Ik heb hier een doofstomme gast die mijn airco aan het testen is. Aan de hand van zijn resultaten besluit ik of ik groen zie van jaloezie ja dan nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:29 schreef Marrije het volgende:
Blijft iedereen nu weg uit jaloezie op de Haagse wind?
Neuh, maar mijn pc heeft volgens mij ook last van de hitte. Zo traag als dikke stront.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:29 schreef Marrije het volgende:
Blijft iedereen nu weg uit jaloezie op de Haagse wind?
Gezellig, doe hem de groeten.....gebarentaal, jeweetz.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
Ik heb hier een doofstomme gast die mijn airco aan het testen is. Aan de hand van zijn resultaten besluit ik of ik groen zie van jaloezie ja dan nee.
Ik keek naar de airco en deed een duim omhoog en hij knikte. Dus ik geloof niet dat ik jaloers ben op de Haagse wind.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:35 schreef beequeen het volgende:
Gezellig, doe hem de groeten.....gebarentaal, jeweetz.
Nu nog onweer en hagel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:39 schreef Deisyy het volgende:
Het waait hier al haske hard, ik heb het zonnescherm maar ingedraaid anders komt die met gevel en al de tuin in
Het is hier binnen ook nog 29,5, wat heet! Maar het waait wel flink. Al hebben we misschien de ergste windstoten alweer gehadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:40 schreef Gert het volgende:
Nou! Ik waaide net bijna van de straat, zo tekeer als het ging.![]()
Marrije jij woont in de dezelfde stad maar in een ander universum of zo.
Het is hier gewoon nog steeds warm, het waait iets maar dat komt door de ventilator die hier aan staat, en dus weeralarm ME REET.![]()
De écht klamme smerige hitte is er overigens wel een beetje af aan het gaan, we zitten wel onder de 30 hier nu.
Dus misschien komt het nog!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:46 schreef liesje1979 het volgende:
Het was heerlijk op het strandZonnig, zacht windje, helder, lekker koud water....
En toen ging het opeens vanuit het niets keihard waaien en heb ik me ziek gelachen om mensen die achter wegwaaiende parasols aanrenden enzo
En nu zit ik weer thuis en de zon schijnt nog gewoon![]()
Weeralarm
Heb je de jochies in de droogmolen gehangen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Men neme een droogmolen, de tuinslang en drie oververhitte jongens en de pret kan beginnen. Helaas is het incasseringsvermogen recht evenredig met de temperatuur dus het afgelopen kwartier is al 3x de pleuris uitgebroken.
Dus dat wordt zo tv kijken binnen denk ik.
Heb er ook al last van,,net als gisteravond...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neuh, maar mijn pc heeft volgens mij ook last van de hitte. Zo traag als dikke stront.
Daar heb ik hendig de tuinslang ingeknooptquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
Wat doe je dan met die droogmolen, Buuv?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de jochies in de droogmolen gehangen?
Ik was zelf niet op het briljante idee gekomen om de tuinslang erin te knopenquote:
Het was wel het betere plan geweest denk ik nu.quote:
Hahaha 't gaat toch altijd anders dan je denkt hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar heb ik hendig de tuinslang ingeknoopten dan kunnen zij eronderdoorrennen (en dan keihard tegen alkaar aanrennen, of elkaar natspuiten en dan keihard in een oog mikken, of natgespoten worden, dit met een emmer opvangen en weer terug gooien met de emmer erbij, en dat komt best aan
Leuk idee! al zeg ik het zelf.
Kan alsnogquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het was wel het betere plan geweest denk ik nu.En dan gewoon downhosen en huplakee. Vooral jongste kan alleen maar op standje gillen of standje janken zo lijkt het.
Jaaaa dat heeft die troela hier ook dus het zal aan groep 3 liggenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het was wel het betere plan geweest denk ik nu.En dan gewoon downhosen en huplakee. Vooral jongste kan alleen maar op standje gillen of standje janken zo lijkt het.
Ik ben echt oververhit. Ik denk aan Cc icm met cups aan hele andere dingen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Noek het volgende:
Cc, de cups komen naar je toe deze zomer.![]()
En het was heel warm maar daar gaf ik niks om want ik kan wel een klimaatsverandering of vier aan hoor.
Oh! dat is het natuurlijk!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaa dat heeft die troela hier ook dus het zal aan groep 3 liggen
Ja! maar ik merk dat nu ze wat afgekoeld raken het beter gaat. En twee liter ranja met ijsblokjes helpt ook wel geloof ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha 't gaat toch altijd anders dan je denkt he![]()
Met je parelmoeren imago. Eigenlijk ben je gewoon een geile boerin jij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben echt oververhit. Ik denk aan Cc icm met cups aan hele andere dingen.Maar dat is meer CC wellicht.
![]()
Als je er maar niet voorbij sjeest met je 110 km p/u wind meequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:12 schreef Noek het volgende:
Ik moet vanavond nog wel naar de sportschool fietsen. Oeh, tof!
Nou! Ben benieuwd waar ik anders terecht kom. Misschien wel in Den Haag!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als je er maar niet voorbij sjeest met je 110 km p/u wind mee
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou! Ben benieuwd waar ik anders terecht kom. Misschien wel in Den Haag!![]()
Skik!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou! Ben benieuwd waar ik anders terecht kom. Misschien wel in Den Haag!![]()
Gone with the wind maar dan via Den Haag naar Engeland en dat allemaal op de fietse.
Gaan we een meldplicht instellen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:16 schreef Gert het volgende:
Coos meldt net dat het 44 graden is in Barcelona en dat-ie vanavond om 20:25 vliegt.
Dus dat is wel een leuk stukje extra spanning, qua waar het noodweer bezig is op het moment dat Coos nadert met het vliegtuig.![]()
Ja we máken er gewoon wat van hoor!
Het was de hele vuilnisemmer die omwaaide. Niet alleen de deksel eraf. Dat we het even weten. Voor de statistieken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:10 schreef Gert het volgende:
Of zou dat briesje waardoor Marrijes vuilnisdeksel eraf waaide, het al geweest zijn? Vroem.. en weer verder?
Nouhou, zelfs met wind tegen ga ik dat redden.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben echt oververhit. Ik denk aan Cc icm met cups aan hele andere dingen.Maar dat is meer CC wellicht.
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Nouhou, zelfs met wind tegen ga ik dat redden.
Ik kom eerdaags dat recept zelf wel halen.
Ik voel een band!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |