kan jou het schelen, je vader heeft de Bossche bol verdientquote:
Das met alles zo, als vreemdeling kan je hier zo binnenlopen, de Duitsers liepen als het ware zo naar binnen, bij menig breezersletje mag je zo naar binnen en bij Popstars mag elke debiel naar binnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:52 schreef TAV74 het volgende:
zelfs tegen dit soort ploegen zijn de Nederlandse defensies dramatisch
En daar ging de bossche bolquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn pa en broer hebben een weddenschap
Mijn pa zegt dat er voor de 30e minuut gescoord wordt door PSV en mijn broer zegt van niet.
En het gaat, jaja, om de laatste Bossche Bol
![]()
Wat is ze dan veranderd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
nou nou nou, beetje dimmen he over de zus van Day-V
Ja, maar toen hadden we nog een goed middenveld op de Grebbebergquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das met alles zo, als vreemdeling kan je hier zo binnenlopen, de Duitsers liepen als het ware zo naar binnen, bij menig breezersletje mag je zo naar binnen en bij Popstars mag elke debiel naar binnen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das met alles zo, als vreemdeling kan je hier zo binnenlopen, de Duitsers liepen als het ware zo naar binnen, bij menig breezersletje mag je zo naar binnen en bij Popstars mag elke debiel naar binnen.
Speelde in zijn éentje het hele middenveld van ajax omver. Niet dat dat zoveel zegt natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Staat 3 wedstrijden droog. Nou poe hey, wat een klasbak inderdaad.
Gaat ook gebeuren. Eerst uit even 0-3 winnenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Merkie het volgende:
Van deze ploeg moet PSV gewoon 5-0 winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |