combo.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_72192859
quote:
Is dat zo? Nooit met een DK gedaan eigenlijk...Onze guild heeft wel meer classes niet, dat krijg je als je maar met z'n 12-en bent :p
  donderdag 27 augustus 2009 @ 09:58:43 #229
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_72193175
Probleem met EoE (maar ook bv. Hodir hardmode) is niet zozeer de enrage timer, maar meer de mate van gebruik maken ban debuffs.
Als je dat onder de knie hebt als raid, is het een stuk eenvoudiger
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:02:25 #230
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72193233
Voor de healers, ik ben in de pen gekropen
http://www.yadians.com/vi(...)ling-through-it..htm
Hoor het graag als ik het mis heb

Ow, en als ik toch aan het 'spammen' ben. Heb ook een stuk over disc-healing geschreven. En hoe het zo anders is dan andere healing-specs/classes.
http://www.yadians.com/vi(...)the-how-and-why-.htm
pi_72193681
Ik miste eigenlijk Pain Suppression. is soms ook erg handig als healer.
Fear is the grease of society.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:30:57 #232
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72193840
Hé. Die ben ik vergeten . Ik gebruik hem wel. Ik ga eens aanpassen
quote:
Pain supression
8% of base mana 40 yd range
Instant cast 3 min cooldown
Instantly reduces a friendly target's threat by 5%, reduces all damage taken by 40% and increases resistance to Dispel mechanics by 65% for 8 sec.

This spell is not something you will use on every cooldown. The change in threat is somewhat of a risk to take so you will have to look at your Omen when you cast it to be sure you won't be sending your tank towards a dps or two due to aggro problems. The reducement of the damage is however what makes this spell so golden. 40% less damage is something you really want to use when you know the damage is going to be intense.

[ Bericht 32% gewijzigd door GI op 27-08-2009 10:37:24 ]
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:37:59 #233
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72194027
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:25 schreef vogelkooi het volgende:
Ik miste eigenlijk Pain Suppression. is soms ook erg handig als healer.
Verder nog dingen die ik mis heb ?
pi_72194256
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:58 schreef Murloc het volgende:
Probleem met EoE (maar ook bv. Hodir hardmode) is niet zozeer de enrage timer, maar meer de mate van gebruik maken ban debuffs.
Als je dat onder de knie hebt als raid, is het een stuk eenvoudiger
Zoals Freeze die niet snel genoeg word disspelt waardoor je vast blijft zitten in een circle die een paar ton sneeuw op je laat vallen?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_72195155
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:02 schreef GI het volgende:
Voor de healers, ik ben in de pen gekropen
http://www.yadians.com/vi(...)ling-through-it..htm
Hoor het graag als ik het mis heb
quote:
For a disc healer this will be te toughest part. You'll probably be assigned to the tank...
Zetten jullie een Disc-priest op de tank? Hebben jullie geen Holy paladin of Holy priest of zelfs een Resto Shaman?
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:39:01 #236
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72195460
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:26 schreef Brutus.nl het volgende:

Zetten jullie een Disc-priest op de tank? Hebben jullie geen Holy paladin of Holy priest of zelfs een Resto Shaman?
Waar zou je een Disc healer anders op zetten?
pi_72195598
quote:
Met een DK is het wel makkelijk ja. Death grip + chains of ice .

Hoe wij het altijd doen is de map pingen waar de sparks vandaan komen. De tank kite de boss aan de buitenkant van de cirkel dan naar precies tegenover de spark, zodat hij via het midden naar de boss gaat. Daar doet een DK z'n chains erop en doden we hem. Bij de volgende spark kite de tank Malygos weer rond, zodat de spark precies over de andere kapotte spark vliegt, chains of ice etc.

3e fase is idd vaag. Het makkelijkst is het om allemaal te groupen op 1 persoon en die te marken met een ster oid. Als hij zich op jou focust en surge of power doet gewoon shielden van je combopoints, anders die andere finishing move doen.
Wanneer er een static field komt, volgt iedereen de marked player een stukje naar links of naar rechts totdat je uit de field bent en wacht je daar tot de volgende field komt. Wij bewegen steeds tegen de klok in om hem heen.

In het begin is het wel lastig om die static fields te herkennen, maar als je weet hoe ze eruit zien is het een stuk makkelijker.
pi_72195852
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:39 schreef GI het volgende:

[..]

Waar zou je een Disc healer anders op zetten?
Bij ons meestal op de raid, een discpriest is erg succesvol in het in leven houden van de andere clothies en healers. Die shields zorgen er prima voor dat dps niet een one-shot krijgt en voor Holy healers is het vaak veel makkelijker om veel op slechts één of twee personen te healen.

Wij doen veel 10-man raids, ik als holy paladin over het algemeen op de maintank en offtank, de resto druid op de offtank en raid en de disc priest op de raid. Als we een holy priest hebben gaat deze naar de offtank en de derde healer naar de raid.

Disc priests staan bijna nooit op de tank, tenminste niet bij ons. De hoeveelheid burst healing is vrij laag waardoor het heel veel stress oplevert als er even geen shield op de tank meer zit.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:58:39 #239
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72195972
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:54 schreef Brutus.nl het volgende:

[..]

Bij ons meestal op de raid, een discpriest is erg succesvol in het in leven houden van de andere clothies en healers. Die shields zorgen er prima voor dat dps niet een one-shot krijgt en voor Holy healers is het vaak veel makkelijker om veel op slechts één of twee personen te healen.

Wij doen veel 10-man raids, ik als holy paladin over het algemeen op de maintank en offtank, de resto druid op de offtank en raid en de disc priest op de raid. Als we een holy priest hebben gaat deze naar de offtank en de derde healer naar de raid.

Disc priests staan bijna nooit op de tank, tenminste niet bij ons. De hoeveelheid burst healing is vrij laag waardoor het heel veel stress oplevert als er even geen shield op de tank meer zit.
Zoals ik het beleef (ben zelf de disc healer) is juist een group healen niet waar ik voor gemaakt ben. Het in elkaar houden van de tank is veel meer waar ik goed voor ben. De verschillende schilden en de snelle heals zijn juist in een gevecht waar veel damage bij is een voorsprong op een andere soort healer.

Maar, dat kan met voorkeur te maken hebben. Group-healing moet je juist een Holy priest (poh) of druid op zetten imho. Zelfs een shaman is met zijn chain-heal beter voor group naar mijn mening.

Trouwens, burst-healing is weliswaar niet heel hoog maar mijn Penance gooit toch 12-15k richting tank. Schild erbij reken je nog eens 4K erbij en een PoM sprong is ook weer ongeveer zoiets.
pi_72195993
Bij ons staat de disc priest ook altijd op de tank idd. Shamans meestal op de raid samen met een boom.
pi_72196758
Ja, de boom staat bij ons ook altijd op de raid, alleen een HoT zo af en toe op de offtank is wel prettig. Shaman healers hebben we al een tijdje niet (tenminste niet raidende).

Zal het eens proberen, ik deel de laatste tijd vaak de healers in. Merk vanzelf wel of het werkt en als de priest het er niet mee eens is hoor ik het ook wel
Kologarn lijkt me wel een goede om het te proberen.

Toch vind ik persoonlijk de PW:shield een hele mooie "Oh shit" voor op dps'ers.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:33:10 #242
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72196898
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:27 schreef Brutus.nl het volgende:
Ja, de boom staat bij ons ook altijd op de raid, alleen een HoT zo af en toe op de offtank is wel prettig. Shaman healers hebben we al een tijdje niet (tenminste niet raidende).

Zal het eens proberen, ik deel de laatste tijd vaak de healers in. Merk vanzelf wel of het werkt en als de priest het er niet mee eens is hoor ik het ook wel
Kologarn lijkt me wel een goede om het te proberen.

Toch vind ik persoonlijk de PW:shield een hele mooie "Oh shit" voor op dps'ers.
Het is ook niet zo dat een Disc healer niet op de groep kan staan, het is immers met de verschillende schilden voor veel AOE damage geen eens een hele slechte. Maar het werkt minder. Zoals je in het andere stuk dat ik geschreven heb kan lezen een hoop van een Disc healer afhankelijk van single targetting.
quote:
Divine Aegis
Critical heals create a protective shield on the target, absorbing 30% of the amount healed. Lasts 12 sec.
quote:
Grace
Your Flash Heal, Greater Heal, and Penance spells have a 100% chance to bless the target with Grace, increasing all healing received from the Priest by 3%. This effect will stack up to 3 times. Effect lasts 15 sec. Grace can only be active on one target at a time.
pi_72196955
ja hmm wel beetje genaaid dat ik net een abyssal bag heb gehaald voor 500g, gaan ze soulshards uit je bags halen... /cry?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:37:13 #244
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72196992
Ach, je kan er nog ruim een jaar van genieten.
pi_72197028
ja maar kak, had ik net zo goed flying kunnen halen
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:38:49 #246
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72197041
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:38 schreef joshuadewit het volgende:
ja maar kak, had ik net zo goed flying kunnen halen
Voor 500 goud ?
pi_72197232
doe maar 17k

De uberfants zijn zo overrated!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_72197362
voor 650, maar die andere 150g had ik al t was maar een level 63 lock
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:05:39 #249
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_72199738
Prayer of Healing, 5 crits, 5 bubbles
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_72199841
en soulfire word instant en kost geen shard meer? met nog een hoop andere attacks en death coil doet langer fearen en meer healing? locks krijgen daaover vast veel gezeik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')