abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:00:17 #76
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_72062992
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 07:35 schreef Keltie het volgende:

[..]

Linkje?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:11:38 #77
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_72064490
ook al is het mis lastig om haar te laten gaan..
misschien is dat wel het beste,
je houd zoveel van haar, maar hoe kan je verder gaan als ze tijdens jullie relatie een ander heeft lopen zoenen..
als die gene 'haar kon helpen' kan dat toch ook door te praten, daar hoef je heus niet een ander voor te zoenen lijkt me.

Ook al zou het voor jou misschien heel moeilijk zijn om naar dit advies te luisteren, ik wens je er veel succes mee.
ik snap dat het moeilijk is als je nog zoveel om haar geeft!

Echt klote, =(
succes ermee.!
pi_72066066
Gozer ik zou nu echt de eer aan jezelf houden.
Vreemd gaan kan gebeuren, maar het verhaal daarna zou voor mij echt einde verhaal beteken.
Nadat ze is vreemd gegaan laat ze hem ook nog een week naar Nederland laten komen, jou compleet negeren, jou blocken op msn en dan ook nog die foto van haar met die kerel erop zetten is echt einde verhaal.

Ik heb ook niet echt het idee dat ze je terug wil.
Ze heeft je echt keihard genaait.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_72066248
Uit de 1e alinea van de OP:
quote:
.............Hierna is het uit voor gebloeid.
Het is bijna literatuur!!

Ik ga nu verder lezen...........
pi_72066758
Gewoon lekker verder gaan met je leven. Je bent nog jong en je hoeft niet op die manier aan de kant geschoven te worden.
Haters gonna hate.
pi_72067052
quote:
Ze heeft nog steeds mega gevoelens voor mij, maar ook nu voor die jongen uit Denemarken....

Hoe mega haar gevoelens voor jou ook zijn, de gevoelens voor Bjørn zijn mega-derder. Anders had ze wel een foto van jou op de MSN gezet en hém geblockt.

Move on.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:54:24 #83
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_72067231
Dat je van jouw zijde nog zou willen verder gaan hiermee, zegt ook wel iets over je eigen zelfrespect in mijn ogen.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:20:18 #84
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_72067850
dat die TS nog energie steekt in dat wijf zeg.....
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_72067944
Oprotten met dat wijf natuurlijk. Schluß!
pi_72068080
De ex van TS heeft zich echt vaak afgevraagd hoe ver ze moest gaan om hem te dumpen, lijkt me.
Dit, dus.
pi_72068348
Gewoon beëindigen, hoe moeilijk het ook klinkt. Liever gisteren dan vandaag. Ze wilde overduidelijk dat de boodschap overkwam, anders zet ze die foto niet als schermafbeelding, (of is ze misschien niet al te intelligent?) misschien realiseert ze nu pas dat ze dat niet had moeten doen, maar dat moet te laat zijn, zo iemand zal vaker de fout in gaan. Heb het gezien met mijn ex, die heeft inmiddels al een ander vriendje, maar is ondertussen al 5 keer vreemdgegaan.
  Moderator vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:57:17 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_72068632
quote:
Eerste week krijg ik nog steeds smsjes van haar, "wou dat je mee was gegaan". Tweede week heb ik niks gehoord, waarschijnlijk dat haar telefoon was uitgevallen.
Hier had al een belletje moeten gaan rinkelen, er zijn vast wel meer telefoons in Denemarken hoor (of Internet).

Ik zou haar maar dumpen, dat wordt niets meer. En die foto heeft ze gewoon expres op MSN gezet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:58:47 #89
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_72068661
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:56 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Tupac, juweetz.
Dr.Dre feat. Kurupt

OT:
Dumpen! Das logisch..
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:16:15 #90
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_72069105
Dump haar!

-edit- niet zo agressief-

lucht op!

maar klote kerel, heb het ook mee moeten maken...
zulke keuzes zijn niet fijn, en ongewild overkomt het je

[ Bericht 20% gewijzigd door Re op 21-08-2009 13:38:02 ]
A man's got to do what a man's got to do
pi_72070408
Absoluut stoppen. Voor vreemdgaan is geen enkel excuus. Oké, de omstandigheden waarin ze zat waren niet je-van-het, maar ik zou er maar gewoon vanuit gaan dat ze aangeschoten en wel dit heeft gedaan. Zomer, lekker weer, romantiek, drankje, hitsige jongemannen = wippen voor de gimiddeld 18jarige die niet al te sterk in haar schoenen staat. Daar komt bij: vergeef je haar nu, ligt ze over een paar maanden ook weer ergens als "troost" bij iemand in bed. Kom op, je verdient ongetwijfeld beter.
pi_72070610
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:50 schreef KG0603 het volgende:
Zoals de titel vermeldt mijn vriendin is vreemd gegaan. Het wordt het lang verhaal. Kijk maar of je het leest of niet !

Ik ontmoette haar in een discotheek in Brabant ergens, en ik was gelijk verkocht. Ze zag er zo leuk uit en die kans wou ik niet mij laten ontglippen. Ben naar haar toegelopen een gesprek aangeknoopt. Ze zag er leuk uit en had ook nog lieve persoonlijkheid. Later op de avond hebben we nummers uitgewisseld en heb ik haar later nog gesmst of ze nog wat leuks met mij wou gaan doen. Weekje later zijn we ergens gaan wokken en daarna naar de film geweest. Heb ik afscheidt genomen met een lekkere zoen. Hierna is het uit voor gebloeid.

Ging allemaal prima, veel samen dingen geweest doen en een paar daagjes naar Scheveningen geweest.
Maar na 6 maanden veranderde wat in haar leven, ze had de geschiedenis gevonden van der pa, haar pa zat vreemd te gaan met een andere vrouw. Dit was allemaal voor haar vakantie naar Denemarken.

Maar goed, ze ging dus op vakantie naar Denemarken voor 2 weken. Eerste week krijg ik nog steeds smsjes van haar, "wou dat je mee was gegaan". Tweede week heb ik niks gehoord, waarschijnlijk dat haar telefoon was uitgevallen.

Nadat ze terugkwam merkte ik dat ze "anders" was. Ze negeerde mij bijna volledig. Ik heb haar gebeld maar ik kreeg de moeder eraan. Ze zei tegen mij dat haar man en zijzelf hadden besloten om uit elkaar te gaan. Wist echt niet wat ik toen moest zeggen, kan me ook niet voorstellen als je ouders uit elkaar gaan, lijkt me vreselijk. Heb nog dagen erna nog steeds haar proberen te bereiken, maar ze was steeds bij vrienden. Ik wou er voor haar zijn zei ik tegen de moeder, maar ze zei dat ze zich helemaal van iedereen opsluit, en liever bij haar vrienden was dan bij haar vriend ? ;s

Heb haar een liefdesbrief geschreven, om te vertellen hoe ik me over haar voelde en dat ik altijd voor haar klaar stond, dit heb ik nog nooit voor iemand gedaan maar voor dit meisje wel.
Nog een week later en had haar nog steeds niet gezien ... nog steeds niet gesproken ..

Op een begeve moment zegt een vriend van mij, hey man, waarom staat >...< met een andere kerel te zoenen op msn ? Wtf, stuur eens een screenshot, en ja hoor, foto met haar en een ander kerel die ze aant zoenen was. Wat hierna gebeurde kan ik me vrij weinig herinneren. Was ontzettend kwaad en verdrietig.

Heb haar op een begeven moment weten te spreken, alleen via msn dan. Ze had iemand in Denemarken leren kennen, een Deen, fucking lelijke kerel ook nog eens jeez. Die kerel had blijkbaar hetzelfde meegemaakt als haar, en ze kon haar "helpen". Ze vertelde mij dat ze erge spijt had wat ze had gedaan, en ze wou mij egt niet kwetsen maar "het gebeurde gewoon". Ze heeft nog steeds mega gevoelens voor mij, maar ook nu voor die jongen uit Denemarken. Die jongen uit denemarken is nog een week na haar vakantie een week naar nederland gekomen om haar te kunnen zien ...

Geen idee wat ik moet doen nu, moet ik nu wachten op haar tot ze weer een beetje op orde is ? Of moet ik nu maar iemand anders gaan zoeken, terwijl ik nog gevoelens voor haar heb ? I has no clue

Ik ga vanavond nog eens bellen en vragen naar de moeder van der, proberen of ik nog wat er uit kan krijgen want op het moment vertrouw ik haar voor geen meter meer.

Extra info: ben 20 jaar, zij is 18

Als iemand dit verhaal heeft gelezen tot het einde, hoop dat het een beetje te lezen viel. Adviezen zijn altijd welkom.

Groeten
dude lekker dumpen man
A friend doesn't go on a diet because you are fat
pi_72071606
Serieus? Dat ze die foto op msn zet betekent in mij ogen dat ze gewoon loopt te showen aan haar vrienden dat ze een nieuwe heeft geregeld. En dan jou blokken en emo lopen doen tegen jou, tjongejonge. Ze heeft gewoon een dubbele agenda en kiest Björn boven jou, als dat uberhaupt iets gaat worden.

Klote man!

en verder:
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:29 schreef Aneurism het volgende:
Ik zou lekker sms'en dat ze net zo erg is als haar vader en verder het contact verbreken.
pi_72071905
Ts, dit is allemaal zo ijs en ijskoud gegaan....denk je echt dat je een andere keuze hebt dan wat je hier in vier pagina's al hebt kunnen lezen aan 'adviezen'?
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:16:40 #95
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_72072264
quote:
Ik zou lekker sms'en dat ze net zo erg is als haar vader en verder het contact verbreken.
Dat dus, laat je haar met het zelfde gevoel achter.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_72072270
Heb een soortgelijke situatie meegemaakt, en ben daarna met haar verder gegaan....
NIET DOEN!!!
Je relatie komt niet eens meer in de buurt van zoals het eerst was.

Gewoon samen met vrienden die gekke Deen molesteren en daarna gewoon verder gaan met je leven. Die dude kan er natuurlijk niks aan doen, maar het lucht wel op
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_72072357
heb niet alles gelezen, dus als het al gezegd is mijn excuses:

Zo te horen valt er neit veel te dumpen, maar is TS al gedumpt. Wel op een lullige manier en zonder dat hij het zelf wist, maar ontlopen, niks laten horen, en intussen een foto zoenend met deen op MSN gebruiken lijkt me duidelijk.

Hij hoeft haar niet te dumpen. Hij is zelf al gedumpt door haar, ze heeft alleen niet de moeite genoemen (waarschijnlijk niet hget lef) om het dat ook nog even zo te vertellen.
pi_72072580
Ik zou haar een sms sturen dat je het haar niet kwalijk neemt omdat het in haar genen zit om onbetrouwbaar te zijn, ze is hetzelfde als haar vader.

Dat je hier serieus over moet nadenken verbaast me nogal, ze gaat vreemd durft het notabene online te zetten en laat niets van zich horen. Daarna verteld ze je dat ze ook verliefd is op een of andere loser uit Denemarken. Als je een beetje zelfrespect hebt wil je niets meer met haar te maken hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_72074532
Bedankt voor alle reacties tot nu toe
Dit weekend ga ik lekker op stap, lekker los en achter de rokjes aan.
Heb haar niet meer gesproken, voelt goed tot nu toe.
pi_72075518
quote:
precies!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')