geen idee schat, wanneer kan je?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lekker ijs
misschien dat ik mezelf zo maar ga vewennen tot een ijsje... ben op weg naar bloedbank
[..]
wanneer zie ik je eigenlijk weer eens?
Ik héb niet eens een tuinbroekquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Relatief weinig lesbeau's hebben een FoBo. Nu kan ik niet checken of jullie altijd in tuinbroek lopen
Sorryquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je ziet er ook helemaal niet uit als een tuinbroek lesbienneDaar gaat mijn vooroordeel
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAUW!!quote:
OK, OK, ik zal zodirect een foto maken en in mijn fotoboek zetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Relatief weinig lesbeau's hebben een FoBo. Nu kan ik niet checken of jullie altijd in tuinbroek lopen
Ik wil ook wel Seven foto zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:20 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAUW!!![]()
![]()
[..]
OK, OK, ik zal zodirect een foto maken en in mijn fotoboek zetten.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:20 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAUW!!![]()
![]()
[..]
OK, OK, ik zal zodirect een foto maken en in mijn fotoboek zetten.
Jij ligt al in 10 stukken tegen de tijd dat we aan het rollebollen toekomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik wil wel rellen maar dan gaan we het daarna rollebollend goedmaken
Nou ergens rond die tijd dan? Ik kan iig vanaf 5 september niet, maar alles daar voor is wat mij betreft primaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog geen foto van 7 of 9
GoeRoe leef jij ook nog?
Pien.. al sla je me doodheb iig van 27aug tot 11sept vrij
nog 1 weekie werken... heb er echt geeeeen zin in haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |