Jawel, zn haargroei... of het gebrek eraanquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:06 schreef Geo3kant het volgende:
Hahaha, wat een kerel he.. niks veranderd.
Prachtig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:07 schreef Haaruitval het volgende:
''Mijn hartslag komt niet boven de 23 uit ''
Finale Nederland - Spanje!!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik had hyperventilatie HAHAHA en ook hoge bloeddruk enzo HAHAHAHA!!! fonsie
ik verstond iets met disciplinequote:
Wij kijken ookquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:16 schreef Haaruitval het volgende:
Als ik sta te plassen na afloop, en dan sta ik zo te plassen, en zo'n man die naast me staat die kijkt me aan en tja.. (lacht)
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer. Dit had nog wel een uur door mogen gaan.
quote:
Ah joh, wie heeft die nooit meegemaakt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef Haaruitval het volgende:
Heeft helaas ook zijn keerzijde ( psychosociale stoornissen ervaren ) ..
Link naar Derksen aflevering?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Nu Derksen en Gijp zijn geweest met Genee eigenlijk ook eens in Profiel.
Een aflevering vol met karaokequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef DrDentz het volgende:
En Hansie natuurlijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef DrDentz het volgende:
"dat zal iedereen wel hebben op die leeftijd?"quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Ah joh, wie heeft die nooit meegemaakt?
Moet nu wegquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:21 schreef msnk het volgende:
[..]
http://profiel.kro.nl/seizoenen/2007/afleveringen/05-09-2007/
Ik ben 21 en ik heb die periodes ook gehad, ik kijk er niet erg van op eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
"dat zal iedereen wel hebben op die leeftijd?"
"nou, niet dat je 3 maanden niet naar buiten durft..."
"...niet?"
Ach, zit een kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
"nou, niet dat je 3 maanden niet naar buiten durft hoor."
"...niet?"
Het lijkt ook op een mechanisme, ook al zal hij om sommige dingen niks geven, hij ontwijkt ook graag serieuze vragen. Hij geeft geen inhoudelijk antwoordt op die vraag of vele van zijn prive vragen tenzij ze positief zijn, zo lijkt het.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
"nou, niet dat je 3 maanden niet naar buiten durft hoor."
"...niet?"
Mja, ok, maar 3 maanden niet naar buiten durven? Zelf nog nooit last van gehad gelukkig, maar weet ook niet of dat nou zo vaak voorkomt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:23 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Ach, zit een kern van waarheid in.
60% van Nederland heeft wel eens psychiatrische klachten gehad en/of heeft ze nog.
Klopt ja. Het lukt Fons niet om hem emotioneel te krijgen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het lijkt ook op een mechanisme, ook al zal hij om sommige dingen niks geven, hij ontwijkt ook graag serieuze vragen. Hij geeft geen inhoudelijk antwoordt op die vraag of vele van zijn prive vragen tenzij ze positief zijn, zo lijkt het.
Hansie was al wel eens bij Vaders en Zonen van Hugo Borst, ook een soort van Profiel eigenlijk. Hij kwam een beetje naar voren als iemand die z'n hele leven erkenning zocht van z'n vader maar dat niet kreeg. De oude Kraay is zijn grootste held.quote:
Dat verklaart waarom hij altijd zo loopt te schreeuwen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hansie was al wel eens bij Vaders en Zonen van Hugo Borst, ook een soort van Profiel eigenlijk. Hij kwam een beetje naar voren als iemand die z'n hele leven erkenning zocht van z'n vader maar dat niet kreeg.
Toch zou ik hem graag een keer in Profiel zien. Ben benieuwd of Hansie dan ook weer aan dat macho-gebral doet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hansie was al wel eens bij Vaders en Zonen van Hugo Borst, ook een soort van Profiel eigenlijk. Hij kwam een beetje naar voren als iemand die z'n hele leven erkenning zocht van z'n vader maar dat niet kreeg.
Met dat programma vertrekt Derksen binnenkort naar Amerika. Wat hebben ze het toch allemaal druk met op tv zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:43 schreef honda1990 het volgende:
Sjenee is wel eens bij waar is de mol geweest geloof ik, zou hem graag ook eens bij profiel zien.
Was heel duidelijk ja, doet ie in VI ook zo vaak. Best apart.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het lijkt ook op een mechanisme, ook al zal hij om sommige dingen niks geven, hij ontwijkt ook graag serieuze vragen. Hij geeft geen inhoudelijk antwoordt op die vraag of vele van zijn prive vragen tenzij ze positief zijn, zo lijkt het.
Wist ik helemaal niet, zal het wel voorbij zien komen als het eenmaal zo ver is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:45 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Met dat programma vertrekt Derksen binnenkort naar Amerika. Wat hebben ze het toch allemaal druk met op tv zijn
Als het persoonlijk wordt valt hij gewoon stil in VI, en heeft hij een zoals in de uitzending genoemd momentje van rust om alles te overdenken nodig. Maar dat hij psychisch wat problemen heeft mag wel duidelijk zijn, en dan werd er geen eens diep ingegaan op zijn dwangneurose om alles recht te leggen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Was heel duidelijk ja, doet ie in VI ook zo vaak. Best apart.
Bij Johan geloof ik er alleen nooit zo in als je zijn bureau en boekenkast ziet in menig filmpjequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Zowel bij Johan als bij Gijp moet alles recht en ordelijk liggen thuis. Eigenlijk hebben ze dezelfde tics.
juist is juist een teringzooiquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Bij Johan geloof ik er alleen nooit zo in als je zijn bureau en boekenkast ziet in menig filmpje
z'n zus.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:47 schreef lamvarken het volgende:
[..]
mooi , is dat je vrouwtje op je avatar ?
Moet je opletten hoe vaak hij 'ja nee', dan weer gaat zuchten, vervolgens opnieuw 'ja nee, weet je wat het is, Fonsie' zei bij die vragen. Hij heeft het er echt niet graag over en echt heel veel kom je uiteindelijk ook niet te weten van hem.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
vroeger was hij ook al netjes als hij samen met Gullit in een kamer lag was hij degene die alles ging opruimenquote:Op zondag 1 mei 2011 10:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik snap alleen niet hoe hij vroeger zo totaal anders was en nu toch een beetje triestig op een paar punten.
Vroeger veel meisjes en nu klaagt ie over dat vrouwen zo anders zijn. Vroeger maakte het hem qua rommel allemaal niet uit en nu moet alles opgeruimd zijn, etc.
Oftewel: waar is het 'misgegaan'?
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Welk programma hebben jullie nu laatst gekeken waar iedereen het over heeft?
Dat was gisteren dus.quote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Arcee het volgende:
Portret van Gijp in KRO's Profiel op 30 april.http://www.nieuwsbank.nl/inp/2011/04/30/C004.htm
KRO Profiel, zaterdag 30 april rond 21.40 uur op Nederland 3.
Van der Gijp leeft als een kluizenaar
Ok, ik dacht dat dat juist andersom was...quote:Op zondag 1 mei 2011 11:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vroeger was hij ook al netjes als hij samen met Gullit in een kamer lag was hij degene die alles ging opruimen
Ja, jammer dat na "Ja, nee, weet je wat het is, Fons?" vaak geen vervolg kwam.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:40 schreef TC03 het volgende:
Zo makkelijk als hij kan vertellen over voetbal, zo moeilijk vertelt hij over zichzelf. Veel halve zinnen, lang nadenken en vaagheden.
Dat ie niet zo goed tegen veranderingen kan, veel alleen is en niet van verassingen houd zijn ook aanwijzingen.quote:Verder wel een goed portret van iemand die het zichzelf gemakkelijk maakt, maar daar ook de tegenstrijdigheden in herkent. Ik had altijd wel het vermoeden trouwens dat Gijpie licht autistisch was, maar dat het zo erg was, dat alles recht moet liggen, had ik niet van hem verwacht.
Geweldig was dat, wat een man!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond vooral dat filmpje van Gijp met Guus Hiddink shocking. Gijp piepelt daar gewoon on camera Guus
Straks na de reclame op Nederland 3 de herhaling.quote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Arcee het volgende:
Portret van Gijp in KRO's Profiel op 30 april.http://www.nieuwsbank.nl/inp/2011/04/30/C004.htm
KRO Profiel, zaterdag 30 april rond 21.40 uur op Nederland 3.
Van der Gijp leeft als een kluizenaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |