Solly Gert iksalhetnooooooooooooooooit meer doen.quote:
NEE! NIETES! Jij hebt ergens gezegd van niet.quote:
Ik dacht dat ze was faxenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die is even de groeten aan iemand doen.
Aan Patrick Kluivert of zo.
Het zit echt nog muur- en muurvast allemaal!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is toch veels te heet eigenlijk daarvoor.![]()
Maar excuses aanvaard hoor.Ben je al bijna bij Harrods?
Qua zien valt het wat tegen denk ikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja? Zien! Welkom thuis, taartbakspullen!
struikel niet over de mat! [/ervaringsdeskundige]quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:55 schreef Noek het volgende:
[..]
NEE! NIETES! Jij hebt ergens gezegd van niet.
Nu hoeft het niet meer.![]()
*sluit zich op in de badkamer
Ik heb helemáál niet gezegd dat ik niet naar het noorden wil komen!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:55 schreef Noek het volgende:
[..]
NEE! NIETES! Jij hebt ergens gezegd van niet.
Nu hoeft het niet meer.![]()
*sluit zich op in de badkamer
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ga dadelijk weer lekker in mijn hangmat liggen.
Weeralarm, schmeeralarm.
Aan www.buienradar.nl te zien gaat het alleen hozen in de kuststreken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:54 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik wil niet te hoopvol klinken maar het begint hier toch aardig dicht te trekken nu
Hierquote:
'tulps'quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Qua zien valt het wat tegen denk ik![]()
Maar parelmoerpoeder voor mijn imago over de fondant, ponsen, om tulps uit te ponsen. blauwe botercreme, drie vierkante bakblikken (30, 22,5 en 15) 3 pakken fondant, blauwe pareltjes die groen lijken![]()
hartjes ponsen, margriet pons euh.... oh ja, en 5 kilo biscuitmix!
Dat zou ik maar doen ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:20 schreef Gert het volgende:
Nou.. dat was een Marrije-windje.![]()
Het is alweer voorbij.
Maar die buienradart belooft nog wat. Denk dat ik toch nú maar vast even naar de appie ga.
Als dat mot betekenen dat ik aan het poepen was: Neen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die is even de groeten aan iemand doen.
Aan Patrick Kluivert of zo.
Zet anders even de vriezer open?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:10 schreef Peter6000 het volgende:
De temperatuur is in huis zojuist 0,5 graad gestegen.
Wellicht heeft het gegeven dat de oven aanstaat hiermee te maken.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zet anders even de vriezer open?
quote:
Ik schaam me dood, ik vanmorgen mn man gebeld dat ie moet uitkijken op de weg enzoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Hier heeft het 3 minuten achter elkaar gerommeld en 2 minuten geregend, geen miezer, maar echte regen.
Dat was het dan! Weeralarm
In het donker vind ik er niks aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:56 schreef debuurvrouw het volgende:
oh! als ik dat zo verder bekijk is het hier om 22.00 bullseye!
Donker of licht maakt mij niet uit. Heb vroeger al eens op het dak gestaan om het lood plat te slaan (het lekte binnen en lood was net die dag gelegd) toen er een vuurbal langs me vloog. Dat was minder cool. Maar wel een vet verhaal nuquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In het donker vind ik er niks aan.
Nou meer langs mijn bipsch. Ik stond op een plat stuk, tussen het schuine dak van het hoofdgebouw en het schuine dak van het aangebouwde bijgebouw. ^-^ zo zeg maar. En daar vloog ie tussendoor. wél spectaculair. De lucht was toen echt turqoise. Zo heb ik de lucht daarna ook nooit meer gezien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef Copycat het volgende:
Een vuurbal? Zo zoef langs je oor?
En je viel niet van schrik van het dak af?
Pikdonker hier, donder en bliksem in de verte. Eerste druppels beginnen te vallen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:06 schreef hondjes het volgende:
Nu vlakbij mijn huis een flinke donderslag, het regent nu behoorlijk.
N.gein, en het wordt alweer lichter..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pikdonker hier, donder en bliksem in de verte. Eerste druppels beginnen te vallen.![]()
![]()
Waar woon jij precies, Houten?
Ah ok. Begint het nu alweer op te klaren? Weeralarm, my ass.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:12 schreef hondjes het volgende:
N.gein, en het wordt alweer lichter..
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht.![]()
(uit een ander topic)
Oeps.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)tert_KLM_Open__.html
Dus toch!
Kweenie hoor, maar als ik de radar bekijk dan zijn de zware buien Den Haag al gepasseerd:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:21 schreef Gert het volgende:
Alle RTL-zenders liggen er hier uit.![]()
Voor de rest is er hier niets te merken overigens van Het Noodweer.
Nóg niét!
Mooie pica, thnx Peet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht.![]()
(uit een ander topic)
That's me.quote:
Moet je je handen in je zakken stekenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:58 schreef Dementor het volgende:
Er is geen kloot aan de hand hier.
Niks van gemerkt, maar hier stond sbs6 ook een tijdje op, maar we waren druk met de kindjes dus eigenlijk is me niks opgevallen.quote:
Dieene heeft interwebz op z'n telefoon?!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:07 schreef Copycat het volgende:
En dan wil je jezelf even leedvermaken, dus stuur je een sms: 'Lekker golfweertje?' En wat krijg je terug?
'Ik heb na dit toernooi goeie anekdotes!'
Goffer. Ik ga met een ijzeren paal het open veld op.
Op die koelkast?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Dieene heeft interwebz op z'n telefoon?!
Ik ga bijna in toeval geloven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op die koelkast?
Eerste versie sms of zoiets.
Klopt. Deze foto heb ik net gemaakt, hier in de buurt. Je ziet een compact wolkendek, maar daarachter is het alweer wolkenloos en schijnt de zon. OK, (weer een) KNMI-hoax.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kweenie hoor, maar als ik de radar bekijk dan zijn de zware buien Den Haag al gepasseerd:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=exp
Die zon is alleen in Den Haag te zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Deze foto heb ik net gemaakt, hier in de buurt. Je ziet een compact wolkendek, maar daarachter is het alweer wolkenloos en schijnt de zon. OK, (weer een) KNMI-hoax.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |