Toen ik postte zat ik op pagina 7.. En toen ik naar pagina 1 ging waren er ineens nog maar 6 pagina's.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
Huh, kijk eens naar het laatste topic..
Ja er zijn 2 posts van mij weggehaald toen jij het slotje er al op had zitten geloof ikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Toen ik postte zat ik op pagina 7.. En toen ik naar pagina 1 ging waren er ineens nog maar 6 pagina's.
in het midden van nl 14 gifquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont, in het westen kan je als goed is vanavond nog uitgaan, in het oosten krijg je dan regen
Waarom in godsnaam?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja er zijn 2 posts van mij weggehaald toen jij het slotje er al op had zitten geloof ik!
oh wat voor rebels iets had je dan gepostquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja er zijn 2 posts van mij weggehaald toen jij het slotje er al op had zitten geloof ik!
Wat stond er in je posts?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
nou anders ik wel, overdreven geblaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:54 schreef Syb-rund. het volgende:
nog een keertje voor de mario bloem -> http://www.britainshops.nl/index.php![]()
[..]
in het midden van nl 14 gif
word een beetje moe van dat ''noodweer'', vorige keer heb ik tijdens ditzelfde ''noodweer'' gewoon buiten kunnen zitten en kunnen zuipen + van een mooie zonsondergang kunnen genieten
De mario bloem heeft het gezien jahquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:54 schreef Syb-rund. het volgende:
nog een keertje voor de mario bloem -> http://www.britainshops.nl/index.php![]()
[..]
Hangt er vanaf van wie die naaktfoto's waren natuurlijk. Duh.quote:
Kheb nu deze kicks:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De mario bloem heeft het gezien jah![]()
Zit niet echt iets tussen, ik ga morgen wel even langs de Patta om te kijken
Haarzelf natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf van wie die naaktfoto's waren natuurlijk. Duh.
Wie was er zo zielig om dat te verwijderen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In eentje stond: TRALALALLA. en in eentje stond dat ik de lapo wilde.
Whehe, die eerstequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In eentje stond: TRALALALLA. en in eentje stond dat ik de lapo wilde.
Aight, beter dan die reeboks 14.gifquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kheb nu deze kicks:
[ afbeelding ]
[..]
Haarzelf natuurlijk.
Jatok. Ze zien er trouwens vetter uit dan op die foto.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whehe, die eerste![]()
[..]
Aight, beter dan die reeboks 14.gif
Natuurlijk niet lulquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:03 schreef Lakitu het volgende:
Wtf mang is yvonne pas 38? Wat. de fuck.[yvonne] Feliciteer hier übermamamodadmindinges
die zijn wel vetjes.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kheb nu deze kicks:
[ afbeelding ]
[..]
Haarzelf natuurlijk.
die site representeert natuurlijk niet helemaal de schoenenzaken hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De mario bloem heeft het gezien jah![]()
Zit niet echt iets tussen, ik ga morgen wel even langs de Patta om te kijken
Maar het staat in de OP van het topic, dus het moet waar zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niet lulze is al duizend jaar 38.
quote:
Dan was ik er dus niet bijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Die zong ik gisteren de hele dag hier, en niemand kende 'm.
Idemquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan was ik er dus niet bij![]()
En ik wist niet dat jij goeie muziek luisterde
Ik kom maandag al naar greuningen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
Bwhehe, ik zou maandag een film kijken bij iemand.
Ik: Wel iets fatsoenlijks downloaden dan he?
Hij: Big wet asses part 12?
Idem? Ik luister al sinds m'n geboorte goeie muziekquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Idem.
Heb je die making of gezien? Laten ze in het begin vette goeie beats horen![]()
.
Olaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef Maisnon het volgende:
35 graden hieren iedereen is weg
Hallo
Ik anders ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Idem? Ik luister al sinds m'n geboorte goeie muziek![]()
En jah volgens mij wel, dat ze er eentje mochten uitkiezen toch?
Ziehier dat filmpchen:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik anders ook.
Hehe, ja. Zitten wel wat Typhoon beats tussen. En Typhoon is.
Nog niet. Nog 2 uur en een kwartier.quote:
...en jordy!quote:
Haai!quote:
Ik las in eerste instantie "bruut genomen"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:15 schreef Broekpaling het volgende:
Ik werd vannacht om 3 uur bruut gewekt door mijn lijf. Ik had 30 seconden om mij naar een toilet te krijgen. Dus dat deed, thank god.
Waar heb je die vandaan getrokken?quote:
Heu Bobskequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog niet. Nog 2 uur en een kwartier.
[..]
...en jordy!
[..]
Haai!
Dan was de PI vast nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie "bruut genomen"
Bij dat filmpje valt me wel op dat die andere 3 echt niet aan Ty kunnen tippenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ziehier dat filmpchen:
En ik zag Ty voor de vakantie in een snackbar bij het leidseplein. Wie wil me aanraken?
Je leest wat je wil lezen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie "bruut genomen"
Nieuwsgroepen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan getrokken?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:15 schreef Broekpaling het volgende:
Ik werd vannacht om 3 uur bruut gewekt door mijn lijf. Ik had 30 seconden om mij naar een toilet te krijgen. Dus dat deed, thank god.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan was de PI vast niet [ afbeelding ] geweest.
Waarom niet, is toch leukquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:18 schreef Japsnars het volgende:
Godver, heb heul geen zin om vanavond al naar Lowlands te gaan
Dan ga je niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:18 schreef Japsnars het volgende:
Meh, ik vind Akwasi wel hard, maar bij Fresku moet ik steeds denken aan Gino Pietermaai. Oh, en Winne is te rotterdams.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij dat filmpje valt me wel op dat die andere 3 echt niet aan Ty kunnen tippen.
Ik niet. Je hebt vast niets tegen hem gezegd.
Gers?quote:
Neh, Akwasi vind ik fake. Winne vindt zichzelf te goed, en Rotterdam jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Meh, ik vind Akwasi wel hard, maar bij Fresku moet ik steeds denken aan Gino Pietermaai. Oh, en Winne is te rotterdams.![]()
En wat moest ik zeggen; "zo, Ty, ik zie dat je ook van satekroketten houdt?"
Omdat het gaat regenen, hagelen, waaien?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:18 schreef Japsnars het volgende:
Nah het is niet persé een actie film, romance, af en toe lekker oud zwart wit, weinig CGI maar gewoon heel erg goed gespeeldquote:
Tevens haaai lekkertjequote:
Ik zie het al, dat wordt niks tussen ons.quote:
Gaaf filmpje. Akwasi is echt een held ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ziehier dat filmpchen:
En ik zag Ty voor de vakantie in een snackbar bij het leidseplein. Wie wil me aanraken?
zijn meestal wel beter dan menig ''romantische'' comedy / comedyquote:
Ik ben een beetje verliefd op Marion Cotillard, dus ik wil wel overwegen om 'm te kijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah het is niet persé een actie film, romance, af en toe lekker oud zwart wit, weinig CGI maar gewoon heel erg goed gespeeld
Rrrrr
quote:
Jij begrijpt het tenminste.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neh, Akwasi vind ik fake. Winne vindt zichzelf te goed, en Rotterdam ja. En Fresku vind ik an sich wel goed, maar doet me ook aan Gino denken
. 'T is dat hij een lief broertje heeft
.
Ehm, ja?
Chick flicksquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zijn meestal wel beter dan menig ''romantische'' comedy / comedy
Dat heb ik als reden aangevoerd om pas morgen weg te gaan maar die gast wil maar niet luisterenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat het gaat regenen, hagelen, waaien?
Niet als het de laatste dagen van je vakantie zijn en bijna al je vrienden in Haarlem+Zandvoort gaan chillen met een leeg huis dit weekend.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarom niet, is toch leuk?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op Marion Cotillard, dus ik wil wel overwegen om 'm te kijken.
De groeten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij begrijpt het tenminste.![]()
Ik zou graag doorgaan met chitchatten, maar ik moet werken. Later g's. [ afbeelding ]
Werk zequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij begrijpt het tenminste.![]()
Ik zou graag doorgaan met chitchatten, maar ik moet werken. Later g's. [ afbeelding ]
Niks mis met chick flicks. Overigens moet ik wel zeggen dat ik films als Superbad en Knocked Up werkelijk geen zak aan vind.quote:
ik vond Koyaanisqatsi in de trailer wel interessant, maar ik moet hem eerst nog zien eigenlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:25 schreef jordeeeh het volgende:
Weet iemand trouwens nog toffe indrukwekkende films/documentaires?
Zeker doen dan!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op Marion Cotillard, dus ik wil wel overwegen om 'm te kijken.
[..]![]()
.
Geen probleem, kleine moeite toch.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:27 schreef Maisnon het volgende:
D_A dank je voor die tip nog van die camera van ConflictIk weet nog niet of dat em wordt maar wel een stap in de goeie richting
Link?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:28 schreef Maisnon het volgende:
Akwasi is echt tof hoor! Je moet die aflevering van Puberruil eens zien waar hij in zit
En dat Zwart Licht vond ik echt gaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |