Maar ja, je moet toch IETS om je voort te bewegen als pinguin. Anders zit je de hele tijd je eigen wieg annex graf vol te schijten, dat is ook weer zo watquote:
Lopen, rennen, skaten, zwemmen, duiken en fietsen gaan me dan wel weer prima afquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja, je moet toch IETS om je voort te bewegen als pinguin. Anders zit je de hele tijd je eigen wieg annex graf vol te schijten, dat is ook weer zo wat
Zou dat eigenlijk technisch gezien kunnen? Lopend schijten?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lopen, rennen, skaten, zwemmen, duiken en fietsen gaan me dan wel weer prima afmaar ik zit toch liever op een toiletpot als ik moet schijten, tijdens het lopen zou ik vreemde reacties verwachten.
Oh bedankt, ik ga kijkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:44 schreef OA het volgende:
Iedereen heeft een PM, maar het envelopje wordt niet geel om een of andere reden...
Sorry, ik moest lachen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:44 schreef OA het volgende:
Iedereen heeft een PM, maar het envelopje wordt niet geel om een of andere reden...
Nijnselquote:
Ah okay... Als hij één van die 100 gearresteerden is, dan was die stekker er dus nog uit geweestquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, MPG was bang dat hij te veel moest gaan teruglezen na Laaglanden, dus heeft hij bij FOK! de stekker er even uitgetrokken.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fok! heeft down, is heel wat anders
jij ook al nietquote:
jij bent dus HuHuquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:44 schreef OA het volgende:
Iedereen, dus alle 260.000+ users, heeft een PM, maar het envelopje wordt niet geel om een of andere reden...
ja, dat kan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou dat eigenlijk technisch gezien kunnen? Lopend schijten?
Ah, bedankt voor je onderzoekquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
ja, dat kan.
als je aan de spuitpoep bent dan is er geen houden aan
Lang genoeg, ze kijken toch niet naar FBquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:29 schreef JortK het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang mijn reactie hier blijft staan: FOK! gehakt SC # 3
Alstuquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:04 schreef Nijns het volgende:
Lieve mensen, noem eens een instantie die ik kan bellen voor gratis juridisch advies?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, alle 260.000+ envelopjes zijn geel geworden. Het duurt ook even natuurlijk :s)
1 |
Nou succes dan... al heb ik geen idee waarmee...quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:10 schreef Nijns het volgende:
Dankje!
@ Duckie: ja heb ik wel maar ik wil het even anders doen nulang verhaal.. Rechtsbijstand is de volgende stap.
Kan ik hier eventjes niet neerzettenquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou succes dan... al heb ik geen idee waarmee...
o dan was ik 1 van de laatste denk ik...quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, alle 260.000+ envelopjes zijn geel geworden. Het duurt ook even natuurlijk
prima hoor, maar nu al terug van vakantie? Dat was dan ook niet lang...quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kan ik hier eventjes niet neerzetten
Iets zegt me dat ze er 50 stored procedures en 20 met de hand gebouwde sqlstrings voor nodig hebben.quote:
nee hoor, ff data base plat leggen, export naar excel, waarde op 1 zetten, importeren en data base weer opbrengen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze er 50 stored procedures en 20 met de hand gebouwde sqlstrings voor nodig hebben.
Ah, daar hebben we het al:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
Wel even de database in blokjes van 65536 records knippen, maar hey, kleinigheidje hou je tochquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:45 schreef wel.o.k het volgende:
nee hoor, ff data base plat leggen, export naar excel, waarde op 1 zetten, importeren en data base weer opbrengen.
veel sneller
is het geen acces database dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel even de database in blokjes van 65536 records knippen, maar hey, kleinigheidje hou je toch
Waarom zou je dat opknippenquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel even de database in blokjes van 65536 records knippen, maar hey, kleinigheidje hou je toch
maar dat draait niet op win2000quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
En in 2007 heb je meer dan 1 miljoen rijen
8 daagjes maarquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
prima hoor, maar nu al terug van vakantie? Dat was dan ook niet lang...
quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
8 daagjes maarmaar was heerlijk hoor
dag wizzkidjes![]()
iedereen is zijn password aan het veranderen denk ikquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:06 schreef wel.o.k het volgende:
even serieus, sta ik zo strak van de koffie of is fok reteheel erg traag op dit moment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |