bedoel je nou dat je denkt dat Joshua een kloon is van Just Me??quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:33 schreef bodpa09 het volgende:
Dus toch! Heb je er veel schik aan beleefd?
nee joh trust me Just Me is niet Joshuaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:50 schreef bodpa09 het volgende:
Ja dat bedoel ik. Hij zegt toch niet voor niets TVPoets.
Het zou wel een hele goede rol zijn, knap gespeeld!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:24 schreef YPPY het volgende:
just me zou echt niet met zo'n kloon aankomen, die doet dat wel beter.
ik ben ook benieuwd... alleen heb ik persoonlijk niet het idee dat dat verhaal gaat komen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:33 schreef droomvrouwtje het volgende:
nee klopt.. maar kan me niet voorstellen dat joshua een kloon is.... zal aan mij liggen.. dus ik blijf wel nieuwsgierig naar het verhaal
just me is een hij???quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:50 schreef bodpa09 het volgende:
Ja dat bedoel ik. Hij zegt toch niet voor niets TVPoets.
nou ik kan me niet voorstellen dat joshua GEEN kloon is, eerlijk gezegd. ik vind 't er nogal dik bovenop liggen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:33 schreef droomvrouwtje het volgende:
nee klopt.. maar kan me niet voorstellen dat joshua een kloon is.... zal aan mij liggen.. dus ik blijf wel nieuwsgierig naar het verhaal
Ik ben GEEN kloon jahquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:38 schreef trui het volgende:
[..]
nou ik kan me niet voorstellen dat joshua GEEN kloon is, eerlijk gezegd. ik vind 't er nogal dik bovenop liggen.
met tietuh hè en heb 2 kinderen borstvoeding gegeven!quote:
kijk maar eens in de OP en zoek de post van just me in een eerder estafette topic op. ik kan me ook echt niet voorstellen dat just me joshua is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:02 schreef bodpa09 het volgende:
Hmmmm, ik ben natuurlijk een newbie he, en kan het niet anders lezen. Nouja, de enige die echt uitsluitsel kan geven is Just Me zelf.
Maarre... heb je die post in clonestopic ook gezien?
Niet nodig hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:54 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Nog een foutje. Ik kruip weer even onder steen, goed?
ik zou Joshua nu eigenlijk de kans willen geven om haar verhaal inderdaad hier neer te zetten, om gewoon te laten zien wie ze nou eigenlijk is... (wat ze kwijt wil dan...) het stokje is al vaker een week bij iemand geweest, toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
Kunnen we niet gewoon iemand anders het stokje geven ipv Joshua?
Nee joh! Ik kan me op zich wel voorstellen dat je het zo gelezen hebt, hoor, alleen als je hier al wat jaartjes meeloopt, weet je dat just me dat niet zal doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:54 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
niet doen joh, nergens voor nodig, ook iemands profiel is niet altijd te vertrouwen hoor !!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:54 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat heel veel hier heel graag wat meer info willenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
Meerdere mensen hebben er best een poos over gedaan om een verhaal te schrijven...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:00 schreef mijsje het volgende:
ik zou Joshua nu eigenlijk de kans willen geven om haar verhaal inderdaad hier neer te zetten, om gewoon te laten zien wie ze nou eigenlijk is... (wat ze kwijt wil dan...) het stokje is al vaker een week bij iemand geweest, toch?
Joshua weet ervan, we hebben (PM) contact gehad, dus als het geen kloon is dan komt het verhaal er wel aan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
Aanvullend op de reacties voor me: en als het anders was gelopen, had ze misschien haar prachtige dochter nu niet gehad!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:36 schreef Blablaman het volgende:
Eerste gedachte die ik had bij het lezen van je verhaal was: "kon je het maar van te voren weten", dan had het allemaal niet zo hoeven lopen.
Na het weekend pas had het druk en het is bijna af.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:53 schreef Vicky het volgende:
ik oo kniet eerlijk gezegd..
zal er nog een Joshuaverhaal komen??
misschien maakt ze er wel meteen een boek van!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:59 schreef trui het volgende:
ook als 't een kloon is kan er toch best een verhaal komen?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:40 schreef moussy het volgende:
[..]
misschien maakt ze er wel meteen een boek van!
Dat vind ik erg lief van jequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:36 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Aanvullend op de reacties voor me: en als het anders was gelopen, had ze misschien haar prachtige dochter nu niet gehad!
Pvoesssss, ik had al veel respect voor je, maar nu nog meer. Veel sterkte!
Wat een hoop heftige verhalen trouwens hier... Schrik er soms wel van hoeveel leed er verborgen zit achter alle voordeuren en alle nicknames... En wat een sterke mensen dat dan toch nog zijn!
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:53 schreef moussy het volgende:
Ik wilde al bijna posten: zeg dan ook niets!maar tis
spuuglokje
[..]
Ahh toequote:Op zondag 11 oktober 2009 12:04 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Ik word er helemaal niet goed van. Maar ik moet inderdaad gewoon mijn mond houden.
...................quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Joshua. het volgende:
Morgen zal ik mijn verhaaltje wel plaatsen.
quote:
weer terug onder steen kruipt...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:05 schreef Joshua. het volgende:
Na het weekend pas had het druk en het is bijna af.
Heben julie geen gedult als ik wist dat het in een keer af moest zijn.
Dat hebben julie er niet bij vertelt.
Ik ben ook weer ondergedokenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:04 schreef mijsje het volgende:
[..]
[..]
weer terug onder steen kruipt...
Joh, dat verhaal komt er toch nietquote:
* Vlindur is al stil..quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:37 schreef Lois het volgende:
Zeg dames is het nu niet genoeg? Als jullie zo doorgaan komt dat verhaal er zeker niet.
datquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:30 schreef Grijs het volgende:
Moedig dat je zo'n open verhaal vertelt, ondanks de voorgaande reacties!
Zelfde als bij jou toch, hij wil (nog) niet werd waarschijnlijk ook daar wij willen niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Asyniur, daar moest ik ook aan denken.
Maar Joshua wel fijn dat je toch je verhaal geplaatst hebt.
Ik ken Joshua haar voorgeschiedenis niet qua posts (ik lees al een paar weken nauwelijks meer in [OUD] ) maar als ik haar verhaal nu lees, dan lees ik daar toch dat ze aan de pil was en dat ze ondanks ongesteldheid zwanger bleek te zijn. En tegen de tijd dat ze er achter kwam was dat al 24 weken. Volgens mij heb je dan niet zo heel veel keuze meer... Of je nou wil of niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:16 schreef Asyniur het volgende:
Joshua, fijn dat je je verhaal geplaatst hebt!
Maar een ding snap ik niet zo goed. Je zegt dat jij kinderen wilde maar hier zeg je juist dat jullie helemaal geen kinderen wilden
is overigens niet om te rellen/stoken, maar het was het eerste wat me opviel gewoon na het verhaal; dat ik me kon herinneren dat je in het foto-topic dat toen zo expliciet gezegd hebt.
dat stuk had ik wel begrepen, maar ze zegt nu dat zij wel kinderen wilde maar haar vriend niet. Maar in het foto-topic zei ze toen dat ze allebei geen kinderen wilden. Omdat ze dat toen zo expliciet gezegd heeft, was me dat zo bijgebleven. Vandaar dat ik het even terug gezocht heb omdat ik even dacht dat ik het verkeerd had onthouden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:30 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik ken Joshua haar voorgeschiedenis niet qua posts (ik lees al een paar weken nauwelijks meer in [OUD] ) maar als ik haar verhaal nu lees, dan lees ik daar toch dat ze aan de pil was en dat ze ondanks ongesteldheid zwanger bleek te zijn. En tegen de tijd dat ze er achter kwam was dat al 24 weken. Volgens mij heb je dan niet zo heel veel keuze meer... Of je nou wil of niet.
Dat had ik toen verkeerd neer gezet ik bedoelde toen ook dat ik wel kinderen wou en hij niet maat nu is hij er blij mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
dat stuk had ik wel begrepen, maar ze zegt nu dat zij wel kinderen wilde maar haar vriend niet. Maar in het foto-topic zei ze toen dat ze allebei geen kinderen wilden. Omdat ze dat toen zo expliciet gezegd heeft, was me dat zo bijgebleven. Vandaar dat ik het even terug gezocht heb omdat ik even dacht dat ik het verkeerd had onthouden.
Maar ik vind het fijn om te lezen dat voor Joshua en vriend alles op z'n plek is gevallen![]()
En trouwen is leuk!
Mooi mooi mooiquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:38 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Dat had ik toen verkeerd neer gezet ik bedoelde toen ook dat ik wel kinderen wou en hij niet maat nu is hij er blij mee.
Precies op de dag dat we 10 jaar samen zijn is wel de bedoeling.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mooi mooi mooi
Wanneer gaan jullie trouwen? Precies op de dag dat jullie 10 jaar samen zijn?
Wij ook!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:44 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Precies op de dag dat we 10 jaar samen zijn is wel de bedoeling.
Film kijken goed boek lezen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wij ook!
Das de planning iig, nu de uitvoering nog18-11-2000 zou dus 18-11-2010 worden
![]()
Bedankt voor je verhaal. Heb je ook nog hobby's, favoriete leesboeken en favoriete gerechten enzo? Die mis ik nog een beetje!
Wat voor film? (Actie, horror, romantiek?)quote:
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:13 schreef Belana het volgende:
joshua kiest ervoor mij te antwoorden via PM... ze heeft geen idee...maar ik wel en ik ben niet gek.
bijzonder kort van geheugen dan beidenquote:
echt ik had een soortgelijk iets getypt, maar nog niet ingevoerd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef trui het volgende:
joshua, ik ben wel benieuwd hoe 't kan dat je bij een peuterspeelzaal gewerkt hebt en toch zo verbaasd was over 't feit dat kleine kindjes knoeien met eten.
B, je hebt een mooie ondertitel!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:56 schreef Belana het volgende:
[..]
bijzonder kort van geheugen dan beiden
ik denk dat je maar op ignore mode moet bij iedereen, dat lijkt mij echt het beste
Ik schat je in op "Single white female" en"Bezeten van mij"?quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik schat je in op "Single white female" en"Bezeten van mij"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |