Pikdonker hier, donder en bliksem in de verte. Eerste druppels beginnen te vallen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:06 schreef hondjes het volgende:
Nu vlakbij mijn huis een flinke donderslag, het regent nu behoorlijk.
N.gein, en het wordt alweer lichter..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pikdonker hier, donder en bliksem in de verte. Eerste druppels beginnen te vallen.![]()
![]()
Waar woon jij precies, Houten?
Ah ok. Begint het nu alweer op te klaren? Weeralarm, my ass.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:12 schreef hondjes het volgende:
N.gein, en het wordt alweer lichter..
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht.![]()
(uit een ander topic)
Oeps.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)tert_KLM_Open__.html
Dus toch!
Kweenie hoor, maar als ik de radar bekijk dan zijn de zware buien Den Haag al gepasseerd:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:21 schreef Gert het volgende:
Alle RTL-zenders liggen er hier uit.![]()
Voor de rest is er hier niets te merken overigens van Het Noodweer.
Nóg niét!
Mooie pica, thnx Peet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht.![]()
(uit een ander topic)
That's me.quote:
Moet je je handen in je zakken stekenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:58 schreef Dementor het volgende:
Er is geen kloot aan de hand hier.
Niks van gemerkt, maar hier stond sbs6 ook een tijdje op, maar we waren druk met de kindjes dus eigenlijk is me niks opgevallen.quote:
Dieene heeft interwebz op z'n telefoon?!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:07 schreef Copycat het volgende:
En dan wil je jezelf even leedvermaken, dus stuur je een sms: 'Lekker golfweertje?' En wat krijg je terug?
'Ik heb na dit toernooi goeie anekdotes!'
Goffer. Ik ga met een ijzeren paal het open veld op.
Op die koelkast?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Dieene heeft interwebz op z'n telefoon?!
Ik ga bijna in toeval geloven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op die koelkast?
Eerste versie sms of zoiets.
Klopt. Deze foto heb ik net gemaakt, hier in de buurt. Je ziet een compact wolkendek, maar daarachter is het alweer wolkenloos en schijnt de zon. OK, (weer een) KNMI-hoax.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kweenie hoor, maar als ik de radar bekijk dan zijn de zware buien Den Haag al gepasseerd:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=exp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |