Zweetze. Ik kwam namelijk net ook op dat "briljante" ideequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef Adelante het volgende:
Ik ga nog maar even boodschappen doen nu het nog kan
Hier in Den Haag idem ditoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef Kwaliteit het volgende:
In Zwijndrecht(NL) begint het te waaien en zie steeds meer lichte bewolking
Witheet zoals ze ookwel zeggen.quote:
De wind is aan het draaien, er komt een koufront uit het westen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:16 schreef Dlocks het volgende:
Lijkt wel alsof het langs de kust trekt? Of zullen die buien die nu boven noord Frankrijk zitten meer over (Neder)land trekken?
ja hier in Zwijndrecht(NL) Idem ditoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef Kwaliteit het volgende:
In Zwijndrecht(NL) begint het te waaien en zie steeds meer lichte bewolking
Dan mag jij eens beter gaan voorspellenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:18 schreef xxiessiexx het volgende:
De buien gaan niet door, het blijft de hele week 30+ graden.
Nope gisteren is al gezegt dat het in de namiddag en avond zal plaats vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eerst zien, dan geloven.. Vooralsnog zit het KNMI er ruim een paar uur naast...
Het KNMI doet het vooralsnog ook niet bepaald uitmuntendquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan mag jij eens beter gaan voorspellen
Geduld agent, geduldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Nou dat wordt niks meer voor het uiterste westen. Wat een windruiming zeg.
dan hadden ze geen 13:00, 14:00 en dergelijke op de site moeten zettenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef Haraldvdl het volgende:
[..]
Nope gisteren is al gezegt dat het in de namiddag en avond zal plaats vinden.
daar moet ik je ook gelijk in geven, maar het is voor die mensen ook moeilijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het KNMI doet het vooralsnog ook niet bepaald uitmuntend
Nog steeds een weeralarmquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Is het weeralarm teruggeschroefd naar een waarschuwing?
En wanneer zetten ze de buienradar nou eens op een fatsoenlijke host.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |