??quote:
Korset tot onder haar ganz blote booben.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef lezzer het volgende:
Heeft ze nou eigenlijk een corset aan? Of gans blote booben?
Wie heeft dat nou weer bedacht?quote:Roze Maandag tijdens kermis Geldrop
GELDROP - In navolging van Tilburg komt ook de kermis in Geldrop met een roze maandag. De roze maandag op 7 september is een van de noviteiten op de Geldropse kermis die zaterdag 5 september begint.
De horecaondernemers van 't Groenkoffiehuis en restaurant de 2 Heere zijn de initiatiefnemers van de roze maandag. Rond 19.00 uur is de opening op het horecaplein met extravagante travestieten.
Tijdens de roze maandag zijn er spelletjes als 'naaldhakkenrace', 'handtasjes werpen' en 'hoelahoepen'.
De kermis wordt 5 september om 13.00 uur geopend door wethouder J. van Zeeland. In Geldrop staan veertig attracties op de kermis.
Ik heb het topic centraal gezet. Het staat dan tussen de andere centrale topics in de lijst onder de actieve topics en boven de gesloten topics. Kan iedereen het makkelijk vindenquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waarom bestaat dit topic nog. Al die lesbo's zullen inmiddels toch wel genezen zijn?
Pro gay marriageding geloof ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:25 schreef lezzer het volgende:
Waarom zou zij nou topless willen motorrijden in een parade?
Mag ik 'm verscheuren?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waarom bestaat dit topic nog. Al die lesbo's zullen inmiddels toch wel genezen zijn?
Ik zie het probleem niet zo. 15 en 26 is een heel groot verschil en waarschijnlijk geen lang leven beschoren. Maar lerares/leerlingding vind ik wel slecht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:39 schreef lezzer het volgende:
Lerares schuldig aan seksueel contact met minderjarige
19 augustus 09
Een lesbische muzieklerares in Engeland is schuldig bevonden aan seksueel contact met een 15-jarige leerlinge. Op 21 september komt de zaak voor de rechter.
[ afbeelding ]
Helen Goddard
De 26-jarige Helen Goddard bekende gisteren de affaire, en hangt mogelijk een gevangenisstraf boven het hoofd van 14 jaar. Wat begon met koffie drinken na de les, mondde al snel uit in seksueel contact. Al een tijdje gingen er roddels over de affaire, waarop het schoolhoofd de politie inschakelde.
De leerlinge geeft aan nog steeds verliefd te zijn en de relatie voort te willen zetten wanneer ze over een paar maanden 16 wordt.
Bron: Pink News
Hoi GFquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef GoeRoe86 het volgende:.
Man man man de droom van elke 15 jarig potjequote:
*laat tanden vast zien*quote:
Ja, dat denk ik dan ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:47 schreef NanKing het volgende:
Man man man de droom van elke 15 jarig potje![]()
geen idee schat, wanneer kan je?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lekker ijs
misschien dat ik mezelf zo maar ga vewennen tot een ijsje... ben op weg naar bloedbank
[..]
wanneer zie ik je eigenlijk weer eens?
Ik héb niet eens een tuinbroekquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Relatief weinig lesbeau's hebben een FoBo. Nu kan ik niet checken of jullie altijd in tuinbroek lopen
Sorryquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je ziet er ook helemaal niet uit als een tuinbroek lesbienneDaar gaat mijn vooroordeel
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAUW!!quote:
OK, OK, ik zal zodirect een foto maken en in mijn fotoboek zetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Relatief weinig lesbeau's hebben een FoBo. Nu kan ik niet checken of jullie altijd in tuinbroek lopen
Ik wil ook wel Seven foto zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:20 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAUW!!![]()
![]()
[..]
OK, OK, ik zal zodirect een foto maken en in mijn fotoboek zetten.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:20 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAUW!!![]()
![]()
[..]
OK, OK, ik zal zodirect een foto maken en in mijn fotoboek zetten.
Jij ligt al in 10 stukken tegen de tijd dat we aan het rollebollen toekomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik wil wel rellen maar dan gaan we het daarna rollebollend goedmaken
Nou ergens rond die tijd dan? Ik kan iig vanaf 5 september niet, maar alles daar voor is wat mij betreft primaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog geen foto van 7 of 9
GoeRoe leef jij ook nog?
Pien.. al sla je me doodheb iig van 27aug tot 11sept vrij
nog 1 weekie werken... heb er echt geeeeen zin in haha
wat ga je dan doen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou ergens rond die tijd dan? Ik kan iig vanaf 5 september niet, maar alles daar voor is wat mij betreft prima
Dan zijn Lin en Jur weer een paar dagen wegquote:
we bellen snel wel ff ofzoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan zijn Lin en Jur weer een paar dagen weg
Cute!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
Maak ik een grap over tuinbroeken. Wat heeft mijn vriendin vandaag aan? Een tuinrok!
Foto's!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
Maak ik een grap over tuinbroeken. Wat heeft mijn vriendin vandaag aan? Een tuinrok!
Da's leuk toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik heb zo een examen. Het vak Inleiding op Marketingcommunicatie, PR en voorlichting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zit je eigenlijk ergens?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:14 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Het is pas leuk na de opleiding.
Maar het vakgebied spreekt me inderdaad wel heel erg aan.
Ik ook wel, eigenlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij dat ik toch weer wakker geworden ben
Ik had gisterenavond een BBQ, en het was laat geworden, dus ik schrok ook wel een beetje toen ik om 7.00 wakker was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook wel, eigenlijkMaar het is zo vroeg
niet zeuren ik stond om 5 uur onder de douchequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook wel, eigenlijkMaar het is zo vroeg
Dat is. Na de Bette aanrijding met de opvliegende dwerg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:07 schreef lezzer het volgende:
Is dat nou Jennifer Beals in jouw avatar eigenlijk?
*jaloers is op vakantie
Ok, dat heb ik nog niet gezien denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is. Na de Bette aanrijding met de opvliegende dwerg.
Ik volg de opleiding in Belgie, maar wel Nederlandstalig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waar zit je eigenlijk ergens?
Mijn nicht doet dat ook volgens mij
Gebruik Utorrent. Vervolgens google je op L word season 6 en dan downloaden maar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ok, dat heb ik nog niet gezien denk ik
Wij zijn net begonnen aan seizoen 5.
Seizoen 6 schijnt ook in omloop te zijn met NL Sub.
Huis schoonmakenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:05 schreef Vanyel het volgende:
Vakantie hier. Helaas moet het hele huis + balkon nog opgeruimd en schoongemaakt, maar iig geen werk de komende weken
Oh, nee, da's niet waar zij zitquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:28 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ik volg de opleiding in Belgie, maar wel Nederlandstalig.
Ik wil lekker met een dvd'tje in bed liggen, en mijn vrouw d'r engels is niet zo denderend.quote:Gebruik Utorrent. Vervolgens google je op L word season 6 en dan downloaden maar.![]()
Ondertiteling kun je er later zelf bij zoeken, maar die heb je met L word toch niet nodig?
Als je bij 5 bent, moet je 'm gezien hebben. Is denk ik ergens in S2. Bette rijdt door rood, aanrijding, opvliegend klein mannetje komt op haar raam bonken en zij gaat door het lint. Mooi stukje vond ik dat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:45 schreef lezzer het volgende:
Ok, dat heb ik nog niet gezien denk ik
Wij zijn net begonnen aan seizoen 5.
Seizoen 6 schijnt ook in omloop te zijn met NL Sub.
Oh, da's als ze al over de zeik is en naar huis rijdt? Nou ja, ik weet nog wel van die aanrijding.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je bij 5 bent, moet je 'm gezien hebben. Is denk ik ergens in S2. Bette rijdt door rood, aanrijding, opvliegend klein mannetje komt op haar raam bonken en zij gaat door het lint. Mooi stukje vond ik dat.
zelfde fabrikant als de Iphone?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:50 schreef Dqod het volgende:
Goedenavond!
Zojuist ontplofte mijn aansteker BIJNA in m'n gezicht..
Ik moest dit ff delen, aangezien ik me de **** schrok
Meen je dat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb echt nog nooit de L word gekeken
geen idee eigenlijk....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Meen je dat?
Waarom niet?
Hoe verder we vorderen in het verhaal, hoe explicieter de scenes worden merk ik.
Gisteren TiBette in actie. En nee, dat vonden wij niet erg
Vond ik ook! Sfeervoller, er zat meer geilheid in.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:55 schreef Vanyel het volgende:
Toch vond ik die scenes in eerdere seizoenen vaak leuker/ indrukwekkender. Kan er zo snel niet de vinger op leggen waarom.
Hoe sexy is dat; een relatie/affaire met een lerares.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:39 schreef lezzer het volgende:
Lerares schuldig aan seksueel contact met minderjarige
19 augustus 09
Een lesbische muzieklerares in Engeland is schuldig bevonden aan seksueel contact met een 15-jarige leerlinge. Op 21 september komt de zaak voor de rechter.
[ afbeelding ]
Helen Goddard
De 26-jarige Helen Goddard bekende gisteren de affaire, en hangt mogelijk een gevangenisstraf boven het hoofd van 14 jaar. Wat begon met koffie drinken na de les, mondde al snel uit in seksueel contact. Al een tijdje gingen er roddels over de affaire, waarop het schoolhoofd de politie inschakelde.
De leerlinge geeft aan nog steeds verliefd te zijn en de relatie voort te willen zetten wanneer ze over een paar maanden 16 wordt.
Bron: Pink News
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe sexy is dat; een relatie/affaire met een lerares.![]()
Oh en and hellooo bitches.
en wanneer mag ik jou zien?quote:
Dat zal ut zijn jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 05:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zelfde fabrikant als de Iphone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |