Toen ik postte zat ik op pagina 7.. En toen ik naar pagina 1 ging waren er ineens nog maar 6 pagina's.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
Huh, kijk eens naar het laatste topic..
Ja er zijn 2 posts van mij weggehaald toen jij het slotje er al op had zitten geloof ikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Toen ik postte zat ik op pagina 7.. En toen ik naar pagina 1 ging waren er ineens nog maar 6 pagina's.
in het midden van nl 14 gifquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont, in het westen kan je als goed is vanavond nog uitgaan, in het oosten krijg je dan regen
Waarom in godsnaam?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja er zijn 2 posts van mij weggehaald toen jij het slotje er al op had zitten geloof ik!
oh wat voor rebels iets had je dan gepostquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja er zijn 2 posts van mij weggehaald toen jij het slotje er al op had zitten geloof ik!
Wat stond er in je posts?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
nou anders ik wel, overdreven geblaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:54 schreef Syb-rund. het volgende:
nog een keertje voor de mario bloem -> http://www.britainshops.nl/index.php![]()
[..]
in het midden van nl 14 gif
word een beetje moe van dat ''noodweer'', vorige keer heb ik tijdens ditzelfde ''noodweer'' gewoon buiten kunnen zitten en kunnen zuipen + van een mooie zonsondergang kunnen genieten
De mario bloem heeft het gezien jahquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:54 schreef Syb-rund. het volgende:
nog een keertje voor de mario bloem -> http://www.britainshops.nl/index.php![]()
[..]
Hangt er vanaf van wie die naaktfoto's waren natuurlijk. Duh.quote:
Kheb nu deze kicks:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De mario bloem heeft het gezien jah![]()
Zit niet echt iets tussen, ik ga morgen wel even langs de Patta om te kijken
Haarzelf natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf van wie die naaktfoto's waren natuurlijk. Duh.
Wie was er zo zielig om dat te verwijderen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In eentje stond: TRALALALLA. en in eentje stond dat ik de lapo wilde.
Whehe, die eerstequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In eentje stond: TRALALALLA. en in eentje stond dat ik de lapo wilde.
Aight, beter dan die reeboks 14.gifquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kheb nu deze kicks:
[ afbeelding ]
[..]
Haarzelf natuurlijk.
Jatok. Ze zien er trouwens vetter uit dan op die foto.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whehe, die eerste![]()
[..]
Aight, beter dan die reeboks 14.gif
Natuurlijk niet lulquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:03 schreef Lakitu het volgende:
Wtf mang is yvonne pas 38? Wat. de fuck.[yvonne] Feliciteer hier übermamamodadmindinges
die zijn wel vetjes.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kheb nu deze kicks:
[ afbeelding ]
[..]
Haarzelf natuurlijk.
die site representeert natuurlijk niet helemaal de schoenenzaken hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De mario bloem heeft het gezien jah![]()
Zit niet echt iets tussen, ik ga morgen wel even langs de Patta om te kijken
Maar het staat in de OP van het topic, dus het moet waar zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niet lulze is al duizend jaar 38.
quote:
Dan was ik er dus niet bijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Die zong ik gisteren de hele dag hier, en niemand kende 'm.
Idemquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan was ik er dus niet bij![]()
En ik wist niet dat jij goeie muziek luisterde
Ik kom maandag al naar greuningen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
Bwhehe, ik zou maandag een film kijken bij iemand.
Ik: Wel iets fatsoenlijks downloaden dan he?
Hij: Big wet asses part 12?
Idem? Ik luister al sinds m'n geboorte goeie muziekquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Idem.
Heb je die making of gezien? Laten ze in het begin vette goeie beats horen![]()
.
Olaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef Maisnon het volgende:
35 graden hieren iedereen is weg
Hallo
Ik anders ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Idem? Ik luister al sinds m'n geboorte goeie muziek![]()
En jah volgens mij wel, dat ze er eentje mochten uitkiezen toch?
Ziehier dat filmpchen:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik anders ook.
Hehe, ja. Zitten wel wat Typhoon beats tussen. En Typhoon is.
Nog niet. Nog 2 uur en een kwartier.quote:
...en jordy!quote:
Haai!quote:
Ik las in eerste instantie "bruut genomen"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:15 schreef Broekpaling het volgende:
Ik werd vannacht om 3 uur bruut gewekt door mijn lijf. Ik had 30 seconden om mij naar een toilet te krijgen. Dus dat deed, thank god.
Waar heb je die vandaan getrokken?quote:
Heu Bobskequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog niet. Nog 2 uur en een kwartier.
[..]
...en jordy!
[..]
Haai!
Dan was de PI vast nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie "bruut genomen"
Bij dat filmpje valt me wel op dat die andere 3 echt niet aan Ty kunnen tippenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ziehier dat filmpchen:
En ik zag Ty voor de vakantie in een snackbar bij het leidseplein. Wie wil me aanraken?
Je leest wat je wil lezen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie "bruut genomen"
Nieuwsgroepen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan getrokken?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:15 schreef Broekpaling het volgende:
Ik werd vannacht om 3 uur bruut gewekt door mijn lijf. Ik had 30 seconden om mij naar een toilet te krijgen. Dus dat deed, thank god.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan was de PI vast niet [ afbeelding ] geweest.
Waarom niet, is toch leukquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:18 schreef Japsnars het volgende:
Godver, heb heul geen zin om vanavond al naar Lowlands te gaan
Dan ga je niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:18 schreef Japsnars het volgende:
Meh, ik vind Akwasi wel hard, maar bij Fresku moet ik steeds denken aan Gino Pietermaai. Oh, en Winne is te rotterdams.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij dat filmpje valt me wel op dat die andere 3 echt niet aan Ty kunnen tippen.
Ik niet. Je hebt vast niets tegen hem gezegd.
Gers?quote:
Neh, Akwasi vind ik fake. Winne vindt zichzelf te goed, en Rotterdam jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Meh, ik vind Akwasi wel hard, maar bij Fresku moet ik steeds denken aan Gino Pietermaai. Oh, en Winne is te rotterdams.![]()
En wat moest ik zeggen; "zo, Ty, ik zie dat je ook van satekroketten houdt?"
Omdat het gaat regenen, hagelen, waaien?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:18 schreef Japsnars het volgende:
Nah het is niet persé een actie film, romance, af en toe lekker oud zwart wit, weinig CGI maar gewoon heel erg goed gespeeldquote:
Tevens haaai lekkertjequote:
Ik zie het al, dat wordt niks tussen ons.quote:
Gaaf filmpje. Akwasi is echt een held ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ziehier dat filmpchen:
En ik zag Ty voor de vakantie in een snackbar bij het leidseplein. Wie wil me aanraken?
zijn meestal wel beter dan menig ''romantische'' comedy / comedyquote:
Ik ben een beetje verliefd op Marion Cotillard, dus ik wil wel overwegen om 'm te kijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah het is niet persé een actie film, romance, af en toe lekker oud zwart wit, weinig CGI maar gewoon heel erg goed gespeeld
Rrrrr
quote:
Jij begrijpt het tenminste.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neh, Akwasi vind ik fake. Winne vindt zichzelf te goed, en Rotterdam ja. En Fresku vind ik an sich wel goed, maar doet me ook aan Gino denken
. 'T is dat hij een lief broertje heeft
.
Ehm, ja?
Chick flicksquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zijn meestal wel beter dan menig ''romantische'' comedy / comedy
Dat heb ik als reden aangevoerd om pas morgen weg te gaan maar die gast wil maar niet luisterenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat het gaat regenen, hagelen, waaien?
Niet als het de laatste dagen van je vakantie zijn en bijna al je vrienden in Haarlem+Zandvoort gaan chillen met een leeg huis dit weekend.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarom niet, is toch leuk?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op Marion Cotillard, dus ik wil wel overwegen om 'm te kijken.
De groeten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij begrijpt het tenminste.![]()
Ik zou graag doorgaan met chitchatten, maar ik moet werken. Later g's. [ afbeelding ]
Werk zequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij begrijpt het tenminste.![]()
Ik zou graag doorgaan met chitchatten, maar ik moet werken. Later g's. [ afbeelding ]
Niks mis met chick flicks. Overigens moet ik wel zeggen dat ik films als Superbad en Knocked Up werkelijk geen zak aan vind.quote:
ik vond Koyaanisqatsi in de trailer wel interessant, maar ik moet hem eerst nog zien eigenlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:25 schreef jordeeeh het volgende:
Weet iemand trouwens nog toffe indrukwekkende films/documentaires?
Zeker doen dan!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op Marion Cotillard, dus ik wil wel overwegen om 'm te kijken.
[..]![]()
.
Geen probleem, kleine moeite toch.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:27 schreef Maisnon het volgende:
D_A dank je voor die tip nog van die camera van ConflictIk weet nog niet of dat em wordt maar wel een stap in de goeie richting
Link?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:28 schreef Maisnon het volgende:
Akwasi is echt tof hoor! Je moet die aflevering van Puberruil eens zien waar hij in zit
En dat Zwart Licht vond ik echt gaaf.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:28 schreef Maisnon het volgende:
Akwasi is echt tof hoor! Je moet die aflevering van Puberruil eens zien waar hij in zit
En dat Zwart Licht vond ik echt gaaf.
Nicequote:
niet eens horrorsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:30 schreef Maisnon het volgende:
Mijn vrienden, de mannelijke, van m'n middelbare school nog, willen altjd thriller films zien, actie films met bankovervallen vooral
Ocean's films maar verder ken ik er geen 1quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
niet eens horrors?
zoveel bankoverval films zijn er toch niet!?
Ik denk dat ze gewoon films bedoelt als Ocean's 11/12/13, The Italian Job, Die Hard, etc.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
niet eens horrors?
Trust me. Er zijn heel veel gijzel/bankoverval filmsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
niet eens horrors?
Dat zou kunnen ja, maar Typhoon gaat sowieso veel dieper.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:35 schreef Maisnon het volgende:
Ja dat is denk ik gewoon het ding dan, dat Akwasi echt bijna schreeuwt en Typhoon meer iets lijkt te vertellen.
Ik denk dat je daardoor de inhoud al snel anders eh, meekrijgt
Ik vind Typhoons teksten ook het best hoor, maar Akwasi is ook wel tof.
En nu de puberruil link:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ruil/bb.20060512.asf
Deze doet het bvb.
En het mooie is, Akwasi is echt de meest relaxte gast ooit, gaat met al die racistische vrienden van de andere kerel om en werkt hard, spaart voor z'n moeder, etc.
En die andere gothic doet geen zak, zeurt niks en verandert niks.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:25 schreef jordeeeh het volgende:
Weet iemand trouwens nog toffe indrukwekkende films/documentaires?
Jawel, naar Las Vegas.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:37 schreef Maisnon het volgende:
En Fear and Loathing in Las Vegas werd ook na 10 minuten uitgezet (!!!!!)omdat het nergens naartoe ging
Lord of War heeft geen fuck met banken en volgens mij ook niet met gijzelingen te maken. En het is echt wel een goede film hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Trust me. Er zijn heel veel gijzel/bankoverval films
Lord of War was pas geleden op TV, die vonden ze dan helemaal geweldig. 't Is geen slechte film ofzo maar ik wil ook wel eens wat anders zien
Toen we bij mij gingen film kijken had ik the Darjeeling Limited op staan en toen vroeg er eentje na 5 minuten al half voor de grap wanneer er nou iets ging ontploffen![]()
Nouja, het ding met die film is, dat ie niet echt een plot heeft. Ik bedoel, meer dan naar Las Vegas gaan, zo veel mogelijk drugs gebruiken en inslaan, en voordat de politie ze op het spoor hebben weer vertrekkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, naar Las Vegas.
Maar nee, die film vond ik dus ook geen zak aan.
Die link werkt primaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:38 schreef Maisnon het volgende:
Als die link het niet doet Allure moet je even deze gebruiken:
http://player.omroep.nl/?aflID=2870097
Ja gastquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lord of War heeft geen fuck met banken en volgens mij ook niet met gijzelingen te maken. En het is echt wel een goede film hoor
Gezien dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die link werkt prima
Goede Film: The Bank Job
Gooi dan ook maar meteen ontvoeringen erbij en drugshandel, drugsgebruik (Fear and Loathing whehe), oh en zombie invasies, etc.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja gastnatuurlijk niet alleen banken en gijzelingen maar wapenhandel mag er dan ook maar even bij
dat zijn wel matige vrienden dan dat ze het niet uitkijken, eerlijk is eerlijk als een film ruk is ga ik wel opmerkingen maken maar ik kijk ze wel uitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Trust me. Er zijn heel veel gijzel/bankoverval films
Lord of War was pas geleden op TV, die vonden ze dan helemaal geweldig. 't Is geen slechte film ofzo maar ik wil ook wel eens wat anders zien
Toen we bij mij gingen film kijken had ik the Darjeeling Limited op staan en toen vroeg er eentje na 5 minuten al half voor de grap wanneer er nou iets ging ontploffen![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef jordeeeh het volgende:
Inside Man is ook wel toffe film
Gisteren trouwens Burn After Reading gekeken. Op zich wel geinige film
Als die gozer die in die kast staat vol door z'n kop wordt gejaagd
Sowieso, gothicsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef Allure_ het volgende:
Die Nico vind ik nu al een kankerdebiel. Totaal geen fatsoen tegenover de familie van Akwasi.
dit is anders geen gothic, dat is gewoon een gefrustreerde klote puber.quote:
moet je ook eens jarhead kijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:46 schreef Japsnars het volgende:
Dit is pas vet: Shooter
Maar dat komt ook omdat ik snipers altijd best interessant vind dus één grote film over een sniper is
over snipers gesproken, hoe heet die film ook alweer waar zo een heel groepje soldaten word omgelegd door zo een sniper? volgensmij was het zelfs een vrouwelijke sniper.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:46 schreef Japsnars het volgende:
Maar dat komt ook omdat ik snipers altijd best interessant vind dus één grote film over een sniper is
Truequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:46 schreef Japsnars het volgende:
Jarhead is vet jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef gers het volgende:
[..]
moet je ook eens jarhed kijken![]()
THIS IS MY RIFLE !!
See you in another life brother.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
Jongens ik denk dat ik de Mexicaanse griep heb.
Enemy at the Gates bedoel je denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
over snipers gesproken, hoe heet die film ook alweer waar zo een heel groepje soldaten word omgelegd door zo een sniper? volgensmij was het zelfs een vrouwelijke sniper.
Niet zo miepen hier. Daar hebben we FLU voor!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
SNEL VOORDAT JE DOODGAAT EEN GANGBANG MET DE KLB SCquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
En waarom denk je dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
Neuh.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
See you in another life brother.
Daar in dat ene glas water. *wijst*quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef Cybey het volgende:
Waar blijft trouwens die grote storm nou?!
Ik zou je nog steeds doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb niet gekekenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dit is anders geen gothic, dat is gewoon een gefrustreerde klote puber.
hobby is roken![]()
godsgloeiende naar het vuurpeleton met die josti
tevens zijn gothics poeslief zover ik weet, ze kleden zich alleen anders
Zolang je ofwel geen diarree ofwel geen koorts hebt, heb je sowieso geen mexicaanse griepquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh.
Maar serieus he, dit zijn de symptomen:
moeheid; - Check
misselijkheid; - Check
hoofdpijn; - Check
droge hoest; - Check
koude rillingen; - Check
minimaal 38,5 graden koorts; - Volgens mij niet, maar niet gemeten.
spierpijn - Check
pijn; - Euhm?
keelpijn; - Check
loopneus; - Check
soms braak- en diarreeverschijnselen; - Niet check
algehele malaise (een grieperig gevoel). - Check
Niet alles dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh.
moeheid; - Check
misselijkheid; - Check
hoofdpijn; - Check
droge hoest; - Check
koude rillingen; - Check
spierpijn - Check
pijn; - Euhm?
keelpijn; - Check
loopneus; - Check
Als je die koorts kunt checken dan begint het erop te lijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh.
moeheid; - Check
misselijkheid; - Check
hoofdpijn; - Check
droge hoest; - Check
koude rillingen; - Check
spierpijn - Check
pijn; - Euhm?
keelpijn; - Check
loopneus; - Check
Nooit zomaar naar de dokter gaan als je het vermoeden hebt van mexicaanse griep IVM besmettingsgevaar!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je die koorts kunt checken dan begint het erop te lijken
Maar als je even naar de dokter gaat, kan die het bevestigen
En je kunt het maar gehad hebben
Mijn poep is lekker compact dus dat scheelt weerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zolang je ofwel geen diarree ofwel geen koorts hebt, heb je sowieso geen mexicaanse griep![]()
Eerder nog een normale longontsteking.
We hebben alleen maar een aarsthermometerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
nee die is het niet dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Enemy at the Gates bedoel je denk ik.
Ik heb alles checkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh.
moeheid; - Check
misselijkheid; - Check
hoofdpijn; - Check
droge hoest; - Check
koude rillingen; - Check
spierpijn - Check
pijn; - Euhm?
keelpijn; - Check
loopneus; - Check
Ik was gisteren nog naar de dokter hihiihihihihihi. Met m'n moeder mee omdat we daarna even samen de stad in gingenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nooit zomaar naar de dokter gaan als je het vermoeden hebt van mexicaanse griep IVM besmettingsgevaar!
Altijd eerst bellen
Hoe bevestigd een dokter dat dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan heb k denk k geen idee.quote:
Ik ben helemaal niet bang dat ik het heb, ik zou het zelfs prima vinden. Maar ik voel me gewoon kut en m'n symptomen komen nogal overeen met die van de Mexicaanse griep.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet alles dus.
Beetje fantoompijn idee. Je denkt dat je het hebt omdat je bang bent dat je het hebt.
Elk pijntje valt ineens op, terwijl je er normaal niet naar zou omkijken.
Je zou maar diarree hebben een aarsthermometer moeten gebruikenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn poep is lekker compact dus dat scheelt weeren koorts heb ik niet, een lichte verhoging misschien.
[..]
We hebben alleen maar een aarsthermometer!
Maar stel de dokter bevestigd dat je de Mexicaanse griep hebt, dan wat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bang dat ik het heb, ik zou het zelfs prima vinden. Maar ik voel me gewoon kut en m'n symptomen komen nogal overeen met die van de Mexicaanse griep.
Hier komt net de wind stevig opzetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
3e voor vandaag wegknaagt
nouja die film loopt een heel eind door en dan op een gegeven moment word er een gast geraakt, en dan gaat zo ong dat hele groepje soldaten een voor een eraan door de sniper (ik weet niet zeker of het een verouw is hoor); is alweer lang geleden maar ik wil hem weer eens zien maar ik weet niet in welke film dat wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan heb k denk k geen idee.
G.I. Jane misschien? Dat is de enige oorlogsfilm met een vrouw die ik ken.
ARghquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Zuigen duurt te langquote:
Er op uit!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:07 schreef jordeeeh het volgende:
K sta trouwens voor een dilemma. Met m'n moeder + een paar kampsjaken ergens gaan eten en bier drinken.. Of zelf hier de frituurpan aanzetten en zonder bier zitten.
die zijn zo lekker trouwensquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Wat een mongooltje is hetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:02 schreef Syb-rund. het volgende:
die vrienden van die nico
met zijn allen in de schuur roken![]()
![]()
Ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een vraag voor jullie.
Stel jullie zouden willen weten of je koorts hebt, maar de enige mogelijkheid daartoe is een thermometer in je aars duwen. Zouden jullie dat doen?
nee ik ben geen homoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Stel jullie zouden willen weten of je koorts hebt, maar de enige mogelijkheid daartoe is een thermometer in je aars duwen. Zouden jullie dat doen?
Ik heb in geen 10 jaar meer koorts opgemetenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja.
Het is geen dildo wat je erin moet stoppen hoor
Zo'n thermometer kun je ook onder je tong leggen hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
ach waarom niet, het is voor je eigen gezondheid en blijkbaar maak ik me er erg druk om, want als ik de vele nietszeggende dingetjes allemaal opgesomd heb, kom ik oppeens bij de mexicaanse griep uit! *paniekpaniek*quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Weet je syb-rund, ik snap jou nooit zo goed. De ene dag lijk je me heel aardig, en de volgende dag lijkt je me weer een stuk gemener en kom je nogal gefrustreerd over. Raar is dat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ach waarom niet, het is voor je eigen gezondheid en blijkbaar maak ik me er erg druk om aangezien de vele nietszeggende dingetjes allemaal opgesomd oppeens bij de mexicaanse griep horen! *paniekpaniek*
maar ik heb gelukkig wel een tweede keuze in dit geval, ik zou een thermo kopen bij de apo van het vele geld waar ik over beschik
Ik heb gewoon een digitale thermometerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Dus, ga je t doen of niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet je syb-rund, ik snap jou nooit zo goed. De ene dag lijk je me heel aardig, en de volgende dag lijkt je me weer een stuk gemener en kom je nogal gefrustreerd over. Raar is dat.
Maar ja ik heb geen geld voor een nieuwe thermometer, jammer maar helaas!
Zeg tegen je familie dat we in de 21e eeuw leven en ze best zo'n ding mogen aanschaffenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet je syb-rund, ik snap jou nooit zo goed. De ene dag lijk je me heel aardig, en de volgende dag lijkt je me weer een stuk gemener en kom je nogal gefrustreerd over. Raar is dat.
Aandachtshoeren op FOK!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
Lekker joh, zo'n staaf in je reet.
Er is welgeteld 1 iemand aan de griep overleden. Iemand die al zeer zwak was.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:22 schreef gers het volgende:
dadelijk heeft bt de griep en gaat ze dood
Ze zegt net dat ie buiten hangt:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja. Even aan m'n moeder vragen waar dat ding ligt.
ja das normaalquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]In de SC mag het
!
En ik heb 37,0.
Dat is toch normaal of niet?
Ik zie het nut er niet van in aangezien het toch een normaal griepje is. Daarnaast vermoed ik toch dat ik het al gehad heb.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:27 schreef gers het volgende:
gaan jullie je trouwens inenten of niet ?
Ja, je wilt gewoon geile puberreacties in de SC hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]In de SC mag het
!
En ik heb 37,0.
hm?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, kortom je stelt je aan. Aandachtshoer!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]In de SC mag het
!
En ik heb 37,0.
Ja ik vind het ook irritant als mensen er paniekerig over doen maar dat doe ik helemaal nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hm?
frus·tra·tie de; v -s gevoel van teleurstelling
het is gewoon massahysterie en ik word een beetje moe van al dat paniekerig gehijg.![]()
ik ben moeders liefste niet, my bad
Ik ook van jou ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, kortom je stelt je aan. Aandachtshoer!
Duh meegaan met je moeder en die kampsjaken, thuis naast je frituur zitten kan altijdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:07 schreef jordeeeh het volgende:
K sta trouwens voor een dilemma. Met m'n moeder + een paar kampsjaken ergens gaan eten en bier drinken.. Of zelf hier de frituurpan aanzetten en zonder bier zitten.
quote:
De wandelende tak van mijn overbuurman is daaraan overleden en nu is mijn broertje enig kindquote:
Weet je Breathtaking, ik snap jou nooit zo goed. De ene dag lijk je me heel aardig, en de volgende dag lijkt je me weer een stuk gemener en kom je nogal gefrustreerd over. Raar is dat.quote:
Ik heb 5 notes ofzo gekregen voor het posten van plaatjes van m'n hamster in SC'squote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:36 schreef LudoSanders het volgende:
Wel tof dat ze tegenwoordig aangeven waar je een note voor krijgt, hoef je ook geen 4,50 meer te betalen voor het inzien daar van.
is dat dat tetris achtige spel, zoja dat is leuk ik kom eraanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:36 schreef Maisnon het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)8fbc4931ed3bfbf25ba3
Dinglepop?
Vast leuk
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
-edit-
[ Bericht 94% gewijzigd door Adelante op 20-08-2009 16:33 (doodverwensing, note +1) ]
Whehe, Fas heeft een neukertje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:44 schreef Fascination het volgende:
Zeg Japsnars, antwoord je nog eens op m'n PM?
O helemaal vergeten. Gewoon alle Fok! rarsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:44 schreef Fascination het volgende:
Zeg Japsnars, antwoord je nog eens op m'n PM?
Was 't maar waar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Whehe, Fas heeft een neukertje.
Wtf.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O helemaal vergeten. Gewoon alle Fok! rars
We kunnen nu ons eigen notearchief op gaan zetten en dat users dan voor 2 euro hun notes in kunnen zien. Lekker concurreren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:36 schreef LudoSanders het volgende:
Wel tof dat ze tegenwoordig aangeven waar je een note voor krijgt, hoef je ook geen 4,50 meer te betalen voor het inzien daar van.
Tell me lies, tell me sweet little liesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:48 schreef Fascination het volgende:
Broekpaling luistert naar Fleetwood Mac.
Fleetwood Mac.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:48 schreef Fascination het volgende:
Zotheid ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:48 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We kunnen nu ons eigen notearchief op gaan zetten en dat users dan voor 2 euro hun notes in kunnen zien. Lekker concurreren.
Wat dacht je dat er in staatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 5 notes ofzo gekregen voor het posten van plaatjes van m'n hamster in SC'sen die wil ik echt heel graag lezen terwijl ik ongeveer weet wat er in staat natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Nee, de kaste doen we niet meer aan.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef Syb-rund. het volgende:
heeft fleetwood mac meerdere goede nummers ofzo
Volgens Maisnon en Gers had jij ze allemaalquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was 't maar waar.![]()
[..]
Wtf.Nee.
Rhiannonquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef Syb-rund. het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, de kaste doen we niet meer aan.
Hihiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, de kaste doen we niet meer aan.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tell me lies, tell me sweet little lies! Ooh trouwens Fas, waar download jij je muziek ook alweer?
quote:
Ja, wat denk jij dan, shenkie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef Syb-rund. het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat dacht je dat er in staatDat het positieve notes zijn omdat ze m'n hamster zo schattig vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat dacht je dat er in staatHe's eating his own brains!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Hij wilde je?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb een uitgebreid gesprek gehad met een (bijna) 17-jarige, wel grappig
dat kan niet andersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat het positieve notes zijn omdat ze m'n hamster zo schattig vinden?
Nieuwsgroepn?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:56 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ik zal even een PM sturen.
17-jarige jongens willen mij niet.quote:
Jaloers op?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een meisje.
Ze heeft een vriendje en is best jaloers
hij ook trouwens
Nee, dat snap ik niet.quote:
quote:
Alle andere meisjes die in zijn buurt komen en er een beetje leuk uitzien.quote:
Waarom hopen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
17-jarige jongens willen mij niet.
Dat zou ik tenminste denken.
En hopen zo'n beetje
klopt voor 17 jarigen ben jij een bejaardequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En hopen zo'n beetje
Omdat ik het niet vind kunnen eigenlijk, een 17-jarige jongen met een 29-jarige vrouwquote:
Oké, PM ik even.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan wil ik weten wat jij gebruikt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:01 schreef gers het volgende:
[..]
klopt voor 17 jarigen ben jij een bejaarde
Hoe kun je nou iets kanker vinden, het is het of het is het nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
Fas ik vind jouw site kanker. Ik snap er geen reet van.
waarheid is hard he ouwequote:
Nee sorry.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Verdomme, nu wil ik al helemaal kaartjes. Zotheid, jij hebt er vast nog wel 1?
GMTAquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
Flikker op, jij zou gaan als je de kans kreeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:01 schreef gers het volgende:
[..]
klopt voor 17 jarigen ben jij een bejaarde
Hmmzquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En hopen zo'n beetje
zo klopt het weer uit maagdelijk perspectiefquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Flikker op, jij zou ook gaan als je de kans kreeg.
ik snap ook niet dat ado jouw doet , ado kan met gemak een 17 jarig sletje husselenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, best wel [ afbeelding ]
?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:05 schreef Broekpaling het volgende:
Rikki don't lose that number.
Do it again.
Reelin' in the years.
Ook zulks een koning nummers.
Wacht maar, het komt jullie kant wel opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier nog niet, maar het koelt af als een wilde buiten.
Ik ben bijna 18 dan mag hetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik het niet vind kunnen eigenlijk, een 17-jarige jongen met een 29-jarige vrouw
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil Sugar van Flo-Rida luisterenen Outta here, en When Love takes over!
Wat heeft hij gedaan dat je ineens zo idolaat van hem bent?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:07 schreef gers het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat ado jouw doet , ado kan met gemak een 17 jarig sletje husselen
Schijnt keigoed te zijn om het met een ouder en ervaren iemand te doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zo klopt het weer uit maagdelijk perspectief
eigenlijk niks ik probeerde je alleen te bashenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan dat je ineens zo idolaat van hem bent?
En 17-jarige sletjes hebben minder ervaring en zijn derhalve minder goed in bed dan 29-jarige sletjes
O, en hij vindt me lief enzo natuurlijk
Het is heul simpel heur, Beyonce staat er alleen blijkbaar niet op.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
Ik dacht dat de meeste HTC's wel een fatsoenlijk toetsenbord haddenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:10 schreef jordeeeh het volgende:
mwop lekke op t terras bieries dooen
Ik kan niets luisteren op youtube.quote:
Ik wed dat ik even goed ben in bed als jij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan dat je ineens zo idolaat van hem bent?
En 17-jarige sletjes hebben minder ervaring en zijn derhalve minder goed in bed dan 29-jarige sletjes
O, en hij vindt me lief enzo natuurlijk
Oeh, ik hoor 'm nu.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wacht maar, het komt jullie kant wel op
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is heul simpel heur, Beyonce staat er alleen blijkbaar niet op.
Op gaat dan uitgeprobeerd worden?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niets luisteren op youtube.
[..]
Ik wed dat ik even goed ben in bed als jij.
Ja, slechte smaak heeft Bt he.quote:
Ja, nu houd je natuurlijk te snel op, ik werd net onzeker enzoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:10 schreef gers het volgende:
[..]
eigenlijk niks ik probeerde je alleen te bashen
Ik gok dat we daar nooit achter zullen komenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom niet? Nog steeds geen speakersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niets luisteren op youtube.
[..]
Kom, we laten Gers kijken wie de beste isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, nu houd je natuurlijk te snel op, ik werd net onzeker enzo
[..]
Ik gok dat we daar nooit achter zullen komen
touch eh..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht dat de meeste HTC's wel een fatsoenlijk toetsenbord hadden
Dat denk ik ook niet neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, nu houd je natuurlijk te snel op, ik werd net onzeker enzo
[..]
Ik gok dat we daar nooit achter zullen komen
Hoe bedoel je nog steeds geen speakersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom niet? Nog steeds geen speakers![]()
http://www18.zippyshare.com/v/82242014/file.html
Vage remix, maar die kan je vast wel beluisteren
Ik heb een geweldige smaak!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, slechte smaak heeft Bt he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |