quote:Volg Ajax en PSV live bij RTL 7!
RTL 7 zendt de wedstrijden Bnei-Yehuda - PSV en Ajax - Slovan Bratislava uit de voorronde van de Europa League live uit. Donderdag vanaf 18.00 uur bij RTL 7! Weet het team van Martin Jol een goede uitgangspositie te creëren in het tweeluik met de Slowaakse landskampioen? En weet PSV af te rekenen met de Israelische opponent? De winnaars komen uiteindelijk uit in de groepsfase van de Europa League.
Mis het niet - kijk de wedstrijden donderdag live vanaf 18.00 uur, bij RTL 7!
Dan speelt ie dus niet.quote:
Maar niet op RTL7quote:
BEDANKT VOOR DE INFORMATIE!!!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:23 schreef Tieske1983 het volgende:
[..]
NAC EN TWENTE ZIJN OP DE EL, HEERENVEEN ALLEEN VIA RADIO
Nee met oude bagger 4:3 camera'squote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Word het opgenomen met een mobiele telefoon ofzo?
Ach Barca.. wie neemt jou nog serieusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:28 schreef Barca het volgende:
Ach die Vd Gijp en De Mos ... die neem ik al eeuwen niet meer serieus.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:29 schreef WeebI het volgende:
Oh god. Genee met het commentaar.
Ik kijk niet mee.
Nou jij gelukkig niet!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:28 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ach Barca.. wie neemt jou nog serieus![]()
inkoppert
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:30 schreef _Mike_ het volgende:
Joden !!111
1 op de 100 keer schiet zo'n balletje door de verdediging, dat is denk ik de gedachte erachterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:31 schreef venomsnake het volgende:
Weer zo'n domme aftrap. Balletje terug en dan blind naar voren rammen..![]()
Waar slaat dat op?
Die ligt nu in iranquote:
Dat past dan goed bij de beelden die uit Israel komen, ik heb zwarte balkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:32 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vrees een nieuw dieptepunt in de historie van het Nederlandse sportcommentaar.
Ik vind het echt waanzin. Groningen doet het ook al jaren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
1 op de 100 keer schiet zo'n balletje door de verdediging, dat is denk ik de gedachte erachter
Zie het steeds vaker, eigenlijk bijna altijd.
Welk publiek?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:36 schreef Adelante het volgende:
Lekker rustig publiek ookJe zou ze bijna een vuvuzela geven.
Zit soms wel een gedachte achter, als je hem over 'de helft van de helft' schiet, kun je ze direct vastzetten op hun eigen helft.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
1 op de 100 keer schiet zo'n balletje door de verdediging, dat is denk ik de gedachte erachter
Zie het steeds vaker, eigenlijk bijna altijd.
Engels voetbal voorzag ie ook van commentaar 5 jaar terug, veel is er niet voor nodig om die rits andere babbelaars te overstijgen.quote:
prima commentator wat mij betreft. Geen overdreven gesmijt met cliche´s en een prettige toon.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Genee kan dit ook best wel.
Ik vond em ook leuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:45 schreef Adelante het volgende:
Nigeriaans doelman van het jaar, word je niet zomaar
Zeker niet, daar moet je daadwerkelijk voor op doel staan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:45 schreef Adelante het volgende:
Nigeriaans doelman van het jaar, word je niet zomaar
incestquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn pa en broer hebben een weddenschap
Mijn pa zegt dat er voor de 30e minuut gescoord wordt door PSV en mijn broer zegt van niet.
En het gaat, jaja, om de laatste Bossche Bol
![]()
joodse kliekquote:
Jouw vader en broer zijn niet relevant voor dit topic, die kinderachtige weddenschap evenminquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn pa zegt dat er voor de 30e minuut gescoord wordt door PSV en mijn broer zegt van niet.
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
ISAKSSON, WIE IS GOMESSSS?!?!
En jij bent?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:52 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Jouw vader en broer zijn niet relevant voor dit topic, die kinderachtige weddenschap evenmin
nou nou nou, beetje dimmen he over de zus van Day-Vquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:52 schreef Barca het volgende:
Wie is die hoer die net in beeld was?
kan jou het schelen, je vader heeft de Bossche bol verdientquote:
Das met alles zo, als vreemdeling kan je hier zo binnenlopen, de Duitsers liepen als het ware zo naar binnen, bij menig breezersletje mag je zo naar binnen en bij Popstars mag elke debiel naar binnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:52 schreef TAV74 het volgende:
zelfs tegen dit soort ploegen zijn de Nederlandse defensies dramatisch
En daar ging de bossche bolquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
Wat is ze dan veranderd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
nou nou nou, beetje dimmen he over de zus van Day-V
Ja, maar toen hadden we nog een goed middenveld op de Grebbebergquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das met alles zo, als vreemdeling kan je hier zo binnenlopen, de Duitsers liepen als het ware zo naar binnen, bij menig breezersletje mag je zo naar binnen en bij Popstars mag elke debiel naar binnen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das met alles zo, als vreemdeling kan je hier zo binnenlopen, de Duitsers liepen als het ware zo naar binnen, bij menig breezersletje mag je zo naar binnen en bij Popstars mag elke debiel naar binnen.
Speelde in zijn éentje het hele middenveld van ajax omver. Niet dat dat zoveel zegt natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Staat 3 wedstrijden droog. Nou poe hey, wat een klasbak inderdaad.
Gaat ook gebeuren. Eerst uit even 0-3 winnenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Merkie het volgende:
Van deze ploeg moet PSV gewoon 5-0 winnen.
Je vergeet de zogenaamde real life soaps als Gooische sletjes.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat een kutloting ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef BluesRebel het volgende:
* Schakelt over naar NAC - Villareal ook al heeft RTL een betere commentator
Ik weet nu al dat ie die vrije trappen van Ravlan gaat noemenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Bevin het volgende:
Benieuwd wat Gijp over die bal van Dzudzsak te melden heeft straks
Das dan ook de Goden verzoeken en als je dan ook nog eens vanuit Israel moet uitzenden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:13 schreef tong80 het volgende:
Wat wil je met een Bliksemschigt als topicstarter.
1-1quote:
Beter dan Theo iigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:16 schreef cultheld het volgende:
Kan Eredivisie Live Genee niet inhuren als commentator?
Ik zit nu vlak bij netanya.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:16 schreef Type-R het volgende:
[..]
dito, ik woon 25 mins van Tel Aviv af.![]()
PSV
Ze moeten een keer ruim winnen. Niet van dat benauwdequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef Bevin het volgende:
Nou ben benieuwd wat Twente straks laat zien, maar dat kan niet veel slechter zijn dan dat spel van PSV
Idd.quote:
Ja idd, stukken beter dan die tering aap Driessen of Saaie Reitsma..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:20 schreef mcyodogg het volgende:
Genee valt inderdaad reuze mee. Helemaal voor een Nederlandse commentator.
Twente kan tenminste verdedigen, 1 doelpunt voor is wel genoeg. Alleen soms een eigen doelpunt in de laatste minuut he.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze moeten een keer ruim winnen. Niet van dat benauwde
En nog voor PSV ook!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:20 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wat doen al jullie joden buiten Amsterdam?
1 doelpunt voor is genoeg? Kan een een wedstrijd herinneren van 2 weken terug waarbij dat niet zo wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:24 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Twente kan tenminste verdedigen, 1 doelpunt voor is wel genoeg. Alleen soms een eigen doelpunt in de laatste minuut he.
serieus?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:35 schreef -SG- het volgende:
Kromkamp. Moet je nagaan dat hij ook nog het meeste verdient.
Volkomen terecht natuurlijk, wat een geweldenaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:35 schreef -SG- het volgende:
Kromkamp. Moet je nagaan dat hij ook nog het meeste verdient.
wehehe, kut voor psvquote:
Scoort welquote:
Die staat echt waardeloos te spelen. EIgenlijk al een hele lange (te lang) tijd.quote:
Normaal gesproken wel. Toen hadden ze gewoon pech, 2 wedstrijden geen echte kans weggegeven. En gewoon goed verdedigen is iets anders dan kut spelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
1 doelpunt voor is genoeg? Kan een een wedstrijd herinneren van 2 weken terug waarbij dat niet zo was
Na een 1-0 gaat Twente ook meestal kut spelen.
Inderdaad, en ook zo'n trage handelingssnelheid. Soms is het net Sno.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:52 schreef Saekerhett het volgende:
Toivonen
Die gast heeft het inzicht van een verroeste tralie.
Is Aissatie alweer geblesserdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:58 schreef bloodysunday het volgende:
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Atouba; Rommedahl, Enoh, De Jong, De Zeeuw; Suarez, Sulejmani.
Wissels: Vermeer, Emanuelson, Wielaert, Cvitanich, Donald, Kennedy, Zeegelaar.
WTF!? waar is Oleguer?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:56 schreef TAV74 het volgende:
typisch PSV, als ik wil dat ze scoren verprutsen ze alles, als ik tegen ze ben vliegen dit soort ballen er altijd in....![]()
Dat is te hopen, als je die selectie zietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
AFC Suarez moet dit toch wel winnen lijkt mij...
Maar we verliezen er wel vanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:58 schreef Nashje het volgende:
Toivonendie gast is echt slecht zeg. Zo overschat.
Psv
Toivonen was niet echt het probleem afgelopen zondag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Maar we verliezen er wel van
Bakkal
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:01 schreef Saekerhett het volgende:
Aissati is vaker wel dan niet geblesseerd zo lijkt het. Grote strik eromheen misschien?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:01 schreef Merkie het volgende:
Ik weet al waarom Toivonen de bal overschoot; hij is ook de shirtsponsor van Bnei.
Ik heb het ook over psv in het algemeen.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toivonen was niet echt het probleem afgelopen zondag.
quote:
yep, die hebben hun kruit weer eens verschoten tegen Ajax, dat flikken ze me nu altijdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef dronkeykong het volgende:
Is PSV nou zo slecht?
Zo even kijken wat jouw club doet...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef Nashje het volgende:
PSV is echt slecht ja, ongelooflijk dat ze hier niet overheen walsen.
ik geloof er niks van dat het genieten wordt. Wordt weer eens 10 tegenstanders met hun reet voor het eigen doel...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Man man, wat een inspiratieloos voetbal laten die stink lampies toch zien.![]()
Over een klein half uurtje wordt het genieten geblazen.
[ afbeelding ]
FC Suarez
En toch weer winnen van dat "pracht voetbal"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
FC Suarez
Die mannen kunnen tenminste nog verdedigen, dat zie je Ajax (en PSV) niet doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik geloof er niks van dat het genieten wordt. Wordt weer eens 10 tegenstanders met hun reet voor het eigen doel...
Als die het slecht doen zullen we de eerste zijn die dat erkennen. PSV speelt toch ook gewoon erg matig? Helaas trouwens, want in tegenstelling tot anderen ben ik in Europees verband altijd voor de NL ploegen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo even kijken wat jouw club doet...
Wat lul jij nou weer? Heb toch gelijk of vind jij psv goed voetballen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
sorry, maar als we zo spelen kunnen wij ook verdedigen. Maar zo wil je Nederlandse clubs toch niet zien spelen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Die mannen kunnen tenminste nog verdedigen, dat zie je Ajax (en PSV) niet doen.
Je kan niet zeggen dat deze ploeg met 10 man voor het doel ligt. Het is weer als vanouds saai PSVquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik het goed vind?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Heb toch gelijk of vind jij psv goed voetballen?
nee, maar je reageert meteen zo beledigd.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
FC Suarez
Ach het gaat uiteindelijk om het winnen, toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:09 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat deze ploeg met 10 man voor het doel ligt. Het is weer als vanouds saai PSV
Das waar en de punten niet te vergetenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach het gaat uiteindelijk om het winnen, toch?
hahaha Izakzon! Isaksson! Goed gereageerd op die terugspeelbal.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm, ik heb -niet doen- hongerHele dag alleen een tompoes op
brb voor AFC Suarez...
Misschien wel, maar dan ontstaat natuurlijk meteen het gevoel dat hij de juiste man is!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:35 schreef Jnk18 het volgende:
Goed uitgangspunt voor PSV.
Pfff Jantje in de verdediging.. als dat maar goed gaat.
Die is beter dan Vertonghen.quote:
Weet niet, Wielaart is 100x niks. Ben blij dat hij eindelijk is een keer op de bank begint.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dan ontstaat natuurlijk meteen het gevoel dat hij de juiste man is!
[..]
Die is beter dan Vertonghen.
Heeft nog geen minuten gemaakt in Ajax 1 dit seizoen, ben benieuwd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:35 schreef cultheld het volgende:
De Jong gaat vanavond het verschil maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |