Ja, de 2e. Die staat toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er was mij een meet in het noorden beloofd anders.
Ja maar ja maar... óók met Gert.quote:
* Stopt met overtypenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Nouhou, zelfs met wind tegen ga ik dat redden.
Ik kom eerdaags dat recept zelf wel halen.
Oooh, ik mis van alles maar dat geeft niks. HET GEEFT ALLEMAAL NIKS!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja maar ja maar... óók met Gert.(en dan zonder Caro en heul ingewikkeld enzo. )
Ik ben nog niet dood hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik voel mijn cupsquote:
Ja heuj, ík ben niet degene die niet wilde hoor.quote:
da's met snelfiltermaling een hele andere sensatie.quote:
Dat hangt toch een beetje als los zand aan elkaar dan, hè? Dit zit gewoon goed stevig in de kooi.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
da's met snelfiltermaling een hele andere sensatie.
léés jij je pm wel eens?quote:
ja precies. ik voel je.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hangt toch een beetje als los zand aan elkaar dan, hè? Dit zit gewoon goed stevig in de kooi.
Ja zie daar heb je het al! Vaag msn-gebrabbel hier neerplempen en hup de verwarring is daar.quote:
Ja, huu hoo!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je plezier moet maken hè.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zie daar heb je het al! Vaag msn-gebrabbel hier neerplempen en hup de verwarring is daar.![]()
[..]
Ja, huu hoo!![]()
Als Noek met 110km/h hierheen komt fietswaaien voor een recept en to say hi, dan doet ze dat gewoon en zeg ik desnoods m'n baan op of m'n vakantie af. Het hele eventuele gedoe diep in de provincie en met wie en wanneer staat daar los van.
Ja dat dit even helder is.
Nee, alleen als ik gewaarschuwd word van te voren.quote:
Die willen niet naar Noord??quote:Nee, grapje.Euh, de meet met Gert in Noord. zonder Caro. Want dat willen G en C niet. ofzo.
Ik heb al een nieuwe uitgezocht. Zo komt alles toch nog goed.quote:Zie je, dat komt door jouw muur!
Oei... jij was nog veel meer van plan qua spraakverwarring en intrige hè? Sorry!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je plezier moet maken hè.
Ik hoop toch van wel?!quote:
JA. WEL.quote:
Oh ja? Zien! Welkom thuis, taartbakspullen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik hoop toch van wel?!![]()
Oh ik heb toch zulke leuke spullies gekregen van de taartbakshopik kan niet wachten.
Het is toch veels te heet eigenlijk daarvoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei... jij was nog veel meer van plan qua spraakverwarring en intrige hè? Sorry!
Ja die is even de groeten aan iemand doen.quote:
Solly Gert iksalhetnooooooooooooooooit meer doen.quote:
NEE! NIETES! Jij hebt ergens gezegd van niet.quote:
Ik dacht dat ze was faxenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die is even de groeten aan iemand doen.
Aan Patrick Kluivert of zo.
Het zit echt nog muur- en muurvast allemaal!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is toch veels te heet eigenlijk daarvoor.![]()
Maar excuses aanvaard hoor.Ben je al bijna bij Harrods?
Qua zien valt het wat tegen denk ikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja? Zien! Welkom thuis, taartbakspullen!
struikel niet over de mat! [/ervaringsdeskundige]quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:55 schreef Noek het volgende:
[..]
NEE! NIETES! Jij hebt ergens gezegd van niet.
Nu hoeft het niet meer.![]()
*sluit zich op in de badkamer
Ik heb helemáál niet gezegd dat ik niet naar het noorden wil komen!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:55 schreef Noek het volgende:
[..]
NEE! NIETES! Jij hebt ergens gezegd van niet.
Nu hoeft het niet meer.![]()
*sluit zich op in de badkamer
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ga dadelijk weer lekker in mijn hangmat liggen.
Weeralarm, schmeeralarm.
Aan www.buienradar.nl te zien gaat het alleen hozen in de kuststreken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:54 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik wil niet te hoopvol klinken maar het begint hier toch aardig dicht te trekken nu
Hierquote:
'tulps'quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Qua zien valt het wat tegen denk ik![]()
Maar parelmoerpoeder voor mijn imago over de fondant, ponsen, om tulps uit te ponsen. blauwe botercreme, drie vierkante bakblikken (30, 22,5 en 15) 3 pakken fondant, blauwe pareltjes die groen lijken![]()
hartjes ponsen, margriet pons euh.... oh ja, en 5 kilo biscuitmix!
Dat zou ik maar doen ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:20 schreef Gert het volgende:
Nou.. dat was een Marrije-windje.![]()
Het is alweer voorbij.
Maar die buienradart belooft nog wat. Denk dat ik toch nú maar vast even naar de appie ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |