Hansie was al wel eens bij Vaders en Zonen van Hugo Borst, ook een soort van Profiel eigenlijk. Hij kwam een beetje naar voren als iemand die z'n hele leven erkenning zocht van z'n vader maar dat niet kreeg. De oude Kraay is zijn grootste held.quote:
Dat verklaart waarom hij altijd zo loopt te schreeuwen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hansie was al wel eens bij Vaders en Zonen van Hugo Borst, ook een soort van Profiel eigenlijk. Hij kwam een beetje naar voren als iemand die z'n hele leven erkenning zocht van z'n vader maar dat niet kreeg.
Toch zou ik hem graag een keer in Profiel zien. Ben benieuwd of Hansie dan ook weer aan dat macho-gebral doet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hansie was al wel eens bij Vaders en Zonen van Hugo Borst, ook een soort van Profiel eigenlijk. Hij kwam een beetje naar voren als iemand die z'n hele leven erkenning zocht van z'n vader maar dat niet kreeg.
Met dat programma vertrekt Derksen binnenkort naar Amerika. Wat hebben ze het toch allemaal druk met op tv zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:43 schreef honda1990 het volgende:
Sjenee is wel eens bij waar is de mol geweest geloof ik, zou hem graag ook eens bij profiel zien.
Was heel duidelijk ja, doet ie in VI ook zo vaak. Best apart.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het lijkt ook op een mechanisme, ook al zal hij om sommige dingen niks geven, hij ontwijkt ook graag serieuze vragen. Hij geeft geen inhoudelijk antwoordt op die vraag of vele van zijn prive vragen tenzij ze positief zijn, zo lijkt het.
Wist ik helemaal niet, zal het wel voorbij zien komen als het eenmaal zo ver is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:45 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Met dat programma vertrekt Derksen binnenkort naar Amerika. Wat hebben ze het toch allemaal druk met op tv zijn
Als het persoonlijk wordt valt hij gewoon stil in VI, en heeft hij een zoals in de uitzending genoemd momentje van rust om alles te overdenken nodig. Maar dat hij psychisch wat problemen heeft mag wel duidelijk zijn, en dan werd er geen eens diep ingegaan op zijn dwangneurose om alles recht te leggen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Was heel duidelijk ja, doet ie in VI ook zo vaak. Best apart.
Bij Johan geloof ik er alleen nooit zo in als je zijn bureau en boekenkast ziet in menig filmpjequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Zowel bij Johan als bij Gijp moet alles recht en ordelijk liggen thuis. Eigenlijk hebben ze dezelfde tics.
juist is juist een teringzooiquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Bij Johan geloof ik er alleen nooit zo in als je zijn bureau en boekenkast ziet in menig filmpje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |