Welk publiek?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:36 schreef Adelante het volgende:
Lekker rustig publiek ookJe zou ze bijna een vuvuzela geven.
Zit soms wel een gedachte achter, als je hem over 'de helft van de helft' schiet, kun je ze direct vastzetten op hun eigen helft.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
1 op de 100 keer schiet zo'n balletje door de verdediging, dat is denk ik de gedachte erachter
Zie het steeds vaker, eigenlijk bijna altijd.
Engels voetbal voorzag ie ook van commentaar 5 jaar terug, veel is er niet voor nodig om die rits andere babbelaars te overstijgen.quote:
prima commentator wat mij betreft. Geen overdreven gesmijt met cliche´s en een prettige toon.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Genee kan dit ook best wel.
Ik vond em ook leuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:45 schreef Adelante het volgende:
Nigeriaans doelman van het jaar, word je niet zomaar
Zeker niet, daar moet je daadwerkelijk voor op doel staan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:45 schreef Adelante het volgende:
Nigeriaans doelman van het jaar, word je niet zomaar
incestquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn pa en broer hebben een weddenschap
Mijn pa zegt dat er voor de 30e minuut gescoord wordt door PSV en mijn broer zegt van niet.
En het gaat, jaja, om de laatste Bossche Bol
![]()
joodse kliekquote:
Jouw vader en broer zijn niet relevant voor dit topic, die kinderachtige weddenschap evenminquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn pa en broer hebben een weddenschap
Mijn pa zegt dat er voor de 30e minuut gescoord wordt door PSV en mijn broer zegt van niet.
En het gaat, jaja, om de laatste Bossche Bol
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
ISAKSSON, WIE IS GOMESSSS?!?!
En jij bent?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:52 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Jouw vader en broer zijn niet relevant voor dit topic, die kinderachtige weddenschap evenmin
nou nou nou, beetje dimmen he over de zus van Day-Vquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:52 schreef Barca het volgende:
Wie is die hoer die net in beeld was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |