wat ga je dan doen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou ergens rond die tijd dan? Ik kan iig vanaf 5 september niet, maar alles daar voor is wat mij betreft prima
Dan zijn Lin en Jur weer een paar dagen wegquote:
we bellen snel wel ff ofzoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan zijn Lin en Jur weer een paar dagen weg
Cute!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
Maak ik een grap over tuinbroeken. Wat heeft mijn vriendin vandaag aan? Een tuinrok!
Foto's!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
Maak ik een grap over tuinbroeken. Wat heeft mijn vriendin vandaag aan? Een tuinrok!
Da's leuk toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik heb zo een examen. Het vak Inleiding op Marketingcommunicatie, PR en voorlichting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zit je eigenlijk ergens?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:14 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Het is pas leuk na de opleiding.
Maar het vakgebied spreekt me inderdaad wel heel erg aan.
Ik ook wel, eigenlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij dat ik toch weer wakker geworden ben
Ik had gisterenavond een BBQ, en het was laat geworden, dus ik schrok ook wel een beetje toen ik om 7.00 wakker was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook wel, eigenlijkMaar het is zo vroeg
niet zeuren ik stond om 5 uur onder de douchequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook wel, eigenlijkMaar het is zo vroeg
Dat is. Na de Bette aanrijding met de opvliegende dwerg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:07 schreef lezzer het volgende:
Is dat nou Jennifer Beals in jouw avatar eigenlijk?
*jaloers is op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |