Maar ja, je moet toch IETS om je voort te bewegen als pinguin. Anders zit je de hele tijd je eigen wieg annex graf vol te schijten, dat is ook weer zo watquote:
Lopen, rennen, skaten, zwemmen, duiken en fietsen gaan me dan wel weer prima afquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja, je moet toch IETS om je voort te bewegen als pinguin. Anders zit je de hele tijd je eigen wieg annex graf vol te schijten, dat is ook weer zo wat
Zou dat eigenlijk technisch gezien kunnen? Lopend schijten?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lopen, rennen, skaten, zwemmen, duiken en fietsen gaan me dan wel weer prima afmaar ik zit toch liever op een toiletpot als ik moet schijten, tijdens het lopen zou ik vreemde reacties verwachten.
Oh bedankt, ik ga kijkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:44 schreef OA het volgende:
Iedereen heeft een PM, maar het envelopje wordt niet geel om een of andere reden...
Sorry, ik moest lachen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:44 schreef OA het volgende:
Iedereen heeft een PM, maar het envelopje wordt niet geel om een of andere reden...
Nijnselquote:
Ah okay... Als hij één van die 100 gearresteerden is, dan was die stekker er dus nog uit geweestquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, MPG was bang dat hij te veel moest gaan teruglezen na Laaglanden, dus heeft hij bij FOK! de stekker er even uitgetrokken.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fok! heeft down, is heel wat anders
jij ook al nietquote:
jij bent dus HuHuquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:44 schreef OA het volgende:
Iedereen, dus alle 260.000+ users, heeft een PM, maar het envelopje wordt niet geel om een of andere reden...
ja, dat kan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou dat eigenlijk technisch gezien kunnen? Lopend schijten?
Ah, bedankt voor je onderzoekquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
ja, dat kan.
als je aan de spuitpoep bent dan is er geen houden aan
Lang genoeg, ze kijken toch niet naar FBquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:29 schreef JortK het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang mijn reactie hier blijft staan: FOK! gehakt SC # 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |